Stránka 4 z 4

Re: škube na plyn

Napsal: sob led 01, 2011 14:07
od Richard
Ještě doplním info, dnes jsem vyndal a dal z5 svíčky jsou tam Brisk DR 15 YS , svíčky jsou jak nové, akorát jedna byla potopená v trošce oleje, asi mi teče pod víkem ventilů.... izolátor bílý odtrh cca 0,8 žádná pecka všechny svíčky stejné..... mají najeto tak 5000km a jako obvykle studené auto chytlo na cvrnk :-)))) jeden kabel na svíčku, ten první od chladiče je na gumové krytce u zapalovací jednotky mírně ohlodán, zřejmě kuna svině jedna.....

Re: škube na plyn

Napsal: pon led 03, 2011 08:51
od ppp
Sviecky by nemali byt biele, len teraz neviem ci sa tvojim svieckam hovori prilis teple alebo studene. Proste sviecky, ktore si pouzil su ak sa nemylim pre motor s nizsim kompresnym pomerom. To ze ako tak funguju je asi vdaka tomu, ze brisky a nielen tie, su dost sirokorozsahove a mozno aj slabsej kompresii strsieho motora. Ale po zahriati sa kompresia zlepsi a sviecky uz nestihaju odvadzat teplo. Ved daj vediet ci pomohla vymena za vhodne sviecky.
Len neviem preco v pripade lgs brisk odporuca pre tvoj motor 15tky. mozno preklep, mozno su este na vacsi rozsah nez ostatne.

Re: škube na plyn

Napsal: pon led 03, 2011 10:00
od Richard
Brisk DOR 15 LGS jsem tam měl asi 50k km tak jsem je vyměnil za tyhle..... asi jsem tupec, ale nemůžu na stránkách Brisku najít ty osazovací tabulky dle typu auta.... :roll:

Re: škube na plyn

Napsal: pon led 03, 2011 12:17
od ppp
na brisk domovskej stranke kliknes vlavo na bocnej ponuke hned na prvu ponuku KATALOGY a na dalsej stranke na ZAPALOVACI SVICKY AUTO a uz ides :), tiez som to tam chvilku hladal

Re: škube na plyn

Napsal: pon led 03, 2011 13:27
od Richard
jj už jsem to taky našel, ale umístění není přiliž logické, asi bych tam dal osazovací tabulku na jeden klik :roll:
Dnesk jsem byl s autem nakoupit, je to kousek a chová se apsolutně normálně jede jak drak, starurje na cvrnk, ale nebylo to ohřátý.... tedy zřejmě lambda ještě nemakala..... jinak koukal jsem na nějaké díly o kterých jsem se zmiňoval jako je zapalovací trofo, kabely lambda na polským Allegru a mají tam spoustu věcí a hodně levných..... zap. trafo do 100,- sada kabelu a svíčky NGK asi za 80,-, lambdu originaál GM asi za 100,- ceny jsou ve zlotých tedy násobit 6,5 ale i tak super, v czdrafel je trafo za 1800,- a noname v krči za cca 1500,-
Kupoval někdo přes allegro v poland ????? Prý platí na Allegru i registrace tady z Aukra, je to fakt ??? Dá se to ukecat aby to poslali do čech ????

Re: škube na plyn

Napsal: pon led 03, 2011 15:05
od kesko
Z alegra nakupujem, ale cez sprostredkovatela, AUTOFRA, posiela aj do CZ. http://www.tovarzpolska.sk/sprostredkovanie/

