

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Když startuji fřeba po 2 dnech tak je to trochu nezvyklé otočím klíčkem motor se párkrát protočí a nenaskočí pustim klíček starter točí dál 1 _2 vteřiny a naskočí takže je to vždy vlastně na poprvé ale jakoby beze mnenaky píše:Tak uz vim jak je to s tim zhavenim u naftovejch orlu.
Nedalo mi to a volal sem do servisu, ze mi pri satrovani i ve velkych mrazech nesviti kontrolka zhaveni a tudis nevim jestli vubec zhavim a kdy muzu nastatrovat.
Bylo mi vysvetleno, ze pri vlozeni klicku a otoceni do pozice, kdy se rozsviti kontrolky a zkontroluji se vsechny systemy, tak systmy co jsou OK pro ne kontrolky pozhasinaji a mezi nimi je prave i to zhaveni. System je v povozu a zhavi ihned. Dokonce i pri nastartoanem motoru dle potreby si klidne prizhavi. Je to nejak uz moc zautomatzovany, ceklaj sem spis klasiku![]()
Spis ze prej kdyz kontrolka sviti, tak je nejaka zavada na systemu zhaveni, kdyz je zhasla, tak je vse v pradku a system bezi na pozadi a dela si co chce.
Jinak se starovanim zadny problem, chyta paradne stale na poprve
Ono je to v poho jen je jaksiPoky Ul píše:Kámoš to má u Citroena dokonce mi to vysvětloval ale už nevím
V praze i klepocmout novy bude cisty a tichynaky píše:Ja mam naftu do -28°C tak se toho nebjim, pres den je stejnak porad do -20°C tkze poooohoooodaaaa, motor si jen chrochta a v kabine nei ani slyset.
VymazlenéScorpion.11 píše:![]()
Všichni jste zvyklí držet klíček, než naskočí. U Orlanda (i benzínového) je to tak, že celý systém je připraven na startování tlačítkem, tedy otočení klíčku je pouze impuls k tomu, aby motor naskočil - vše ostatní se děje automaticky (doporučuji zkusit jen "ťuknout" klíčkem do té startovací polohy, auto by i tak mělo normálně nastartovat)...Tsoenami píše:Ono je to v poho jen je jaksiPoky Ul píše:Kámoš to má u Citroena dokonce mi to vysvětloval ale už nevímbeze mne
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |