Stránka 4 z 31
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pát kvě 13, 2011 17:52
od 666
Proč by to neměl nastudované? Vždyť je to dízl.
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pát kvě 20, 2011 08:17
od dizl
šak Dalibora naučila ta jak se jmenovala
housky hudlat
Škoda že si to takhle nenatloukli do palic autorizovaní opravci
bylo by líp potom by jsme tady řešili už akorát srazy a barvu potahů sedaček
Re: Poruchy orlanda
Napsal: ned kvě 22, 2011 16:47
od Sajner
takze dnes sa mi rozsvietil indikator filtra pevnych castic. bohuzial, urobil to na nevhodnom mieste - bol som prave v chatarskej oblasti a kym som sa dostal na cestu, kde som mohol udrzovat vyssie otacky, chvilu to trvalo. nasledne som jazdil asi 20 minut pri otackach nad 2000 a kontrolka zrazu prestala svietit a zacala blikat, pricom sa trikrat ozvalo zvukove znamenie (taky zvuk, ako ked nemate zapnute pasy). toto sa opakovalo asi trikrat pocas nasledujucich 10 minut. celkovy cas od prveho rozsvietenia indikatora bol takmer 30 minut. potom som ale uz bohuzial musel zastavit a vypnut motor, pretoze som mal prazdnu nadrz a musel som natankovat. po opatovnom nastartovani uz indikator nesvietil ani neblikal. moja otazka znie, prebehla regeneracia v poriadku alebo mam cakat dake problemy, kedze som motom vypol pocas blikania indikatora?
Re: Poruchy orlanda
Napsal: ned kvě 22, 2011 19:28
od emil
Pozrite si stránku mm-racing.sk Dpf sa dá jednoducho odstaviť a je po probléme.
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pon kvě 23, 2011 08:31
od Sajner
pozrel som si ten web a aj konkurencne, ktore dpf odstranuju. no nechapem jednu vec. vsetky tvrdia, ze po odstraneni filter auto nadalej splna vsetky emisne limity. ak je to tak, tak je mi velkou zahadou, naco tam ten dpf vlastne vyrobca dava..........
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pon kvě 23, 2011 08:53
od emil
Emisne limity sú klavne o Co,Hc a ešte niečo Dpf odstraňuje sadze čiže pevny podiel spalín emisne normy sú o plynnom podiele spalín čiže o jedoch ktoré idú do ovzdušia.Čiže auto vybavené Dpf nemá menej jedovaté plyny ale čistejšie bez sadzí.
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pon kvě 23, 2011 09:45
od Sajner
takze limity budu ok, ale sadze budem vypustat veselo von?
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pon kvě 23, 2011 09:51
od Daff.Cz
Podle me, kdo si z naftaku odstrani DPF filter, je "prase"
a tomu by meli auto zabavit a jeste ho nachvilu zavrit, protoze potom chudaci ridici za vama a nejen oni.
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pon kvě 23, 2011 10:31
od Sajner
ok, odstranenie filtru je blbost. a vie sa mi niekto vyjadrit k mojmu vyssie opisanemu problemu?
Re: Poruchy orlanda
Napsal: stř kvě 25, 2011 09:49
od dizl
Sajner dám ti příklad, když zapálíš doma plynový hořák na sporáku, myslíš, že se ničeho nenadýcháš??
Neexistuje čistá energie , která by se dala použít jako pohon vozidla. Kdo namítne a co baterie a elektřina?? prosím vás nebuďte bláhoví, víte kolik fabrik jede a vypouští jedy do přírody co vyrábí Lithium pro baterie?? kolik je potřeba chemie na čistou energii ? a čím budete ty baterie nabíjet ?? bude to z hnědouhelných elektráren ? nebo jaderných?? jediná doprava čistou energí je sednout do kanoe a dojet do supermarketu po vodě a spátky hezky naložit na mulu a hybaj domů.
A zase problém, spočítejete si kdyby všichni do Nákupních paláců GLOBUS aTESCO ( můžu jmenovat ??
) dojeli na mulách a všechny muly by na parkovišťu hodili hromádku, kolik by to bylo CO ?? a bobků??
