Orlando a LPG
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Orlando a LPG
Tak jen zkušenost kolegy - dali jsme do 1.8 Prins, cena o pár korun vyšší než u BRC apod. (30tis vč. DPH)
Krom počáteční chybičky, kdy tekla chladící kapalina - u montáže LPG na to ale bylo upozorněno s tím, že neměli vhodnou redukci na hadice - opraveno během pár dnů to funguje takto:
Auto nastartuje, za chvilku se neznatelně přepne na plyn a jede. Žádné seřizování, svítící kontrolky motoru, doladění systému apod.
Navíc systém odolností výrazně překonává běžné levné systémy. Tedy můžu doporučit.
Krom počáteční chybičky, kdy tekla chladící kapalina - u montáže LPG na to ale bylo upozorněno s tím, že neměli vhodnou redukci na hadice - opraveno během pár dnů to funguje takto:
Auto nastartuje, za chvilku se neznatelně přepne na plyn a jede. Žádné seřizování, svítící kontrolky motoru, doladění systému apod.
Navíc systém odolností výrazně překonává běžné levné systémy. Tedy můžu doporučit.
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
- Reklama
Re: Orlando a LPG
Velmi mě udivuje, že ti někde doporučili LPG bez promazávání. Nám v autosalónu řekli, že nám dají záruku na motor po vestavbě LPG jen v případě, že bude s promazáváním. Takže tak. Ale jinak na tvůj problém reaguji proto, že máme stejné problémy cca po ujetí 7 tis. km na LPG. Auto chcípá na stlačení spojky, absolutně nezvládá klimatizaci v teplých dnech, takže opět chcípá, chvěje se někdy na volnoběh tak, že si myslím, že jsme si koupili starý traktor. Dneska jedu do servisu, svítí nám kontrolka elektroniky motoru a jsem hodně zvědavá co to bude. Ale doufám, že jen nějaká hloupoust. Pak napíšu víc, až zjistíme příčinu.ati píše:Zdravím všetkých.
Vo svojom Orlande mám namontované LPG už viac ako rok a najazdil som na ňom cez 68.000 km. Mám namontovaný systém Solaris bez domazávania.
Donedávna bolo všetko úplne v poriadku a nemohol som si to vynachváliť. Problém nastal asi pred mesiacom, kedy som začal pri jazde na plyn pociťovať silnejší úbytok výkonu a dosť nepravidelný chod motora. Na palubenej doske to vyzeralo ako na kolotoči, všetko možné svietilo a blikalo. Pri prepnutí na benzín sa všetko dalo do normálu. Tieto problémy som konzultoval aj v servise a aj u firmy, ktorá mi montovala LPG. Po nejakých diagnostikách a úpravách sa na chvíľu všetko upravilo do normálu.
Tento stav bol len chvíľkový a po krátkom čase som zažil úplný šok, keď motor stratil výkon úplne a išiel len na tri válce.
Pri kontrole v servise bolo zistené že sú poškodené všetky výfukové ventily a bola poškodená aj hlava ventilov. Tvrdenie servisu bolo také, že je to jednoznačne spôsobené plynom a, že určite by sa to nestalo keby som mal namontované domazávanie. V servise samozrejme neuznali reklamáciu a tak som nemalé peniaze za to musel cvakať sám. Pri montáži LPG som sa na to zvlášť informoval a bolo mi povedané, že uvedený motor toto domazávanie nepotrebuje. Na rovnakom princípe tato firma robila už aj prestavby iných aút ORLANDO A CRUZ - u všetkých doteraz bez problémov.
Pri mojom sondovaní som zistil, že napr. v Poľsku sa originál u dealera montujú systémy LPG bez domazávania, domazávanie je len na vyslovené želanie zákazníka. Taktiež zafira s rovnakým motorom je bez domazávania.
Viete mi niekto poskytnúť radu, alebo relevantnú reakciu ako postupovať ďalej voči predajcovi, prípadne u montážnej firmy LPG?
