Čauky Rado 77 - tento způsob který tu popisuješ tu zde již někdo zveřejnil a tuto úpravu dělat nebudu. Krokový motorek nechám na svém místě a volnoběh nastavím napevno přes stavěcí šroub na klapce.( nevím jak ten bazmek nazvat ) je na něm upevněný lanovod. Uvidím zítra, zda-li se to osvědčí. ( musí )
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
No jo, len teraz su tu este 2 otazky:
- krokac (ten zly) bude stale namonteny, a ak bude elektricky zapojeny, moze robit sarapatu pocas jazdy - mozno
- otazka ci krokac musi byt elektricky zapojeny - kvoli kontrolkam
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
No neviem ako pri Maťulkovi ale normálne je krokáč - lambda - riadiaca takže pokud nebude chodiť tak po čase lambda vyhodnotí bohatú alebo chudobnú zmes a check je na svete a dokonca pri benzinových oktávkách to po chvílke hupne do nôdzového režimu,tak neviem či ta statická vecička je dobrá tedy na nôdzové pojazdenie je to skvelý návod a velmi môže pomôcť ale bohužial naše auta sú na elektronike závislé a tak sa to vždy ukáže.Jo Vládíku čo tak skúsiť vrakovisko možno sa tam dáký nájde
protože originál šroubek na nastavení polohy škrtící klapky byl krátký, chyběl mi asi jeden mm aby se chod motoru udržel, musel jsem ho vyměnit za delší. Jestli to bude dělat nějaký brajgl jak píše Petr zatím nevím, v sobotu pojedu na delší štreku a uvidím. Myslím si, že by to nemělo zlobit, zejména když jsem klapku nastavil do jiné polohy asi od 2mm. Ale to ukáže čas a třeba budu muset koupit Krokový motorek nový.
originál šroubek.JPG (57.66 KiB) Zobrazeno 3866 x
DSC05179.JPG (71.55 KiB) Zobrazeno 3866 x
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Daj vediet Jo a netreba teraz trochu dosponovat plynove lanko? Logicky (a aj podla foto) tam teraz ma trochu volu....alebo na pedali taku malu volu necitit ?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Rado 77 : včera jsem najel pár km po městě a volnoběh běhal k mé spokojenosti a ani jsem nepozoroval při teplém motoru źvýšené otáčky. Lanko jsem neřešil vůbec, zde problém není.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Tak jsem dnes najel asi 200 km , vše v pohodě, tak bych řekl, že jednoduchá oprava - dobrý výsledek - pokud budou ještě dobré emise za 1,5 roku do technické, není co řešit.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Ahoj, kluci potřeboval bych poradit mám už delší dobou problém s volnoběhem. Volnoběžné otáčky jsou docela velké, až po chvilce otáčky spadnou na normál. Měl jsem potíže s rozdělovačem, tak jsem vyměnil palec a víko, vzduch. filtr, kabely ke svíčkám, seřídil jsem volnoběh jak je to popsáno v manuálu(10sec...atd.). Jo a ještě jsem se díval na krokáč a ten jsem promazal, tak ten by měl být taky ok. Tak si nevím rady.
Předem dík za rady
muze si to nekde prisavat a nebo je ten krokac v haji-tedy pridreny zaneseny a proste reaguje pomalu.
tim ze jsi ho namazal si mu ale vubec nepomohl,spis naopak.bordel co skrze nej prochazi se do nej spis nachyta a pak se pridre.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil