1,4 TURBO 16V 140k

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

nie je moc drahy servis na diesel???

diesel je asi spolahlivejsi ci? co sa tyka vydrze... sice aj 1,4 a 2.0 su preplnovane ale ten diesel asi vydrzi dlhsie....
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dannik91
Příspěvky: 811
Registrován: sob led 07, 2012 01:28
Bydliště: Praha

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od Dannik91 »

Hele to nevím. Nemám to zatím tak dlouho, na to abych to mohl hodnotit z tohoto pohledu. Ale diesel má např. Kjub dlouho tak ten by mohl vědět víc.
Já vím pouze teoreticky, že problém je ten filtr (nemusí tedy každému zlobit, jako mě), ale i tak je tu další věc a to je jeho pravidelná výměna a prej filtr stojí těžký prachy.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg

Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Uživatelský avatar
Kares
Příspěvky: 232
Registrován: ned kvě 13, 2012 21:52
Bydliště: Praha

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od Kares »

Ja jsem porad zastancem toho, aby si clovek vybiral motor podle toho kolik a kde jezdi. Cruzik je muj druhý naftak a jsem s nim maxi spokojenej. Tydne mam v prumeru 1000km Praha a o vikendech dalnice s okrskama, proto bych ani benzin neuzivil. Ja treba osobne nemam ani problem s vypalovanim jako Danik mozna to je moji zivejsi jizdou, ale nevim.
Servis ti take nepovim, ale rekl bych, ze se markantne lisit nebude.
Na zaver ti mohu rict jen svuj osobni nazor nikomu ho nevnucuji. Zkousel jsem 1,6 benzin a to neni adekvatni motor pro Cruze a tak jsem si zkusil i 1,8 to uz vcelku jede, ale to moja stara 206 v 1,4 jela taky :lol: Pak jsem jel 2,0 automatu nevim par clenu si to tady pochvaluje, ale me to velice sklamalo. Razeni v automatu je podle me velice nestastne a spotreba pri me zkusebni jizde alarmujici. Uz jsem se s Cruzem loucil, ale pak jsem zkusil 2,0 manual a hned jsem se zamiloval. Je pravda, ze pri prvnich jizdach mi vadil turboefekt, ktery byl znat, ale po hodince jizdy si zvyknes a dokazes eliminovat:)
Proto bych pro Cruze jako Danik doporucil 2,0 jak pro sedan, HB tak SW
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon LT(Z) cihlová kůže
Carthell Prg
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

Kares píše:Ja jsem porad zastancem toho, aby si clovek vybiral motor podle toho kolik a kde jezdi. Cruzik je muj druhý naftak a jsem s nim maxi spokojenej. Tydne mam v prumeru 1000km Praha a o vikendech dalnice s okrskama, proto bych ani benzin neuzivil. Ja treba osobne nemam ani problem s vypalovanim jako Danik mozna to je moji zivejsi jizdou, ale nevim.
Servis ti take nepovim, ale rekl bych, ze se markantne lisit nebude.
Na zaver ti mohu rict jen svuj osobni nazor nikomu ho nevnucuji. Zkousel jsem 1,6 benzin a to neni adekvatni motor pro Cruze a tak jsem si zkusil i 1,8 to uz vcelku jede, ale to moja stara 206 v 1,4 jela taky :lol: Pak jsem jel 2,0 automatu nevim par clenu si to tady pochvaluje, ale me to velice sklamalo. Razeni v automatu je podle me velice nestastne a spotreba pri me zkusebni jizde alarmujici. Uz jsem se s Cruzem loucil, ale pak jsem zkusil 2,0 manual a hned jsem se zamiloval. Je pravda, ze pri prvnich jizdach mi vadil turboefekt, ktery byl znat, ale po hodince jizdy si zvyknes a dokazes eliminovat:)
Proto bych pro Cruze jako Danik doporucil 2,0 jak pro sedan, HB tak SW
no prevaze nebudem moc jazdit :) len tak za kikinami :lol: :D na vikendove akcie :D ... cize moc nenajazdim ale co bude o rok neviem:) cize by bolo mozno mat fajn potencial pre dlhe jazdy v podobe diesliku :) .... obchodik povedal ze rozdiel medzi benzinom a dieslom v servise je cca 40% v prospech benzinu... ale tak ak servis stoji 100 € tak mi je to jedno, ak storji 500€ to uz bude celkom velky rozdiel :D cruze je tazke auto ale tak ta 1,4T ma aky taky krutiaci cize by to mohlo rozhybat.....dajako :D ... urcite by som bral manual... podla mna automat je pre starych dedkov a pohodlnych ludi :) ... tak ja som omotal 206 1,1 benzin o strom:D a ten tiez isiel:D sice s 5 ludmi do kopca moc nevladal:D ale dole kopcom to vedel :lol:
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
Kares
Příspěvky: 232
Registrován: ned kvě 13, 2012 21:52
Bydliště: Praha