Kdosi spočítal , že kdyby se jezdilo v Londýně dnes místo Taxi s motorem s koňskými bryčkami , že by byl Londýn neprůjezdný kvůli koňským koblížkům a bylo by v londýně denně 10 000 tun Koblížků , ale bohužel Koňských.
Ne ne , já myslím že toto je současný nejlepší stav východiska z nouze. Dříve byly vozidla bez filtrů , skusili jste každé ráno vyjet se studenou Praga V3S a naložit pytle s cementem a při tom nasávat ten smrad z dízlu ?? bez filtru?? tak to by jste se sebluli ( omlouvám se citlivkám) . Skusili jste ráno nastartovat studeného žigual a spěchat do práce?? jeďte za ním a nasávejte ten vzdoušek
taky na seblutí.
Takže jediné řešení je filtr , jak u benzínu katalizátor tak u dízlu DPF. Zatím nic přijatelnějšího není.
Alespoň nesežeru denně tolik sazí , ty jsou nejhorší.
A závěrem, víte , že i kdyby všechna vozidla jezdila úplně bez spalovacího motoru že i tak zanechávají za sebou oblaky a mračna poletujíího prachu z pneumatik plného sazí a gumy?? O tom se zatím mluví jen občas, ale za chvíli , rok, dva , to bude jeden z hlavních bodů boje proti rakovině.
O sopkách Ejakulátuli a Obrosmoli na Islandu ani nemluvím .
tak a včil mudrujte
já si dám jedno
Re: Poruchy orlanda
Napsal: stř kvě 25, 2011 19:49
od Richard
Re: Poruchy orlanda
Napsal: čtv kvě 26, 2011 07:37
od Sajner
neviem, ci sa spravne chapeme. ja som nepolemizoval o tom, ci filter odstranit alebo nie. chcel som si len ujasnit, preco sa vlastne odstranuje, ked na webe tych firiem to vyzera ako normalna vec, bez ktorej to auto funguje v poriadku a neskodi zivotnemu prostrediu, co sa mi samozrejme javilo ako blbost.
zaujimalo ma ako mam spravne pouzivat svoje orlando, aby som si filter a motor neposkodil. v manuali mam napisane, ze ak vypnem motor pri regeneracii filtra, tak mozem vazne poskodit motor. preto som chcel vediet, ako to cele presne funguje a co sa realne moze stat, pretoze regeneracia u mna nastala v takom okamihu, ked som nemal inu moznost ako motor vypnut.
naviac, odvtedy som sa na to bol spytat aj v servise a povedali mi v podstate tolko, ze regeneraciu si vobec nemam vsimat, ze to sa ustrazit aj tak neda a ze ten filter ma zivotnost 200000 km a ze ho urcite neznicim a ani motor. akurat mi nevedeli vysvetlit zvukovu signalizaciu pocas blikania kontrolky regeneracie.
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pát kvě 27, 2011 23:41
od Pacholik
Ahojky dnes jsem si přivezl Orlanda 1.8 LTZ s navigací. Super jízda,Miláček.
Re: Poruchy orlanda
Napsal: pát kvě 27, 2011 23:46
od dadif
A sakra, tak to se mám na co těšit, koupě novýho Orlanda je automaticky PORUCHA!
Ne, každopádně zdravím, blahopřeju a tiše závidím, já už se nemůžu dočkat, ale mám to ještě za dlouho, asi až listopad...
Každopádně bych ale volil jiný téma pro takovej pěknej příspěvek...
No a až se tu trochu rozkoukáš, hoď nějaký fotky a hlavně taky poznatky jak to jezdí, vede se tu velká diskuse benzín versus diesel -
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... &start=285 - tak bys do toho mohl vnýst trochu světla, zvlášť jestli máš zkušenosti i s jinejma autama!
Užívej si ho!
Re: Poruchy orlanda
Napsal: čtv črc 21, 2011 15:26
od prt
Pořád mi něco rezonuje v přední části auta u spodní hrany skla při rachlostech nad 120-130, zatím nevyřešeno, zkoušel jsem radu technika a stírače to nejsou, mám podezření na kryt stěračů, začíná mi povrzávat sedadlo řidiče a zahřívá se středový tunel v místě plynového pedálu.