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Re: Orlando a LPG
Buď v klidu Já už to tady psala, že jsem si převzala auto a pěkně mu šlápla po krku a jezdila ze začátku dlouho na 12 l benzínu. Až po 7 tis. jsem se se spotřebou dostala na 10,3 LPG/100km, benzín popravdě ani nevím, ale důležitá zpráva je, že spotřeba stále klesá a rozhodně auto nešetřím a jezdím po dálnici 180km/hod a hodně po městě. V LPG servise mi řekli, že se dostanu na spotřebu okolo 9 LPG/100km, ale to až tak za půl roku. Chce to čas na zajetí.roklseky píše:Se mi s tou spotrebou skoro 12l/100km vubec nechce jezdit. Muzu se zeptat co tam teda kdo mate za system LPG? Ja tam mam Landirenzo - souprava Omegas. Vic jsem z tech papiru nevycetl. Kdyby mel nekdo stejnej s vyrazne nizsi spotrebou, muzete doporucit servis kde vam to montovali? Asi bych tam zajel na kontrolu a serizeni. Mam pocit, ze se snad dostanu i na 15l, protoze do ted jsem to celkem setril. Jak na to slapnu, to bude pruvan... Spotreba kolem 10l by byla fajn.
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Re: Orlando a LPG
Vsem dekuji za vase reakce. Pujdu teda do toho.
Jinak celkem sila ta spotreba, ale nedivim se pri 180 km/h. No ja osobne nejel rychleji jak 160 km/h z kopce.
Jsem spise klidnejsi ridic a odmenou my je prumerna spotreba 7.6 L benzinu. Ale jezdim z vetsi casti mimo mesto
a na dalnici do 130 km/H.
Pekny den.
Jinak celkem sila ta spotreba, ale nedivim se pri 180 km/h. No ja osobne nejel rychleji jak 160 km/h z kopce.
Jsem spise klidnejsi ridic a odmenou my je prumerna spotreba 7.6 L benzinu. Ale jezdim z vetsi casti mimo mesto
a na dalnici do 130 km/H.
Pekny den.
Chevrolet Orlando r.v. 2012, 104 KW, 1,8 LPG LT+, Slovensko okres Malacky
Re: Orlando a LPG
Tak vám jdu napsat jak jsem dneska dopadla. Hned mě v autorizáku poslali na LPG prohlídku a ejhle, vstřikovače LPG totál zanesené. Vyměnil všechny čtyři za nové, ty staré vyčistí, byly tam úplně saze. Je to z nekvalitního LPG. Bohužel se v tuto chvíli u nás v Ostravě přebíjejí čerpací stanice kdo nabídne LPG za nižší cenu, takže ta kvalita odpovídá ceně Auto hned pookřálo, má rychlejší reakce a necuká, nekucká, zapla jsem klímu a ok. Zpět ze servisu jsem jela po dálnic a krásně jelo 200km/h do mírného kopce, takže zase je to náš starý Orlík Cena opravy 300KčAscona píše:Velmi mě udivuje, že ti někde doporučili LPG bez promazávání. Nám v autosalónu řekli, že nám dají záruku na motor po vestavbě LPG jen v případě, že bude s promazáváním. Takže tak. Ale jinak na tvůj problém reaguji proto, že máme stejné problémy cca po ujetí 7 tis. km na LPG. Auto chcípá na stlačení spojky, absolutně nezvládá klimatizaci v teplých dnech, takže opět chcípá, chvěje se někdy na volnoběh tak, že si myslím, že jsme si koupili starý traktor. Dneska jedu do servisu, svítí nám kontrolka elektroniky motoru a jsem hodně zvědavá co to bude. Ale doufám, že jen nějaká hloupoust. Pak napíšu víc, až zjistíme příčinu.ati píše:Zdravím všetkých.
Vo svojom Orlande mám namontované LPG už viac ako rok a najazdil som na ňom cez 68.000 km. Mám namontovaný systém Solaris bez domazávania.
Donedávna bolo všetko úplne v poriadku a nemohol som si to vynachváliť. Problém nastal asi pred mesiacom, kedy som začal pri jazde na plyn pociťovať silnejší úbytok výkonu a dosť nepravidelný chod motora. Na palubenej doske to vyzeralo ako na kolotoči, všetko možné svietilo a blikalo. Pri prepnutí na benzín sa všetko dalo do normálu. Tieto problémy som konzultoval aj v servise a aj u firmy, ktorá mi montovala LPG. Po nejakých diagnostikách a úpravách sa na chvíľu všetko upravilo do normálu.
