1,4 TURBO 16V 140k
Moderátor: Blue Lanos
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
nie je moc drahy servis na diesel???
diesel je asi spolahlivejsi ci? co sa tyka vydrze... sice aj 1,4 a 2.0 su preplnovane ale ten diesel asi vydrzi dlhsie....
diesel je asi spolahlivejsi ci? co sa tyka vydrze... sice aj 1,4 a 2.0 su preplnovane ale ten diesel asi vydrzi dlhsie....
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
- Reklama
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Hele to nevím. Nemám to zatím tak dlouho, na to abych to mohl hodnotit z tohoto pohledu. Ale diesel má např. Kjub dlouho tak ten by mohl vědět víc.
Já vím pouze teoreticky, že problém je ten filtr (nemusí tedy každému zlobit, jako mě), ale i tak je tu další věc a to je jeho pravidelná výměna a prej filtr stojí těžký prachy.
Já vím pouze teoreticky, že problém je ten filtr (nemusí tedy každému zlobit, jako mě), ale i tak je tu další věc a to je jeho pravidelná výměna a prej filtr stojí těžký prachy.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Ja jsem porad zastancem toho, aby si clovek vybiral motor podle toho kolik a kde jezdi. Cruzik je muj druhý naftak a jsem s nim maxi spokojenej. Tydne mam v prumeru 1000km Praha a o vikendech dalnice s okrskama, proto bych ani benzin neuzivil. Ja treba osobne nemam ani problem s vypalovanim jako Danik mozna to je moji zivejsi jizdou, ale nevim.
Servis ti take nepovim, ale rekl bych, ze se markantne lisit nebude.
Na zaver ti mohu rict jen svuj osobni nazor nikomu ho nevnucuji. Zkousel jsem 1,6 benzin a to neni adekvatni motor pro Cruze a tak jsem si zkusil i 1,8 to uz vcelku jede, ale to moja stara 206 v 1,4 jela taky Pak jsem jel 2,0 automatu nevim par clenu si to tady pochvaluje, ale me to velice sklamalo. Razeni v automatu je podle me velice nestastne a spotreba pri me zkusebni jizde alarmujici. Uz jsem se s Cruzem loucil, ale pak jsem zkusil 2,0 manual a hned jsem se zamiloval. Je pravda, ze pri prvnich jizdach mi vadil turboefekt, ktery byl znat, ale po hodince jizdy si zvyknes a dokazes eliminovat:)
Proto bych pro Cruze jako Danik doporucil 2,0 jak pro sedan, HB tak SW
Servis ti take nepovim, ale rekl bych, ze se markantne lisit nebude.
Na zaver ti mohu rict jen svuj osobni nazor nikomu ho nevnucuji. Zkousel jsem 1,6 benzin a to neni adekvatni motor pro Cruze a tak jsem si zkusil i 1,8 to uz vcelku jede, ale to moja stara 206 v 1,4 jela taky Pak jsem jel 2,0 automatu nevim par clenu si to tady pochvaluje, ale me to velice sklamalo. Razeni v automatu je podle me velice nestastne a spotreba pri me zkusebni jizde alarmujici. Uz jsem se s Cruzem loucil, ale pak jsem zkusil 2,0 manual a hned jsem se zamiloval. Je pravda, ze pri prvnich jizdach mi vadil turboefekt, ktery byl znat, ale po hodince jizdy si zvyknes a dokazes eliminovat:)
Proto bych pro Cruze jako Danik doporucil 2,0 jak pro sedan, HB tak SW
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon LT(Z) cihlová kůže
Carthell Prg
Carthell Prg
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
no prevaze nebudem moc jazdit len tak za kikinami na vikendove akcie ... cize moc nenajazdim ale co bude o rok neviem:) cize by bolo mozno mat fajn potencial pre dlhe jazdy v podobe diesliku .... obchodik povedal ze rozdiel medzi benzinom a dieslom v servise je cca 40% v prospech benzinu... ale tak ak servis stoji 100 € tak mi je to jedno, ak storji 500€ to uz bude celkom velky rozdiel cruze je tazke auto ale tak ta 1,4T ma aky taky krutiaci cize by to mohlo rozhybat.....dajako ... urcite by som bral manual... podla mna automat je pre starych dedkov a pohodlnych ludi ... tak ja som omotal 206 1,1 benzin o strom:D a ten tiez isiel:D sice s 5 ludmi do kopca moc nevladal:D ale dole kopcom to vedelKares píše:Ja jsem porad zastancem toho, aby si clovek vybiral motor podle toho kolik a kde jezdi. Cruzik je muj druhý naftak a jsem s nim maxi spokojenej. Tydne mam v prumeru 1000km Praha a o vikendech dalnice s okrskama, proto bych ani benzin neuzivil. Ja treba osobne nemam ani problem s vypalovanim jako Danik mozna to je moji zivejsi jizdou, ale nevim.