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od Kares »

:D :D :D
No je to na tobe, ale co jsem koukal na ceny za servisy na foru, tak to rozdil neni. Ve vice kilometrech asi budu, ale ze zacatku ne. Ja si asi tu 1,4T pujdu zkusit, abych mohl posoudit. Jenda vec je to co maji na papire a druha...jak se bude cititi na silnicich:)
Chevrolet CRUZE 2.0 Černá Carbon LT(Z) cihlová kůže
Carthell Prg
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od Richard »

no pořád se tady zmiňuje kroutící moment...... když se řekne A musí se říct i B ........ musíte ještě započítat převody, a ty jsou u benzínu lehčí než u nafty.... zde se tedy zhruba 1/3 rozdílu ve prospěch nafty ztrácí...... příklad: u mé 2.0 Nubi mám krouťák 185 Nm u běžné 2.0 nafty je kolem 300 - 350 ale díky menším otáčkám nafty musíš mít delší převod abys dokázal jet podobnou rychlostí tedy ten krouťák na kolech není 300 ale jen třeba 250 a to už není takový velký rozdíl proti benzínu..... Mám možnost porovnat 2.0 benzín (Euro2) a 2.OCRDI (Euro3) můžu říct, že benzín jede příjemněji v daleko širším rozsahu otáček, u nafty je zajímavej krouťák díky turbu, který je však využitelný v užším pásmu otáček, kolikrát musím u CRDI řadit i při předjíždění.... prostě u benzínu mám 1700 otáček na 3 a jedu 30 , šlápnu na plyn a na tu 3 končím ve 140 v podstatě s kontinuálním zrychlením (samo je tam špička kolem 3800 otáček, kdy se zkrátí sání a pak se mi povedlo na 2 na mokru i prohrábnout kola.....)
Každopádně bych se oturbenýho benzínu nebál, pojede to jako nafta, krouťák bude hezky nízko a bude určitě v širokém rozsahu otáček..... Když se podíváte na tříválec 1,0 ECOBOOST u Fordu Focus nebo B-max v nejvyšší úpravě má 120 koní a krouťák přes 200 Nm.... tak to pojede sakra dobře.... otázka je výdrž a spolehlivost čím víc hejblátek v autě je tím víc se toho může po_rat :D
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6644
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od milosh »

Jety turbo benzin bych si nekoupil, to samy u nafty, ale kdyz to bude clovek kupovat novy ma na to zaruku a tim padem to na nejaky rok urco vydrzi. Kolega ma skodovku 1.2 tsi a chrohta blahem a jezdi za 6L + - ale roomster je lehky auto celkem.

Me spis zajima tento motor 1.4 t v orlikovi jak to pofrci, resp jak to velky auto rozhybe -i
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
MartinXY
Příspěvky: 30
Registrován: ned dub 17, 2011 15:56
Bydliště: Plzeň

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od MartinXY »

Jak se říká, objem ničím nenahradíš :)

Captiva V6 :mrgreen:
Uživatelský avatar
Pajin
Příspěvky: 1590
Registrován: pon čer 11, 2007 18:38
Bydliště: opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od Pajin »

Miloshi: Rozhíbe chrochtáme blahem sice když otevřeš kapotu a koukneš na motor tak říkáš že by se tam vlezly dva takové. velice vtipný pohled ale jede. sice zatím nevím jak je spolehlivý ale opravdu si dovedu ho dost dobře srovnat s mým 2.0 110kw dieslem neříkám že je silnější 1,4 T ale má hodně blízko. .přesně s toho důvodu benzín má větší škálu otáček .... je to prostě stroj co jede. můj názor ještě bych se rád vrátil k 1.7 diesel nemusel by to být špatný motor ne? má někdo nějaké zkušenosti? v Oplu už jezdí nějakou dobu ne?
Tico,Nexia,Kalos
Chevrolet Cruze 2.0 VCDi 110 kW/150HP-134,5kW/183,5HP,K&N Filter,Chip
chevrolet-cruze.wz.cz Webovka věnovaná mému vozu ve výstavbě!
Prodám: A.E. svět. Kalos 400Kč
lam. zad. nárazník Cruze s difusorem 1000Kč
KN vložku vzduchového filtru vč čistíci sady. dle dohody ;)
Uživatelský avatar
Mato_PP
Příspěvky: 156
Registrován: čtv kvě 03, 2012 16:53
Bydliště: Poprad

