Stránka 4 z 4

Napsal: úte pro 02, 2008 22:24
od Telekom [Bot]
Tohle si vytiskni, nech si dát písemně vyjádření těch 2 servisů o potřebných hodinách a do toho autorizovaného servisu se vrať, omlať jim ty papíry o držku a trvej na vrácení peněz.

Napsal: čtv pro 04, 2008 20:09
od Rado77
To je sila. Ale zavolat skutocne mali, ak by ta cena mala byt vyssia nez bredbezna. A ich zistenie ze "termostat je vadny" - tiez sila ! To povedali urcite len tak "z brucha" a ani na to nekukli. To auto proste stalo 2 dni vonku, lebo nemali cas. Ale ked sa kurnik raz objednam do servisu dopredu, a povedia mi cas, kedy mam dosjt, tak to kurnik znamena, ze im dam do ruky kluce a idu na vec !

Toto ma totalne stvalo na autoriz servise - ze dojdite rano na 7:30. Dosiel som, preberak, kluce, vsetko fajn. Co budem robit? Idem do Mekaca, nieco si dam, precitam casopis. Po cca 2,5 hodinach som isiel nakuknut do servisu, a moje auto stoji vonku na tom istom mieste nepohnute? A ze kolko casu potom bolo na fakture za pracu ?

Ahojte

Napsal: pát pro 05, 2008 19:00
od Jirka Anton
Jak tak se dívám tak nejsem sám co má problémy se značkovým servisem, já byl obědnaný,auto mi tam stálo dva týdny a ještě ta cena,pro příště už vím že si to za ty dva týdny radši opravím sám a budu aspoň vědět co je na tom skutečně opraveno :evil:

Napsal: pát pro 05, 2008 21:18
od Rado77
Presne tak. A ver tomu ze keby si to robil sam, mas za 2 -3 dni hotove, a to aj s demontazou palubnej dosky. A este sa clovek aj co-to priuci.