]Rebro[ píše:Dark69> Normalne ak pri tom brzdis? Pri lahkom a kratkom brzdeni u mna mozem chytit strmen a je chladny. Ked boli kusnute voditka v strmenoch tak bolo horuce i samotne koleso /disk/ a kotuc chytil fajnu fialkovu farbu
Hmm tak teraz si ma nepotesil....voditka v strmenoch tie zelezne nie su prave najlepsie a tie gumicky v ktorych to chodi na jednom strmeni uz sa rozpadavaju a su kusok na sikmo dpc viacej skody som narobil ako osohu kuaa....takze vymena gumiciek jo?? na tom aute uz mam vymenene skoro dobre ze nie aj rucky dveri co vsetko uz som pomenil...........Staci vymenit len tie gumicky v ktorych su voditka?alebo je nutne menit aj tie zelezne voditka..
Gumicky nestaci pomenit. Treba i tie vodiace tycky. Al edaj si pozor ci nemas nahodou vo vnitri trosku nechytilo hrdzu.. to potom je horsie. Casom sa tie vodiace tycky zaseknu.....
Inac na opravu strmenov kupis celu opravnu sadu vratane novych gumiek na valcek. Ten skontroluj tiez.
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory POWERED by JRD McLAREN
]Rebro[ píše:Gumicky nestaci pomenit. Treba i tie vodiace tycky. Al edaj si pozor ci nemas nahodou vo vnitri trosku nechytilo hrdzu.. to potom je horsie. Casom sa tie vodiace tycky zaseknu.....
Inac na opravu strmenov kupis celu opravnu sadu vratane novych gumiek na valcek. Ten skontroluj tiez.
Ono mne tie vodiace tycky chodia normalne v tych gumickach..Nedavno som to mal komplet rozobrate ked som menil kotuce a dosticky a poriadne som tie vodiace tycky a tie gumicky v ktorych chodia premazal medenou pastou...takze hybat sa hybu..niesu zaseknute vodiace tycky v gumickach...len tie vodiace tycky su dost uz opotrebovane a tam kde su namontovane tak je tam hrdzave to.... a gumicky niesu v najlepsom stave tiez...takze neviem teraz ze co....ono stale mi ta brzda aj piska ked slabo brzdim neviem preco...kotuce a dosticky nove a vzdy to piiiiska
No dnes som bol pri jednemu automechanikovy a on my povedal ze to nebude v tych voditkach a ich gumenych puzdier....ze to robi piest to pisaknie a prehrievanie..ze tazko bude chodit a ze ho mam pod jeho prachovkou premazat, konkretne injekcnou striekackou nastriekat pod tu prachovku piesta brzdovu kvapalinu a ho rozchodit hore - dole a ze bude pokoj...teoreticky ma aj pravdu, pretoze to voditko z kovu sa nemoze zaseknut v tom puzdre gumenom a sposobit take velke prehrievanie...logicky kovovy piest ak chodi v kove (alebo zliatine neviem presne z coho je ten material) sa zasekne s velkou urcitostou coskoro casom a ked chodi kovove voditko v gumenom puzdre tak tam nema sa ako zaseknut,jedine tazko chodit moze ak to nieje premazane...
Kúpil som to čo som nemal,nechce niekto?Za 3€(dajme tomu) Je to opravná sada na brzdy prednej nápravy.Mám len jedno balenie,druhé som zčasti zničil
Ešte 1 vec,robili ste už niekto ohrev zrkadiel?Myslím vlastnej výroby
Ako v ktorej, napriklad v sade na DAC brzdy (niektore? nexie, prve? espera, nubira) bola prachovka, manzeta (hranaty tesniaci kruzok v ktorom beha piest), a dve prachovky na vodiace capy plavajuceho strmena.
V sade na ATE brzdy (niektore nexie, espera) je prachovka a manzeta. Inak prachovka napriek priemeru lisiacom sa o 2mm je zamenna, manzeta v ziadnom pripade.
Obe sa mi doma povaluju, aj ked z tych sad na DAC som prachovky na capy zneuzil na ATE brzdy, asi zbytocne, pretoze su podla mna nerezove, ale boli zaprasene, tak, ze prach musel ist dolu brusnou pastou.
Inak to co tu niekomu servisak odporucal ihlou na injekcnej streikacke prepichnut prachovku, tak k takemu servisakovi by som uz nesiel. Prachovky na prednych brzdach (bohuzial len prednych) su na nasich autach aj po 13 rokoch v perfektnom stave a poskodit ich je cestou k zniceniu brzd.