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od Mato_PP »

No na tvojom mieste by som bral radšej 1,8 čo tu píšu ľudia vyzerá, že ide dobre a na tvoje víkendove vozenie stačí.
A pokiaľ by sa časom nie čo zmenilo vždy je možnosť to dať na plyn. S tou 1,4-kou by som sa bal čo to bude aj keď nikdy nevieš pri mojej 1,3 som tiež nemal veľa informácií a teraz neľutujem ide krásne a ani s filtrom nemám problém.
Chevrolet Aveo LTZ 1,3D SDE 95 k
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Uživatelský avatar
Dannik91
Příspěvky: 811
Registrován: sob led 07, 2012 01:28
Bydliště: Praha

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od Dannik91 »

Kares píše:Ja jsem porad zastancem toho, aby si clovek vybiral motor podle toho kolik a kde jezdi. Cruzik je muj druhý naftak a jsem s nim maxi spokojenej. Tydne mam v prumeru 1000km Praha a o vikendech dalnice s okrskama, proto bych ani benzin neuzivil. Ja treba osobne nemam ani problem s vypalovanim jako Danik mozna to je moji zivejsi jizdou, ale nevim.
Servis ti take nepovim, ale rekl bych, ze se markantne lisit nebude.
Na zaver ti mohu rict jen svuj osobni nazor nikomu ho nevnucuji. Zkousel jsem 1,6 benzin a to neni adekvatni motor pro Cruze a tak jsem si zkusil i 1,8 to uz vcelku jede, ale to moja stara 206 v 1,4 jela taky :lol: Pak jsem jel 2,0 automatu nevim par clenu si to tady pochvaluje, ale me to velice sklamalo. Razeni v automatu je podle me velice nestastne a spotreba pri me zkusebni jizde alarmujici. Uz jsem se s Cruzem loucil, ale pak jsem zkusil 2,0 manual a hned jsem se zamiloval. Je pravda, ze pri prvnich jizdach mi vadil turboefekt, ktery byl znat, ale po hodince jizdy si zvyknes a dokazes eliminovat:)
Proto bych pro Cruze jako Danik doporucil 2,0 jak pro sedan, HB tak SW
Jo zezačátku jsem si jezdil docela často na spotřebičku :D tak jsem si říkal, jestli to není tím.. pak jsem tedy dost změnil styl jízdy (teda řazení) styl je furt ala Sébastien Loeb :D .. no začal jsem řadit mezi 2500-3000ot. a trochu jsem na to začal šlapat a problémy úplně stejný!!! Tak už nevím jak jinak jezdit? Nějaký doporučení? :lol: Přitom jsem četl v nějaký recenzi, že tenhle motor u Cruze v pohodě zkousne řazení už mezi 1500-1800ot.
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg

Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

milosh píše:Jety turbo benzin bych si nekoupil, to samy u nafty, ale kdyz to bude clovek kupovat novy ma na to zaruku a tim padem to na nejaky rok urco vydrzi. Kolega ma skodovku 1.2 tsi a chrohta blahem a jezdi za 6L + - ale roomster je lehky auto celkem.

Me spis zajima tento motor 1.4 t v orlikovi jak to pofrci, resp jak to velky auto rozhybe -i
tak fabka ma o 300 kg menej ako cruze... cize tam ten motor cosi utiahne:) ... a spotreba 6? to pri cruzovi bude minimlane 7-8?:D kedze je to otesanek:D
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

MartinXY píše:Jak se říká, objem ničím nenahradíš :)

Captiva V6 :mrgreen:
ked objem tak corvette V8 :lol:
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od smire666 »

Napríklad najnovší do pripravovanej C7-čky... vraj sa bude dať dostať na 9 litrov/100km, aktívny manažment valcov ( polovicu vypína pri režime s nízkym zaťažením ), priame vstrekovanie, atď., atď... -i

http://www.corvetteblogger.com/2012/10/ ... -corvette/

...v Češtine: http://autofun.blesk.cz/lt1-v8-6-2-moto ... -c7-10950/
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
davac24
Příspěvky: 111
Registrován: pát říj 26, 2012 09:59

Re: 1,4 TURBO 16V 140k

Příspěvek od davac24 »

mne by stacilo 8) aj camaro bumblebee 8) aj ked je neprakticke :D ovezie iba jednu kikinu :D cruze aj 4 :lol:
cruze sedan 1,8 ltz 2013
------------------------
fabia 1,4 tdi
------------------------
peugeot 206 1,1i
------------------------
lada 2107
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Cruze“