Stránka 4 z 6

Napsal: stř úno 23, 2005 14:07
od goror
Radmont píše:priklad ci auto na znizenych a pritvrdenych pruzinach a s novymi sportovymi tlmiacami + 15" diskami sa moze jazdnymi vlastnostami rovnat povedzme s Fordom focusom v serii (alebo hocijakym inym autom s dobrym podvozkom)
tak to je este lepsie ako ford focus :D :D

Napsal: stř úno 23, 2005 14:08
od goror
pocuvajte chalani este by som uvazil ze predne tlmice mozu mat vplyv na vysku auta ,ak pripustim ze nie kazdy tlmic bude mat rovnaku vysku na ulozenie pruzin ale zadne sotva,ved su vedla pruzin

Napsal: stř úno 23, 2005 14:11
od Habron
goror píše:pocuvajte chalani este by som uvazil ze predne tlmice mozu mat vplyv na vysku auta ,ak pripustim ze nie kazdy tlmic bude mat rovnaku vysku na ulozenie pruzin ale zadne sotva,ved su vedla pruzin
Určitě vliv mají, podle mě je celkem jedno, jestli jsou v pružinách, nebo ne, jsou uchycené na stejným kusu železa, ne?
Nesouvisí to jen s výškou, ale s celkovou charakteristikou tlumiče. Tvrdší tlumič = auto si méně sedne. (je to můj názor)

Napsal: stř úno 23, 2005 14:13
od goror
Habron píše:
goror píše:pocuvajte chalani este by som uvazil ze predne tlmice mozu mat vplyv na vysku auta ,ak pripustim ze nie kazdy tlmic bude mat rovnaku vysku na ulozenie pruzin ale zadne sotva,ved su vedla pruzin
Určitě vliv mají, podle mě je celkem jedno, jestli jsou v pružinách, nebo ne, jsou uchycené na stejným kusu železa, ne?
hej tak to mi vysvetli ako ti zadny tlmic ovplyvni vysku???

Napsal: stř úno 23, 2005 14:16
od goror
a co ma tvrdsi tlmic spolocne s vyskou???aj ked je tvrdsi tak smerom hore a nie na stlacenie :lol:

Napsal: stř úno 23, 2005 14:22
od Habron
To je fakt, že je tvrdší směrem nahoru. Jsem nepsal, že jsem si tím jistý, jen že je to můj názor. Přiznávám, že to nemám nijak fyzikálně podložený, prostě je to jen taková intuice, potom, co jsem viděl jak se chová podvozek na Cupře. :lol:
Nezkoušel jsem šest tlumičů a nezkoumal, jak se to s nimi chová.

Napsal: stř úno 23, 2005 14:25
od goror
tak ti nam tu tahas nejakeho sportaka :D :D

Napsal: stř úno 23, 2005 14:26
od Habron
A když si dáš na nexii podvozek, který se od toho sporťáka neliší, tak to musí fungovat nějak podobně, ne?

Napsal: stř úno 23, 2005 14:27
od goror
asi zavolam do weitecu aby mi to normalne zmerali a dam vam vediet ako je to s tou vyskou

Napsal: stř úno 23, 2005 14:28
od goror
Habron píše:A když si dáš na nexii podvozek, který se od toho sporťáka neliší, tak to musí fungovat nějak podobně, ne?
jasne ze to auto bude na ceste ako pribite :D

Napsal: stř úno 23, 2005 14:29
od Habron
To by bylo nejlepší :-)

A pak bych taky chtěl, aby mi někdo vysvětlil, proč mi to s pružinama, na kterých bylo napsáno -40mm sedlo o něco víc.

Napsal: stř úno 23, 2005 14:30
od goror
Habron píše:To by bylo nejlepší :-)

A pak bych taky chtěl, aby mi někdo vysvětlil, proč mi to s pružinama, na kterých bylo napsáno -40mm sedlo o něco víc.
a ake si kupil

som off line

Napsal: stř úno 23, 2005 14:32
od Habron
goror píše: a ake si kupil
enzo, původně na Kadetta

Napsal: stř úno 23, 2005 15:10
od Andy
Radmont píše:priklad ci auto na znizenych a pritvrdenych pruzinach a s novymi sportovymi tlmiacami + 15" diskami sa moze jazdnymi vlastnostami rovnat povedzme s Fordom focusom v serii (alebo hocijakym inym autom s dobrym podvozkom)
na Focuse som jazdil len na kombiku a myslim ze teraz to moje espero sedi lepsie nez ten focus. A to mam este naprd gumy.

Napsal: stř úno 23, 2005 21:46
od Ivan
Díky, Andy, přesně tohle jsem potřeboval vědět. Ještě se rozmyslím, zda Weitec nebo Supersport.