Stránka 4 z 4

Napsal: ned led 27, 2008 20:09
od keegan.sk
no tak sa teda na to pokukám... inak ten remeň už nepištíí.. uplne pršalo a skušal som také srandy že pri 50 podradiť do 2ky a uplne v pohode.. :o)

Napsal: ned led 27, 2008 20:29
od Rado77
Super, este ze to bolo iba remenom za par korun ;) A ten olej+rozvody teda pozri a daj vediet. Niekde mam aj fakturu za vymenu toho gufera klukovky, myslim ze islo o nizku polozku.

Napsal: ned bře 09, 2008 09:18
od alvin
Ja som vymenil pískajúci klinovy remeň po 40.000 km,po niečo vyše tisíc km začal pískať znova,tak sa došponoval,natrel som ho mydlom , a včera som spozoroval zas iný nezvyčajný zvuk. Tké kňučanie až hvízdanie,ako pri turbe :o)))),úmerne počtu otáčok motora,najmarkantnejšie je pri studenom motore.Tak neviem,či je to len ten klinový remeň,alebo iná príčina. a či to treba riešiť,či sa jedná o nejakú vážnejšiu závadu,alebo len neškodný akustický efekt.:?: :?: :?: :?: :?:
Na oplátku ja som zas zistil,že pri MATIZe II to cvrlikanie až rapkanie pri chode na voľnobeh je naprosto neškodná záležitosť,že to sa len necháva počuť jeden z podtlakových ventilov.

Napsal: ned bře 09, 2008 09:54
od Rado77
Alvin - tym "podtlakovym ventilom" myslis PCV ventil? Lebo moj PCV ventil si tam pekne hrka, aj ked som ho vytiahol a potriasol v ruke, hrka v nom vcelku dost. Ale funkcny je OK, jednym smerom prefuknut nesiel, iba tym spravnym. Na volnobehu hrka dost silno

Napsal: ned bře 09, 2008 18:29
od alvin
Myslím,že áno,mám to presne od mechanika,ktorý mi robil prehliadku po 40 000 km,že aj to syčanie u jednotkových a cvrlikanie u dvojkových Matejov ,pri voľnobehu,má na svedomí ten ventil,asi to fakt bude PCV, a ide o naprosto neškodný jav.

Napsal: ned bře 09, 2008 20:08
od Rado77
Hej, toto som tu uz davnejsie rozoberal ... keby bol ten ventil postaveny nastojato, nehrkal by. Kvoli spravnemu tlaku ale zrejme musi byt nalezato... Ked uz nebudem vediet co od dobroty, do niecoho nehorlaveho ho zabalim :)

Správný postreh

Napsal: úte bře 11, 2008 09:19
od Vazoun
Rado77 píše:Hej, toto som tu uz davnejsie rozoberal ... keby bol ten ventil postaveny nastojato, nehrkal by. Kvoli spravnemu tlaku ale zrejme musi byt nalezato... Ked uz nebudem vediet co od dobroty, do niecoho nehorlaveho ho zabalim :)
-------------------------------
Správný postreh :lol: kolegáčku " Rado77 " :lol: jenže je tam usazený jinak, než by nám bylo milé :lol: čau klucí - jedete do Plumlova? Zdravim všechny na foru " Vazoun " :lol:

Napsal: pát dub 18, 2008 01:58
od Miloš
Při 68tis.km jsem nechal měnit rozvody a klíňák. Klíňák byl teda zdevastovaný až, až samá prasklina. Nyní mám nový a ten mi nadělil hvízdavé zvuky :o Takže říkate: více napnout???

Napsal: pát dub 18, 2008 06:50
od Mikeš
No,pokud je ten řemen volný tak samo že více napnout ... :D

Napsal: pát dub 18, 2008 21:20
od palikx
no s remenem na matizkovi to je tezke.obvykle pokud se vymeni tak po nekolika stech kilometrech se prihlasi o dotazeni.nam se to stavalo pomerne casto.jelikoz clovek neni vrah lozisek dotahne to s citem.jenze klinovy remen je potvora a velmi rychle se vymacka a tedy povoli.nezlobte se na servismany neni to odflaknute ono to proste jinak nejde.

Napsal: sob dub 19, 2008 17:04
od Miloš
Jestli jsem dobře pochopil po výměně klínového řemene a ujetí nějakých kilometrů znova dotáhnout ;) Díky