Stránka 4 z 5

Napsal: úte čer 17, 2008 13:16
od Dark69
POTREBUJEM PORADIT ----- cievku mam vymenenu a auto nenastartujem vobec....kable su dobre zalozene aj rozdelovac je dobre poskladany len neviem ci dobre zalozeny....jeden mechanik mi vravel ze ked je piest v 1 valci v hornej uvrati tak palec v rozdelovaci musi byt na 1 valci pootoceny tiez...motor mam 1.5 16V..tak som vybral jednu sviecku a dnu vlozil špilku drevenu ku piestu a potom som tocil klukou mototra a podla spilky videl ako ide piest do hornej uvrate dvihalo tu spillku hore v 1 valci...ak ta spilka sa dvihla uplne ze uz sa nehybala tak vtedy uz aj tazko islo klukou potocit asi to bola kompresia tam uz takze piest bol uplne hore a vtedy som zalozil naspät rozdelovac a palec rozdelovaca bol pekne otoceny na kabel 1 valca ktory odpali ako prvy.....chlapi dobre som to nastavil???tak sa to robi???inak som dotiahol rozdelovac nastavil som ho podla rysiek ako som urobil na rozdelovaci kvoli tomu predstihu..vsetko zapojil a auto nic nejde i tak....benzin ide sviecky su mokre....iskry po vymene cievky to dava uz vzdy ako ma takze cievka bola zla len ne ne a nakopnut auto.....tak prosim ak som urobil nieco zle napiste mi budte taky ochotny ako presne nastavim tie piesty do tej uvrate alebo ten prestih pomocou neakej ten ziarovky ako sa to robi na skodovke ..dakujem ze mate strpenie so mnou

rozdělovač

Napsal: stř čer 18, 2008 10:29
od Serpico
...to Dark 69 pozor rozdělovač u nexie můzeš sestavit o 180° obráceně - otočil jsi mezikus pro přenos z rozvodu - je dobré si vše poznamenat na kus papíru, na kterým to děláš na stole...označení na přírubě už připomínali kolegové....jinak může zlobit i hřídellka ( vyučil mě palikx, jeho zkušenosti a praxe ), nastavení předstihu je nejlíp stroboskopem, pokud sis to neoznačil - vše ostatní je příliš statické...

Mějte se fajn

Re: rozdělovač

Napsal: stř čer 18, 2008 16:20
od Dark69
Serpico píše:...to Dark 69 pozor rozdělovač u nexie můzeš sestavit o 180° obráceně - otočil jsi mezikus pro přenos z rozvodu - je dobré si vše poznamenat na kus papíru, na kterým to děláš na stole...označení na přírubě už připomínali kolegové....jinak může zlobit i hřídellka ( vyučil mě palikx, jeho zkušenosti a praxe ), nastavení předstihu je nejlíp stroboskopem, pokud sis to neoznačil - vše ostatní je příliš statické...

Mějte se fajn
SERPICO patry ti velke DAKUJEM !!!! presne tak ten rozdelovac som nastavil o 180 stupne obratene presnejsie to kolecko na tej hriadelke co sa spaja s vackovym hriadelom :lol: :lol: preto to neslo

Napsal: stř čer 18, 2008 16:25
od Dark69
LENZE !! ---- aj po vymene tej cievky a konecne uz dobre zapojeneho rozdelovaca a nastaveni predzapalu---auto nastartujem zas ako vtedy len sem tam....ide v pohode motor paradne...len proste to startovanie :( nastartujem len niekedy...tak kolegovia som sa nasral :twisted: pardon za vyraz dosiel do servisu s autom a mechanik asi hodinu sa babral s elektriku a nakonec sa zacal smiat a vravel mi ----- ked otocis klucik do polohy 2 tak ti ide elektrika do indukcnej cievky a ked startujes tak ta elektrika zmizne s tamadial proste neni tam :shock: :shock: a ked vracam klucikom po nenastartovani spät tak ta elektrika tam naskoci naspät :shock: co to je za chyba??????proste ked startujem nejde elektrika do indukcnej cievky cez tie dva kable co idu do nej..ale ked mam v polohe 2 je tam elektrika v tych kabloch a ked startujem tak tam nieje a po nenastartovani ked vracam klucikom do polohy 2 tak naskoci elektrika naspät zahadaaaaa :shock: ....este ze bol taky sikovny mechanik a urobil mi nudzove startovanie ;) od tej indukcnej cievky mi natiahol kabel ku baterke a ked startujem tak ho prilozim na + pol na baterke auto naskoci potom ho odpojim a auto ficii

Napsal: stř čer 18, 2008 23:16
od palikx
jsem linej to cist cele ale nevim jestli jsi vymenil orisek spinacky.pokud ano je problem v kabelazi od spinacky jsou tam draty ve kterych je napeti stale napeti po klicku a napeti ktere pri startu zmizi(odlehceni baterii)nekde je to pripojene spatne.hledej

