Stránka 4 z 7
Napsal: pát čer 16, 2006 13:35
od Brainman
Napsal: pát čer 16, 2006 13:46
od djpsx
To jo,a le nemají je na Daewoo...koneckonců, soudě podle té tabulky v ceníku, jsou na málo aut....a jetli má některé z nich stejné odpružení jako Nubira, tak to nevím...
Napsal: pát čer 16, 2006 13:51
od Tomáš
Nubira má pero okolo tlumiče , takže smůla , já myslel , že jde o nějakou podložku pod pero do uložení , pod poslední závit , nebo tak něco ....
Napsal: pát čer 16, 2006 14:09
od Brainman
no ja koukal na NET, a vsichni si je delaj sami a nejcasteji ze silonu
Napsal: čtv čer 22, 2006 18:27
od smouker
Tak sem tam dal tvrdsi pera a je to HODNE poznat. Obzvlaste gdyz se hodi do kufru dva pytle s cementem
sedne ale zdaleka ne tolik. Novy pera byly sice vo centak a neco menci ale znatelne tlustsi. Nigde sem vod ty doby nedrhnul ani s plne nalozenym kufrem a 4 lidma na palube
Akorat se mi zda ze to drobatko zacalo plavat gdyz jedu uplne prazdnej ale to se stejne moc casto nestava takze OK
Napsal: čtv zář 13, 2007 21:13
od Tomac
Rozhodl jsem se exhumovat tohle tema, neb mi Nubca taky sedi a to tak ze dost.
Koukal jsem ted na MJAUTO
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=9& a tam maji jakesi "zesilene pruziny" pro zadni napravu Wagonu.
Nezkousel jste to nekdo poresit od ty doby co tohle tema zilo?
Cau, Tom
Napsal: čtv zář 13, 2007 23:09
od palikx
no tak to mam stejnej problem.taky bych to rad nejak vyresil ale asi nejak vyrobim podlozky.
Napsal: sob zář 15, 2007 23:20
od Mikewone
zdar kluci tak já dal do zadních pružin takové gumové vložky ale nubira má dost vysoké stoupání tak to bylo na nic i když při plném naložení to až tak moc nesedlo je to k mání v tuningových prodejnách. spíš uvažuju ty pera nějak podložit a co vpředu? tam se mi to zase jeví vysoké nesnižovali jste to někdo?
Napsal: pon zář 17, 2007 14:38
od Tomáš
palikx píše:no tak to mam stejnej problem.taky bych to rad nejak vyresil ale asi nejak vyrobim podlozky.
až na něco přijdeš , dej vědět , já přemýšlel , že bych vyrobil podložku až nahoru , mezi celou pružící jednotku a kastli .
Jinak teď jsem se vrátil z Chorvatska a jel jsem se zadkem dole pořád .
otáčky
Napsal: pon zář 17, 2007 15:21
od Serpico
....to Richard ještě k otáčkám - pokud vyřadíš za jízdy rychlost - ECU řídící jednotka neví co má dělat - čidla jsou i na náhonu tachometru...proto 900 - 1 200 - pokud sundáš nohu z plynu " jáchym " zavře přívod benzínu a motor deceleruje...tedy setříš palivo při spadnutí otáček někam okolo 1 800 znova " ožije " sem taky starý pardál, co už něco pamatuje a my jsme vyhazovali rychlosti a šetřily...ale to už je dneska jinak....teď si jenom vzpomínám, ty máš LPG, tak to nevím jak to je řešený....domluv s palikxem to samý a taky v LPG...
Mějte se fajn
opravy
Napsal: pon zář 17, 2007 15:26
od Serpico
....to palikx
" Nubira po nemoci opět v plné síle " tento přístup se mi líbí....
Mějte se fajn
Napsal: úte zář 18, 2007 23:00
od palikx
jo proste mi to tak prijde ze je to spravne.jezdi to a funguje dobre.
Napsal: pát říj 12, 2007 08:19
od Tomáš
Takže , včera jsem se do toho pustil . Zatím mám vystrojený kufr a dnes shodím jeden tlumič , pak vše pořádně změřím a nakreslím a zadám kamarádovi k vytočení podložky. Problém je v tom , že to bude dělat v práci a tak musím auto zase zprovoznit , jen ten kufr nastrojovat nebudu. Budu to postupně fotit .
Moje varianta je podložka mezi horní uložení tlumiče a karoserii. Je to podle mě nejlepší řešení , nezmění se tvrdost pera , ani dráha tlumiče, celá pružící jednotka bude mít stejnou charakteristiku , pouze zvednu karoserii . Proběhlo několik zvedacích měření ( pomocí heveru, vodováhy a šuplery) výsledek je 25 mm tlusté podložky .
Tak zase příště.
Napsal: pát říj 12, 2007 09:00
od lubinob
To by mohlo byt dobre riesenie, tiez som nad tym tak uvazoval ked som na to pozeral pri vymene kolesa...
Ked to nieje vyrobne tajomstvo mohol by si tu potom hodit presne rozmery tej podložky...
Napsal: pát říj 12, 2007 13:32
od Tomáš
Jasně , že se o to podělím , přece nebudeme miloshovi neustále k smíchu , že máme lodě ( jak on tvrdí ) .