Servis ti take nepovim, ale rekl bych, ze se markantne lisit nebude.
Na zaver ti mohu rict jen svuj osobni nazor nikomu ho nevnucuji. Zkousel jsem 1,6 benzin a to neni adekvatni motor pro Cruze a tak jsem si zkusil i 1,8 to uz vcelku jede, ale to moja stara 206 v 1,4 jela taky Pak jsem jel 2,0 automatu nevim par clenu si to tady pochvaluje, ale me to velice sklamalo. Razeni v automatu je podle me velice nestastne a spotreba pri me zkusebni jizde alarmujici. Uz jsem se s Cruzem loucil, ale pak jsem zkusil 2,0 manual a hned jsem se zamiloval. Je pravda, ze pri prvnich jizdach mi vadil turboefekt, ktery byl znat, ale po hodince jizdy si zvyknes a dokazes eliminovat:)
Proto bych pro Cruze jako Danik doporucil 2,0 jak pro sedan, HB tak SW
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
No je to na tobe, ale co jsem koukal na ceny za servisy na foru, tak to rozdil neni. Ve vice kilometrech asi budu, ale ze zacatku ne. Ja si asi tu 1,4T pujdu zkusit, abych mohl posoudit. Jenda vec je to co maji na papire a druha...jak se bude cititi na silnicich:)
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon LT(Z) cihlová kůže
Carthell Prg
Carthell Prg
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
no pořád se tady zmiňuje kroutící moment...... když se řekne A musí se říct i B ........ musíte ještě započítat převody, a ty jsou u benzínu lehčí než u nafty.... zde se tedy zhruba 1/3 rozdílu ve prospěch nafty ztrácí...... příklad: u mé 2.0 Nubi mám krouťák 185 Nm u běžné 2.0 nafty je kolem 300 - 350 ale díky menším otáčkám nafty musíš mít delší převod abys dokázal jet podobnou rychlostí tedy ten krouťák na kolech není 300 ale jen třeba 250 a to už není takový velký rozdíl proti benzínu..... Mám možnost porovnat 2.0 benzín (Euro2) a 2.OCRDI (Euro3) můžu říct, že benzín jede příjemněji v daleko širším rozsahu otáček, u nafty je zajímavej krouťák díky turbu, který je však využitelný v užším pásmu otáček, kolikrát musím u CRDI řadit i při předjíždění.... prostě u benzínu mám 1700 otáček na 3 a jedu 30 , šlápnu na plyn a na tu 3 končím ve 140 v podstatě s kontinuálním zrychlením (samo je tam špička kolem 3800 otáček, kdy se zkrátí sání a pak se mi povedlo na 2 na mokru i prohrábnout kola.....)
Každopádně bych se oturbenýho benzínu nebál, pojede to jako nafta, krouťák bude hezky nízko a bude určitě v širokém rozsahu otáček..... Když se podíváte na tříválec 1,0 ECOBOOST u Fordu Focus nebo B-max v nejvyšší úpravě má 120 koní a krouťák přes 200 Nm.... tak to pojede sakra dobře.... otázka je výdrž a spolehlivost čím víc hejblátek v autě je tím víc se toho může po_rat
Každopádně bych se oturbenýho benzínu nebál, pojede to jako nafta, krouťák bude hezky nízko a bude určitě v širokém rozsahu otáček..... Když se podíváte na tříválec 1,0 ECOBOOST u Fordu Focus nebo B-max v nejvyšší úpravě má 120 koní a krouťák přes 200 Nm.... tak to pojede sakra dobře.... otázka je výdrž a spolehlivost čím víc hejblátek v autě je tím víc se toho může po_rat
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Jety turbo benzin bych si nekoupil, to samy u nafty, ale kdyz to bude clovek kupovat novy ma na to zaruku a tim padem to na nejaky rok urco vydrzi. Kolega ma skodovku 1.2 tsi a chrohta blahem a jezdi za 6L + - ale roomster je lehky auto celkem.
Me spis zajima tento motor 1.4 t v orlikovi jak to pofrci, resp jak to velky auto rozhybe
Me spis zajima tento motor 1.4 t v orlikovi jak to pofrci, resp jak to velky auto rozhybe
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Jak se říká, objem ničím nenahradíš
Captiva V6
Captiva V6
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Miloshi: Rozhíbe chrochtáme blahem sice když otevřeš kapotu a koukneš na motor tak říkáš že by se tam vlezly dva takové. velice vtipný pohled ale jede. sice zatím nevím jak je spolehlivý ale opravdu si dovedu ho dost dobře srovnat s mým 2.0 110kw dieslem neříkám že je silnější 1,4 T ale má hodně blízko. .přesně s toho důvodu benzín má větší škálu otáček .... je to prostě stroj co jede. můj názor ještě bych se rád vrátil k 1.7 diesel nemusel by to být špatný motor ne? má někdo nějaké zkušenosti? v Oplu už jezdí nějakou dobu ne?
