jasne, moj dedo mi poradil to iste kedze je elektrikar.Ked budem najblizsie doma tak to vsetko premeriame a urcite prideme na chybu.
Uz som si k tomu kupil aj take svetlo:
Porucha
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
U Kadetta jsem měl podobný problém. Postupoval jsem podobně jako v tom Tvém servise, až na to, že jsem to dělal sám a všechny náhradní díly jsem měl. Vyměnil jsem čerpadlo, potom celé palivové vedení včetně filtru, nakonec vstřik a potom i celý karburátor (tedy pokud se to tak ještě jmenuje, když je tam vstřik). dále přišla na řadu elektrika, tedy svíčky, cívka kabely, víko rozdělovače a nic. Nakonec to byla oprava ani ne za 1,- kč. Všiml jsem si toho a myslel jsem si, že to nemůže mít na nic vliv, ale přece jen mělo. V rozdělovači jsou asi tři nebo čtyři konektory a ty měly napůl rozpadlé takové ty plastové krytky a vůbec tam bylo tak nějak jako by mokro. Vyfoukal jsem to kompresorem, rozlámal zbytky těch krytek, konektory omotal izolačkou a od té doby žádný problém.
u mna bol problem v kably co vedie od rozdelovaca k indukcnej cievke a potom do ECU ............ proste ten kabel nesie informaciu o otackach, Pre spresnenie nieje to ten biely kabel ktory ide z rozdelovaca do cievky a do otackomera. Poriesil som to tak ze ze som spravil bypass priamo z rozdelovaca do ECU ale problem sa opakoval ale uz to bolo o cosi lepsie lebo ked zhasol motor tak pri dobehu nabehaval do vyssich otacok co znamenalo ze motora bolo vstriekovane palivo ale sviecky nezapalovali. Tak nakoniec som zdvojil este ten cerveny kabel co vedie od rozdelovaca do indukcnej cievky a odvtedy je pokoj.