Stránka 4 z 13

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 10:57
od chrudoš
Tak na dalnici mi nic necuka, cuka to proste jen pri lechtani plynu pri jizde na jednicku az trojku, zbytek ne. A to, ze auto skoci pri razeni, je proste spatnym zprevodovanim. Na jednu stranu je to skoda, ze s tim nic neudelaji, na druhou stranu je to opravdu dano nedotazenim auta, coz nikdo hromadne spravovat nebude, nicmene to neni ani zavada

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 10:58
od radgosk
mne to cukalo na hicijakom stupni, skor islo o polohu pedala, ale teraz akosi uz nic, takze asi to prestalo

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 10:59
od canni
Přidam taky trochu dřeva do ohně,
Mám stejný "problém" taky jsem to nějak neřešil. A dokonce jsem to pozoroval i na 5tku při držení stejné rychlosti při stejných otáčkách tak mi auto škube jak kdybych měl podtočeno. Asi zkusím taky zaurgovat servis.

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 11:02
od legolas
No vsak aj ja som vcera spravil 300 km nitra - bratislava, tak som si to vobec nevsimol, auto islo paradne.

Dnes rano, ked som siel do roboty, tak mi to znovu spravilo.

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 11:04
od legolas
ale ked je to nove auto tak by to urcite nemalo robit, no uvidim spravim si viac kilometrov. Ale je blbost aby ked drzis plin na trojke ides ja neviem 60 a auto sa ti zacne triast kolisat otacky...

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 11:34
od radgosk
Ako tu uz bolo pisane, vsetci nech sa ozvu servisu, snad najdu pricinu, ja idem pisat hned teraz.

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 12:58
od legolas
dobre by bolo napisat aj do remesloservisu v nitre...

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 14:08
od redstar
cuka to asi kazdemu a skor sa mi zda, ze je to len pri studenom motore...vravel som to kamosom v servise a asi to bude nejaky konstr. problem...

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 14:12
od radgosk
redstar píše:cuka to asi kazdemu a skor sa mi zda, ze je to len pri studenom motore...vravel som to kamosom v servise a asi to bude nejaky konstr. problem...
Studenym motorom to nebude, robilo mi to aj ked bol uz motor zohriaty

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 14:31
od legolas
to cukanie, je to co pisem na zaciatku temy? Len pre istotu, mali byste citit aj ako sa auto mierne trasie. Treba aby sme im viacery oznamili problem, potom by sa to mohlo riesit...

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 15:50
od chrudoš
Teda ja se uz asi vzdavam, nikdo s benzinem tu o tom nepise, takze je to ai neco jineho :)

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 17:16
od Luking
jinak jeste jedna zavada je hodne casta u cruze , odchazi ovladani natoceni vacek at uz ventily nebo remenice.

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 20:16
od vetr.roman
Stim cukanim za studena souhlasim.A taky když rano auto nastartuji studene tak mi litaji otačky asi 2min na volnoběch. :o)
Už jsem to davno řešil ze servisem a stejně nic neviřešili.

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 22:47
od redstar
asi aj ten diesel treba radsej vytacat ako jazdit v nizkych otackach..teraz som sa vratil z jazdy asi 70 km a vobec necukalo, trosku som mu prikuril asi na 180 km/hod. a pohodicka...

Re: kolisanie otacok

Napsal: stř čer 29, 2011 23:27
od Fabo
chrudoš píše:Takze auto mi pri rychle jizde se zarazenym stupnem zpomali na dane otacky a pak pojede volne bez omezeni? Je pravda, ze jsem zabrzdil, coz pak dava smysl. Takze auto dokud nema "volnobezne" otacny, nepousti do motoru benzin (vysvetluju si tak nulovou spotrebu) a az dojde na tech dejme tomu 1000 ot, zacne benzin samo vstrikovat? Chlapi chapejte, tohle v Ohnicku nepisou, mozna tak v ABC, ale to je mimo muj obzor :D

Ted si to ctu znova, proc by to melo na nejaky stupen nezdechnout a na jiny jo? Bud motor sam reguluje plyn na minimalni otacky a tim padem me musi na tech otackach udrzet a nebrzdit (precejen mit na ctverku 1000 otacek znamena udrzovat dejme tomu 40 km/h, nicmene auto mi zbrzdi az do nuly, to jsem presvedcen). Takze ta "regulace" by byla mozna jen u jednicky popr dvojky, takovy system je ale tim padem u auta odjakziva anebo nesmysl, rozhodne to nebude vymysl Cruze,coz? Takze by nemel blbnout...to poskakovani je asi fakt zavada...hergot ja se dokazu pohadat sam se sebou :D
Este k tomuto:

mozes si to vsimnut napr. aj na palubaku. Kym mas pri brzdeni motorom povedzme 1500-2000 otacok, bude okamzita spotreba 0.0 - elektronika nevstriekava do motora nic, ak je chytra, mozno ani sviecky nepalia, neviem do akej miery je to riadene (co sa tyka zapalovania, posledne v com sa ako-tak vyznam je rozdelovac v motoroch Š742 :) ). Akonahle ale spomalis a motor pracuje na otackach okolo 1000rpm, zacne si pristriekavat palivo na udrzanie volnobeznych otacok (tu je ta teoria - ze to v urcitom pripade preskakuje okolo tejto hodnoty a nerozhodnost RJ sa prejavuje cukanim auta)

No a to, preco to na jeden stupen zdochne a na druhy nie je velmi jednoduche. Urcite si uz sedel na bycikli s prehadzovackou. Na nizsom prevode sa sliape lahsie nez na vyssom, a vykon dostupny na volnobeznych otackach ti rozgula na rovine auto na jednicke ci dvojke, na vyssich stupnoch uz ten vacsi odpor nepretlaci a "udusi" sa. Staci ale mierny svah a auto ti s radostou udrzi volnobeh aj na 5ke.