Tico,Nexia,Kalos
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
No na tvojom mieste by som bral radšej 1,8 čo tu píšu ľudia vyzerá, že ide dobre a na tvoje víkendove vozenie stačí.
A pokiaľ by sa časom nie čo zmenilo vždy je možnosť to dať na plyn. S tou 1,4-kou by som sa bal čo to bude aj keď nikdy nevieš pri mojej 1,3 som tiež nemal veľa informácií a teraz neľutujem ide krásne a ani s filtrom nemám problém.
A pokiaľ by sa časom nie čo zmenilo vždy je možnosť to dať na plyn. S tou 1,4-kou by som sa bal čo to bude aj keď nikdy nevieš pri mojej 1,3 som tiež nemal veľa informácií a teraz neľutujem ide krásne a ani s filtrom nemám problém.
Chevrolet Aveo LTZ 1,3D SDE 95 k
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Jo zezačátku jsem si jezdil docela často na spotřebičku tak jsem si říkal, jestli to není tím.. pak jsem tedy dost změnil styl jízdy (teda řazení) styl je furt ala Sébastien Loeb .. no začal jsem řadit mezi 2500-3000ot. a trochu jsem na to začal šlapat a problémy úplně stejný!!! Tak už nevím jak jinak jezdit? Nějaký doporučení? Přitom jsem četl v nějaký recenzi, že tenhle motor u Cruze v pohodě zkousne řazení už mezi 1500-1800ot.Kares píše:Ja jsem porad zastancem toho, aby si clovek vybiral motor podle toho kolik a kde jezdi. Cruzik je muj druhý naftak a jsem s nim maxi spokojenej. Tydne mam v prumeru 1000km Praha a o vikendech dalnice s okrskama, proto bych ani benzin neuzivil. Ja treba osobne nemam ani problem s vypalovanim jako Danik mozna to je moji zivejsi jizdou, ale nevim.
Servis ti take nepovim, ale rekl bych, ze se markantne lisit nebude.
Na zaver ti mohu rict jen svuj osobni nazor nikomu ho nevnucuji. Zkousel jsem 1,6 benzin a to neni adekvatni motor pro Cruze a tak jsem si zkusil i 1,8 to uz vcelku jede, ale to moja stara 206 v 1,4 jela taky Pak jsem jel 2,0 automatu nevim par clenu si to tady pochvaluje, ale me to velice sklamalo. Razeni v automatu je podle me velice nestastne a spotreba pri me zkusebni jizde alarmujici. Uz jsem se s Cruzem loucil, ale pak jsem zkusil 2,0 manual a hned jsem se zamiloval. Je pravda, ze pri prvnich jizdach mi vadil turboefekt, ktery byl znat, ale po hodince jizdy si zvyknes a dokazes eliminovat:)
Proto bych pro Cruze jako Danik doporucil 2,0 jak pro sedan, HB tak SW
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
tak fabka ma o 300 kg menej ako cruze... cize tam ten motor cosi utiahne:) ... a spotreba 6? to pri cruzovi bude minimlane 7-8?:D kedze je to otesanek:Dmilosh píše:Jety turbo benzin bych si nekoupil, to samy u nafty, ale kdyz to bude clovek kupovat novy ma na to zaruku a tim padem to na nejaky rok urco vydrzi. Kolega ma skodovku 1.2 tsi a chrohta blahem a jezdi za 6L + - ale roomster je lehky auto celkem.
Me spis zajima tento motor 1.4 t v orlikovi jak to pofrci, resp jak to velky auto rozhybe
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
ked objem tak corvette V8MartinXY píše:Jak se říká, objem ničím nenahradíš
Captiva V6
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napríklad najnovší do pripravovanej C7-čky... vraj sa bude dať dostať na 9 litrov/100km, aktívny manažment valcov ( polovicu vypína pri režime s nízkym zaťažením ), priame vstrekovanie, atď., atď...
http://www.corvetteblogger.com/2012/10/ ... -corvette/
...v Češtine: http://autofun.blesk.cz/lt1-v8-6-2-moto ... -c7-10950/
http://www.corvetteblogger.com/2012/10/ ... -corvette/
...v Češtine: http://autofun.blesk.cz/lt1-v8-6-2-moto ... -c7-10950/
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
mne by stacilo aj camaro bumblebee aj ked je neprakticke ovezie iba jednu kikinu cruze aj 4
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107