Stránka 4 z 4
Napsal: úte lis 13, 2007 23:31
od Richard
Napsal: úte lis 13, 2007 23:42
od KE
no teda neviem lebo podla mna je logicke ze mne bez regulatora ked nemam nalozeny zadok tak bude brzdit viac ako tebe s regulatorom takze mne vychadza ze ja dostanem skor smyk na zadnych kolesach ako ty. CI NIE JE TO TAK? Lebo ved kvoli tomu to bolo vymyslene tak si to preto myslim
Napsal: úte lis 13, 2007 23:59
od Rastos
Tak, aby som tomu nasadil subjektivnu korunu
: Fiat Idea a Lacetti HB sa so zimnymi gumami iba na prednej naprave chovaju pri beznej jazde uplne normalne, BEZ NAMAHY zvladaju standardne zimne podmienky a ani pri ostrejsej jazde neprekvapuju necakanymi reakciami. A tu tzv. prvu zakrutu, ktora tieto auta hned stoci a skoncia v priekope, tak tu som zatial nenasiel...
Napsal: stř lis 14, 2007 09:28
od Richard
Ale kluci, já samozřejmě vím, že se s takto obutým autem dá celkem v pohodě jezdit (měl jsem takto obuto kdysi na Pontiacu) , ale mám na mysli hlavně jízdu na hraně, do které se sem tam každý z nás nezaviněně dostane. Např. neodhadne nájezdovou rychlost do zatáčky, někdo udělá chybu a vjede kam neměl, nedá přednost, úhybný manévr před dírou na silnici, výjezd z pole v zatáčce a auto s různými gumami na předku a zadku se chová zcela nevyzpytatelně!
Jinak jestli si dobře pamatuju kdysi se doporučovalo dát zimní gumy na zadek a to bez ohledu na typ pohonu
A ještě poznámku, kdysi se pneumatiky letní a zimní lišily spíše hrubostí vzorku, dnešní zimní, to je hlavně o směsi gumy a tak rozdíl mezi zimní a letní v zimě je daleko větší ve prospěch zimní
Napsal: stř lis 14, 2007 14:28
od ros
Richard píše:Ale kluci, já samozřejmě vím, že se s takto obutým autem dá celkem v pohodě jezdit (měl jsem takto obuto kdysi na Pontiacu) , ale mám na mysli hlavně jízdu na hraně, do které se sem tam každý z nás nezaviněně dostane. Např. neodhadne nájezdovou rychlost do zatáčky, někdo udělá chybu a vjede kam neměl, nedá přednost, úhybný manévr před dírou na silnici, výjezd z pole v zatáčce a auto s různými gumami na předku a zadku se chová zcela nevyzpytatelně!
Jinak jestli si dobře pamatuju kdysi se doporučovalo dát zimní gumy na zadek a to bez ohledu na typ pohonu
A ještě poznámku, kdysi se pneumatiky letní a zimní lišily spíše hrubostí vzorku, dnešní zimní, to je hlavně o směsi gumy a tak rozdíl mezi zimní a letní v zimě je daleko větší ve prospěch zimní
Souhlas, taky jsem kdysi jezdil předek zimní zadek letní, ale co jsem obul do zimních celé auto, tak je to citelný rozdíl. Stalo se mi , že přední kola se zabořila do břečky a zadek na letních mě začal předjíždět. Je to nepříjemný pocit. Takže v zimě zimní a v létě letní.