Není to úplně nová novinka (2009) a neprodává se u nás
Chevrolet Aveo5
Aveo5 se prodává v LS, 1LT a 2LT modely
LS dostanete jen základ: Posilovač řízení, a AM / FM rádio.
1LT model dostanete klimatizaci, CD přehrávač, a podlahové rohože.
2LT dostane elektrické ovládání oken, zámky a zrcátka, tempomat, satelit a rádio.
Aveo5 motor specifikace jsou v tomto segmentu: Čtyři válce, 1,6 l, 106 koní a 106 lb-ft točivého momentu a 4-stupňová automatická převodovka.
Chevy dal ve stejném kole o změnách Aveo5 (verze hatchback Aveo, která stejně jako sedan, je navržen a postaven Daewoo, GM dceřinou společností korejské). Změny jsou víceméně stejné: Revised styling, větší tělo a lepší interiér.
Co se liší? Dobře, začněme s zřejmé: Aveo5 je hatchback. Ale rozdíly mezi oběma Aveos přesahují jejich tvary. Aveo5 dostane větší rozdělené mřížkou a nové zadní (bez křiklavé chromované pásky, která porušuje zadní Aveo sedan) a okraj blatníku méně výrazný. Ačkoli je Aveo5 se jeví příliš velké z některých úhlů, to je, z velké části, hledáte-docela dobré autíčko.
Aveo5 je asi 15 "kratší než sedan. Jeho back-end je téměř svislé a zadní kola jsou tlačil zpátky k okraji nárazníku. To vše dělá Aveo5 více obratné než sedan, a navíc je to směšně jednoduché parkování ve skutečnosti jeho pravděpodobně jedním z nejjednodušších vozidel vtěsnat do malého místa.
Aveo5 interiér s pálením dřevo výbava. Já vím, já vím - dřevo výbava v levné auto zvuky ošuntělý. Ale v případě Aveo5, funguje to - mezi dřevo výbava a světlé barvy, Aveo5 cítil mnohem hezčí, než jsem očekával. A přístrojová deska je zakončena v černém plastu, která eliminuje odlesky na přední sklo. Pěkný.
Aveo má přímočaré tří-kontroly volby klimatu a jednoduchý-na-použití stereo. Je tu hodně prostoru a velké zviditelnění, i když drobné roh tlačítka na volantu je návrat k 1990. Aveo je dobrý pro obchod s potravinami, ale pokud plánujete při nástupu dovolenou - a s oděvy s vámi - musíte sklopit zadní sedadlo. Mluvíme-li o zadním sedadle, Je to dostatečně prostorný, i když ne tak štědrý.
Výkon motoru je dostačující. Vlastně, automatická převodovka mě skutečně překvapila jeho hladké řazení nahoru a rychlé řazení dolů. EPA odhaduje paliva dost slušný zvuk na 27 MPG city/34 dálnice s manuální převodovkou a 25/34 s automatickou, ale v průměru 23,5 nevysvětlitelně nízké MPG.
Zacházení je také Aveo slabá stránka. To je jemné a předvídatelné do úrovně, ale jestliže vy opravdu tlačíte Aveo5 k jeho limitům jak vy byste mohli jestliže vy jste měli k odchýlení najednou vyhnout se kolizi to dostane nedbalý, nepřesný, a kousek nepředvídatelný. Malá auta předpokládaná, že jsou čiperný a zábavný, ale zřejmě Aveo5 nedostal to sdělení. Ani jeho bezpečí Aveo silná stránka: Ačkoli Aveo dostane přední airbags a přední stranu-místo-nasazená strana airbags, antilock brzdy jsou nepovinné a strana-airbags záclony nejsou dostupné, ani je elektronická stabilita kontrola (ačkoli latter je, nepochybně, rarita ve třídě subcompact). Nicméně, Aveo přece dostává OnStar jako standard, který (mezi ostatní funkce) automaticky přivolá pomoc jestliže airbags jsou rozmístěny. Tak se dívat na světlou stránku: Vy nemůžete odejít od trosky v Aveo, ale přinejmenším oni najdou vás.
Na závěr Aveo5 je vlastně docela příjemné. Je to roztomilý, nabízí slušný prostor pro cestující, a to jezdí pohodlně a tiše.