Napsal: čtv čer 19, 2008 08:19
od Dark69
palikx píše:jsem linej to cist cele ale nevim jestli jsi vymenil orisek spinacky.pokud ano je problem v kabelazi od spinacky jsou tam draty ve kterych je napeti stale napeti po klicku a napeti ktere pri startu zmizi(odlehceni baterii)nekde je to pripojene spatne.hledej
no akurat ten oriesok spinacky som nemenil..inak uz je uplne vsetko vymenene...a este skontrolujem tie kable a dam vediet

Napsal: čtv čer 19, 2008 10:40
od conpet
Jsem ti psal :lol: že bude problém v zapalovací cívce a nejde ti jiskra DO rozdělovače :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv čer 19, 2008 12:40
od Dark69
conpet píše:Jsem ti psal :lol: že bude problém v zapalovací cívce a nejde ti jiskra DO rozdělovače :lol: :lol: :lol:
nie cievka je dobra skusal som aj inu problem je v tom ze ked startujem vypadne napätie z kablov co idu do indukcnej cievky ale uz som to vyriesil :lol:

Napsal: čtv čer 19, 2008 12:42
od Dark69
VYRIESENE --- po 4 dnoch utrpenia a minuti vela penazi dnes konecne vdaka palikxovi som odhalil chybu...rozobral som spinaciu skrinku a v zadu ten oriesok bol uplne neuchyteny a v nom vysmykana ta jamka ....po ocisteni a spravnom namontovani spät auto uz startovalo vzdy kym to zas nezacalo preskakovat...takze musim vymenit oriesok spinacej skrinky a je to huraaaaaaaa az sa mi lepsie dycha..dufam ze uz nic podobne nezazijem :lol: :lol:

Napsal: čtv čer 19, 2008 12:50
od conpet
Jasne cívka je OK , ale nestartovalo to protože nedávala jiskru a proč to je už další kapitola :lol: Aspon máš novou půlku motoru :lol:

nexia

Napsal: čtv čer 19, 2008 13:51
od Serpico
...to Darku69 palikx umí a zná ( všichni se u něj učíme ...) a není sám JRD McLaren aj.... no prostě, seš tady na dobrý adrese, u nás líp než v servize ( tam ti akorát stojí peníze... )

Mějte se fajn

Re: nexia

Napsal: čtv čer 19, 2008 22:55
od Dark69
Serpico píše:...to Darku69 palikx umí a zná ( všichni se u něj učíme ...) a není sám JRD McLaren aj.... no prostě, seš tady na dobrý adrese, u nás líp než v servize ( tam ti akorát stojí peníze... )

Mějte se fajn
ved to...vdaka chalani ja sa rad ucim nove veci sam nez aby som to daval do servisu..ved len ak tam vidim ako rozoberaju na silu plastove veci tak tam auto ani bez mojho dohladu nenecham a stoji to kopu peniaze :) takze diki vsetkym palikx ,conpet,JRD Mclaeren,ferino,slavek,peha a jasne ze aj tebe serpico :D pomohli ste mi ...dufam ze som vam neliezol na nervy uz..som mnou treba chvilku strpenia :lol:

Napsal: čtv čer 19, 2008 23:00
od Dark69
conpet píše:Jasne cívka je OK , ale nestartovalo to protože nedávala jiskru a proč to je už další kapitola :lol: Aspon máš novou půlku motoru :lol:
:lol: tak to ze mam pol motora nove to mas uplnu pravdu :lol: ved uz tam nieje ani co vymenit :lol: :lol: :lol: :lol: minimalne 5 roky dufam ze mam klud :D :lol: problem je v spinacej skrinke ked som otocil klucikom a nedobre zopla spinaca skrinka tak neslo napätie do indukcnej cievky a automaticky nedavali sviecky iskry...ak som otocil klucikom a dobre zopla spinaca skrinka tak som nastartoval v pohode ...preto som nastartoval len sem tam ak som dobre trafil a spravne stastim otocil klucikom ze zopla spinaca skrinka mi 8) vymeneny oriesok spinacej skrinky a auto fici ako nove ;)

Napsal: pát čer 20, 2008 00:21
od palikx
aspon ze to ma happy end.

nexia

Napsal: ned čer 22, 2008 09:47
od Serpico
...tak palikx tenhle happy end důvěrně znáš v množném čísle aneb já a SRBA...
jinak DARK 69 nelez si nikomu na nervy, prostě nett je o výměně zkušeností - informací a nakonec i my se hádáme a lezeme si na nervy...třeba i pro dobro věci - názoru a o tom to je taky...

Mějte se fajn