Re: škube na plyn

Napsal: pon led 03, 2011 23:02
od ppp
- lambda ntk/ngk na allegre sa da kupit uz za 47zl +posta akurat si musis preletovat konektor
- registracia na akuru plati aj na allegre, je to ten isty vlastnik akurat neviem ci plati aj aktivacia konta, ale asi som si svoje konto na ceskom aukre neaktivoval ked mi prisla obalka, takze nemozem posielat viac nez 3 otazky predajcom denne
- kupovat moze skludne ak ich ukecas na zahranicnu dobierku, ale ked som pozeral cennik posty do zahranicia tak som nechapal. Takze sa asi fakt oplati nakupovat cez sprostredkovatela. Neviem ako v cechach u nas pouzivam tiez autofra. Da sa cez neho nakupovat aj bez dobierky, tak ze mu posles na ucet dostatocnu sumu aj na postovne a proviziu, alebo si pozri cennik nasej posty co sa tyka zahranicnych dobierok ale myslim, ze maju tiez dost nechutne ceny. A momentalne autofra este nefunguje este ma zimne prazdniny ;). Uz sa tiez neviem dockat, kedy zacne fungovat, potrebujem nieco nakupit skor nez skoncia aukcie.

Re: škube na plyn

Napsal: pát úno 04, 2011 09:21
od Richard
prosba o pomoc, nemá někdo z Prahy a blízkého okolí na zapůjčení zapalovací cívku na nubiru leganzu lanosa, čtyři vývody mám furt ty porblémy nechodí to už ani nechytá svíčky a kabely nové, benzín tam jde..... zkusím a hned vrátím Děkuji předem
Kontakt na mě 606111398

Re: škube na plyn

Napsal: úte úno 15, 2011 10:21
od Richard
Takže další část řešení mého problému:
Koupeny a vyměněny svíčky, jsou tam Brisky DR17YC tedy ty nejobyčejnější, koupil a nahodil jsem nové kabely SENTECH doporučují je na auta s LPG. No a furt nic, auto už nechytne ani studený........ Půjčil jsem od kámoše stoboskopickou pistoli, no a k mému údivu dvě svíčky vůbec nedostávaly jiskru... tedy stroboskop neblikal vůbec u dvou blikal. Vizuální kontolou jiskry na kabelu kde nějaká vůbec byla zjištěno, že asi nic moc není .... jiskra je taková nanicovatá oranžová ani to pořádně necvakne když přeskočí, podle mě by jiskra měla být modrá fialová hutná a pěkně cvaknout při přeskoku.....
No vše výše uveden mě utvrzovalo v podezření na zapalovací modul...... Ten jsem nakonec díky Petrovi Soukupovi který se stavil s Hanzyho Legou, mohl vyzkoušet a autí naskočilo ihned , na cvrnk, běží pravidelně bez potíží. Tedy opravdu je chyba v zapalovacím modulu. Studiem schémat jsem stejně nepochopil proč na 2 svíčky nejde jiskra, jsou tam 2 cívky jedna pro válec 1 a 4 druhá pro 3 a 2 ty vždy pálí společně, jen jedna lae v kompresi...... no a mě neskákala jiskra na válec 4 a 3 tedy v podstatě byla chyba na obou cívkách ...... prostě zvláštní
Tady je vystaveno to schéma elektriky motoru 2.0 http://vvcap.net/db/LSqeVqQRkLq8ocKthsbC.htp

Ještě doplním o info, že modul jsem objednal na aukru nový s roční zárukou, tak snad bude něco předvádět.....až dojede dám vědět jak to dopadlo....
Ta aukce je tady http://auto.aukro.cz/zapalovaci-civka-d ... 70700.html

Re: škube na plyn

Napsal: čtv úno 24, 2011 13:33
od Richard
Tak zatím úplný konec mých potíží, cívka z Aukra došla, nahodil jsem ji, auto chytlo okamžitě, stejně jak s cívkou Petra..... a od té doby maká. Akorát se mi zdá, že mám spotřebu benzínu jak tank...... nechápu to, volnoběh je cca 800 ot ani se nehne, necuká, neškube, jede fajn, tak by i spotřeba měla být OK.... na plyn mám kolem 10lt plynu, tak proč ne na benzín?????

Tak trochu si odpovím, nemůže být nějak divná lambda? od toho plynu? Na plyn mi svítí CHECK dle diagnostiky palikxe blbý napětí na lambdě, chápu, dává se tam tzv. emuláror lambdy aby CHECK nesvítil..... Ale asi funguje, když přepnu na benzín okamžitě (do 5 sek) CHECK zhasne....... no tak pro příště mě asi čeká ta lambda.....