Stránka 4 z 4

Napsal: pát říj 26, 2007 06:49
od stefan
Keď checeš niečo kvalitne a poctivo robiť, musí ťa to baviť
a musíš sa tomu venovať !!!
S elektronikou som sa bavil už na strednej, počas VŠ som
robil po stavách elektroinštalácie a momentálne sa zaoberám
zabezpečovacou technikou na železnici. Všetko spojené s elektrikou
a predsa všetko trochu iné. Keď sa ale práci venuješ (neustále
štúdium daného odboru) tak je možné byť v danom odbore dobrý.

VŠ dá človeku iba sebavedomie a naučí ho učiť sa.
Nenaučí ho !!!

Bože. ale aký sebavedomý ľudia teraz z nej vychádzajú !!!
Všetko vedia, všade boli ...

Napsal: sob říj 27, 2007 17:37
od MiSedl
Hanzy píše:Je pravda ze z zivota znam nejlepsi odborniky a profesionaly kteri se nejdriv vyucili v oboru nejakou dobu pracovali v profesi nasledne si zvysili vzdelani a na maturu a delali v oboru sefa a posleze Vs jeste pro dalsi zvyseni funkce a jeden pripad znam dokonce ze pak zacal nejdrive ve svem oboru vyucovat na skole nejdrive praxi a pak i vyuku a to je pan odbornik a vi co je real!
Kdezto jak vam pride nejaky kreten ktery si udela vs a pak vidi praxi teprve po nastoupeni do prace a navic se snazi chytracit tak to je na zabiti a nastesti me to nehrozi nebot bych se postaral o jejich zanik!
Jo a projektanti to je total havarie a za x let jem nezazil ze by projekt byl mozny stotoznit s realem a uz je jasne ze to bude tou demenci!!!! ;)
Hanzy absolutní souhlas, je to tak trošku i můj případ co popisuješ a z praxe vím,že vysokoškoláky co k nám nastoupí tak strkám hravě do zadní kapsičky.Pravda pouze v oboru.Jinak je vzdělání základ,to nelze zpochybnit.Určitě mám ale na některé věci jiný pohled neboť jsem začínal od spoda. :D :D :D

Napsal: sob říj 27, 2007 17:46
od MiSedl
Na druhou stranu je nutné říci,že jsem v životě potkal hodně lidí s vysokoškolským vzděláním a jejich kvalit si nesmírně vážím a pokud udělám porovnání tak jim nesahám ani po kotníky.Je to podle mě již jen o schopnostech a o inteligenci a jsou lidé se kterými úzce spolupracuji a musím jim vzdát hluboký obdiv.