Re: spojka
Napsal: úte led 12, 2010 20:15
este doplnim, ako niektore procesy funguju...
Zaiadny autorizovany servis nevykona opravu ako zarucnu, pokial nieje zjavne ze sa jedna o zarucny pripad,
alebo pokial "spornu opravu" nema odsuhlasenu od importera, ze ju moze / ma vykonat ako zarucnu.
Konkretne pripady na Spojkach.
Na pritlacnom kotuci sa casom odlamovali listy, cize kamsik odleteli, zapichli sa..
alebo sa kdesi vzpriecili a drali vsetko naokolo.
Prisiel prvy, porucha sa fotila, popisovala, zastupca od importera prisiel posudit pripad,
a po cca 3-och tyzdnoch sme dostali suhlas na vymenu spojky a prevodovky.
Casom zacali chodit viacery s podobnou ci totoznou poruchou, zase "ceremonia fotenia a konzultovania".
Nasledne prisiel "pripis" o zarucnej akcii, ze na vozidlach XY, s motorom AB, prevodovkou CD,
vyrobcovi pritlacneho kotuca "MADE IN ROSYP SA" pri takejto poruche,
mozeme automaticky postupovat ako pri beznej zarucnej oprave.
Teda ziadne dalsie konzultacie ci odsuhlasovanie opravy nieje potrebne.
(Bola to seria vozov, ktora mala tuto poruchu, automobilka tym padom uznala vadu vyrobku, zakaznik dostal novu spojku prip. aj prevodovku)
(ak pisem "spojku" myslim tym ZOTRVACNIK+SPOJKOVA LAMELA+PRITLACNY KOTUC+SPOJKOVE LOZISKO).
Druhy pripad bol s rychlo sa opotrebuvavajucimi pruzinami v odpruzeni v spojkovej lamele.
V spojke bud pri rozbehu alebo pri ubrati daco kleplo. (--draloto aj ozubenie na oske pre lamelu)
Prisiel prvy, rozobralo sa, zistilo sa ze je "oholena" oska v prevodovke, zase sa konzultovalo s importerom, fotodokumentacia a pod.
Tento zakaznik mal uz ale smolu, lebo tacho ukazovalo sokro 130tkm.
V kratkej dobe prisiel dalsi, kotremu klepalo v spojke, a zase vytlacene pruziny. - importer, fotky atd.
Po mesiaci o5 prisiel pripis o Zarucnej oprave, ze na konkretnych vozidlach, motoroch, prevodovkach, sa tato porucha vyskytuje,
spomenuty vyrobcovia dielov a pod., popisy poruch. Cize zakaznik v zaruke dostal novu spojku, ci hriadel v prevodovke, prip. celu prevodovku.
....
A TOTO ISTE POTREBUJETE VY DOSIAHNUT S VASIMI SPOJKAMI.
ALE MUSI VAS BYT VIAC, A MUSI SA TO VYSKYTOVAT AJ V INYCH KRAJINACH,
(aby to nebolo len huckanie od par ludi z internetoveho fora)
ABY GM UZNALO, ZE SA SKUTOCNE JEDNA O VYROBNU VADU NA ICH PRODUKTE,
A DOVOLILO SERVISOM VYKONAVAT TUTO OPRAVU AKO ZARUCNU.
Ak vas odbiju v jednom servise, chodte sa spytat do ineho, pripadne si tam zatelefonujte, ci sa s podobnym niecim nestretli.
Alebo ci nieje nejaka informacia od importera, a pod.
Zaiadny autorizovany servis nevykona opravu ako zarucnu, pokial nieje zjavne ze sa jedna o zarucny pripad,
alebo pokial "spornu opravu" nema odsuhlasenu od importera, ze ju moze / ma vykonat ako zarucnu.
Konkretne pripady na Spojkach.
Na pritlacnom kotuci sa casom odlamovali listy, cize kamsik odleteli, zapichli sa..
alebo sa kdesi vzpriecili a drali vsetko naokolo.
Prisiel prvy, porucha sa fotila, popisovala, zastupca od importera prisiel posudit pripad,
a po cca 3-och tyzdnoch sme dostali suhlas na vymenu spojky a prevodovky.
Casom zacali chodit viacery s podobnou ci totoznou poruchou, zase "ceremonia fotenia a konzultovania".
Nasledne prisiel "pripis" o zarucnej akcii, ze na vozidlach XY, s motorom AB, prevodovkou CD,
vyrobcovi pritlacneho kotuca "MADE IN ROSYP SA" pri takejto poruche,
mozeme automaticky postupovat ako pri beznej zarucnej oprave.
Teda ziadne dalsie konzultacie ci odsuhlasovanie opravy nieje potrebne.
(Bola to seria vozov, ktora mala tuto poruchu, automobilka tym padom uznala vadu vyrobku, zakaznik dostal novu spojku prip. aj prevodovku)
(ak pisem "spojku" myslim tym ZOTRVACNIK+SPOJKOVA LAMELA+PRITLACNY KOTUC+SPOJKOVE LOZISKO).
Druhy pripad bol s rychlo sa opotrebuvavajucimi pruzinami v odpruzeni v spojkovej lamele.
V spojke bud pri rozbehu alebo pri ubrati daco kleplo. (--draloto aj ozubenie na oske pre lamelu)
Prisiel prvy, rozobralo sa, zistilo sa ze je "oholena" oska v prevodovke, zase sa konzultovalo s importerom, fotodokumentacia a pod.
Tento zakaznik mal uz ale smolu, lebo tacho ukazovalo sokro 130tkm.
V kratkej dobe prisiel dalsi, kotremu klepalo v spojke, a zase vytlacene pruziny. - importer, fotky atd.
Po mesiaci o5 prisiel pripis o Zarucnej oprave, ze na konkretnych vozidlach, motoroch, prevodovkach, sa tato porucha vyskytuje,
spomenuty vyrobcovia dielov a pod., popisy poruch. Cize zakaznik v zaruke dostal novu spojku, ci hriadel v prevodovke, prip. celu prevodovku.
....
A TOTO ISTE POTREBUJETE VY DOSIAHNUT S VASIMI SPOJKAMI.
ALE MUSI VAS BYT VIAC, A MUSI SA TO VYSKYTOVAT AJ V INYCH KRAJINACH,
(aby to nebolo len huckanie od par ludi z internetoveho fora)
ABY GM UZNALO, ZE SA SKUTOCNE JEDNA O VYROBNU VADU NA ICH PRODUKTE,
A DOVOLILO SERVISOM VYKONAVAT TUTO OPRAVU AKO ZARUCNU.
Ak vas odbiju v jednom servise, chodte sa spytat do ineho, pripadne si tam zatelefonujte, ci sa s podobnym niecim nestretli.
Alebo ci nieje nejaka informacia od importera, a pod.