Stránka 4 z 4

Re: Moje prvé vlastné auto :) - dojmy a otázky

Napsal: pon črc 23, 2012 16:19
od Aveo1
lomngi píše:Jedna otázka.? Máš rádio? Keď ano Tak tí daj hlasnejšie.
lomngi píše:Jedna otázka.? Máš rádio? Keď ano Tak tí daj hlasnejšie.
:D Hej hej, riešil som to tak nejako to klepanie :D

Momentálne najazdených 6500 km - po návrate z dovolenky v Chorvátsku. Inak sa to klepanie akoby "zvláčnilo" a už nieje tak výrazne počuť, reps, niekedy nieje počuť vôbec (skúšal som pozerať už všetko čo by to mohlo byť, na nič som neprišiel a v servise ma poslali s tym že tomu nič nieje :) )

Svoje prvé dojmy, ktoré sum tu uviedol v skorších príspevkoch by som eventuálne doplnil o niekoľko postrehov, ktoré môžu byť prínosné hlavne pre prípadných záujemcov o tento model automobilu :)

Pozitívne dojmy z cesty na a z dovolenky:
Bol som prekvapený, že som nebol cestou na dovolenku nijako výrazne dolámaný, cesta trvala 9 hodín s troma 20 minútovými zastávkami. Išli sme štyria, auto plne naložené, klíma pustená tak 30% času (väčšina cesty v noci), po diaľnici, tempo 110 km/h väčšinu cesty. Spotreba podľa palubného 6,5, skutočná podľa tankovania 6,7, čo ma príjemne prekvapilo, nakoľko sme boli naložený. Asi veľa pomohol aj tempomat. Cestujúci vzadu sa cítili OK, netiesnili sa. Kufor je fakt na svoju triedu veľký, nemuseli sme mať v kabíne žiadne veci, trošku však zamrzia pánty, ktoré zasahujú do vnútra a mierne komplikujú usporiadanie batožiny v plnom kufry.
Auto sa jazdí s viac kilometrami lepšie, akoby mi "lepšie sadlo do ruky". Motor jazdí zatiaľ dobre, nemá problém ťahať aj v rozmedzí 130-150 km/h, viac som neskúšal a ani to pre mňa osobne nieje potrebné. Jazdu v horských serpentínach auto tiež zvládalo s prehľadom, nikto z cestujúcich si nesťažoval.

Negatívne dojmy:
Občas v interiéry niečo zavŕzgalo alebo zarezonovalo, čo dokáže byť otravné, treba si však pustiť rádio hlasnejšie, ako ste ma už poučili :) Je to však trošku mrzuté, no na druhej strane chápem, že sa nejedná o auto za milión bývalýách korún, tak sa k tomu staviam trochu tolerantnejšie a našťastie to nieje stálym javom.
V horských úsekoch motor ťahá dobre keď som sám, no v štyroch a naložený trpel trochu "dýchavičnosťou", čo však nieje nič prekvapujúce pri danej motorizácií.

Jedna vec by ma zaujímala, či je normálne, keď auto dosahuje najlepšie zrýchlenie nie pri plne stlačenom plynovom pedále, ale niekde pri 3/4 stlačeného pedálu.

Techniké potiaže zatiaľ niesu žiadne (bolo by to veľmi mrzuté, keby po 6500 km boli nejaké), až na rezonujúci reproduktor, ktorý hodlám konečne dať spraviať v rámci záruky tento alebo budúci týždeň.