Tento stav bol len chvíľkový a po krátkom čase som zažil úplný šok, keď motor stratil výkon úplne a išiel len na tri válce.
Pri kontrole v servise bolo zistené že sú poškodené všetky výfukové ventily a bola poškodená aj hlava ventilov. Tvrdenie servisu bolo také, že je to jednoznačne spôsobené plynom a, že určite by sa to nestalo keby som mal namontované domazávanie. V servise samozrejme neuznali reklamáciu a tak som nemalé peniaze za to musel cvakať sám. Pri montáži LPG som sa na to zvlášť informoval a bolo mi povedané, že uvedený motor toto domazávanie nepotrebuje. Na rovnakom princípe tato firma robila už aj prestavby iných aút ORLANDO A CRUZ - u všetkých doteraz bez problémov.
Pri mojom sondovaní som zistil, že napr. v Poľsku sa originál u dealera montujú systémy LPG bez domazávania, domazávanie je len na vyslovené želanie zákazníka. Taktiež zafira s rovnakým motorom je bez domazávania.
Viete mi niekto poskytnúť radu, alebo relevantnú reakciu ako postupovať ďalej voči predajcovi, prípadne u montážnej firmy LPG?
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Re: Orlando a LPG
Já uváděla spotřebu v LPG ne v benzínu, a to je rozdíl. Počítej tak o litr až dva vyšší spotřebu na LPG než na benzín. Takže 10,3 m3 LPG/100km při mém stylu jízdy je hodně hezký výsledek. A hlavně jak jsem psala, teď mám najeto 7 tis. km a stále průměrná spotřeba klesá, takže bude lípaldv1 píše:Vsem dekuji za vase reakce. Pujdu teda do toho.
Jinak celkem sila ta spotreba, ale nedivim se pri 180 km/h. No ja osobne nejel rychleji jak 160 km/h z kopce.
Jsem spise klidnejsi ridic a odmenou my je prumerna spotreba 7.6 L benzinu. Ale jezdim z vetsi casti mimo mesto
a na dalnici do 130 km/H.
Pekny den.
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Re: Orlando a LPG
Len dúfam, že tie m3 sú preklep, inak by sa to LPG až tak nevyplatilo, 10,3 kubíka na 100 kilometrov
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Orlando a LPG
Ktere cerpacce LPG se v OV radeji vyhnout? Vsiml jsem si, ze benzina na Rudne pred shoppingem smer Opava nedavno zlevnila na 16.30 Kc/l...Ascona píše:... Je to z nekvalitního LPG. Bohužel se v tuto chvíli u nás v Ostravě přebíjejí čerpací stanice kdo nabídne LPG za nižší cenu, takže ta kvalita odpovídá ceně ...
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG
Re: Orlando a LPG
No to se mi věru povedlosmire666 píše:Len dúfam, že tie m3 sú preklep, inak by sa to LPG až tak nevyplatilo, 10,3 kubíka na 100 kilometrov
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Re: Orlando a LPG
Jo to ví jen pán Bůh a majitelé těch čerpacích stanic. Každopádně mi říkal, že Ostrava je na tom v kvalitě LPG nejhůř v Severomoravském kraji. Doporučili brát u jedné benzinky, pokud je to možné a uvidí se. Moc to nestřídat, pak je nejisté, kde jsem ten šurmajz natankovala.luke1 píše:Ktere cerpacce LPG se v OV radeji vyhnout? Vsiml jsem si, ze benzina na Rudne pred shoppingem smer Opava nedavno zlevnila na 16.30 Kc/l...Ascona píše:... Je to z nekvalitního LPG. Bohužel se v tuto chvíli u nás v Ostravě přebíjejí čerpací stanice kdo nabídne LPG za nižší cenu, takže ta kvalita odpovídá ceně ...
Hlavně je to dobré vědět, že když klesne výkon a motor začne být utřepaný a nebo auto zdechne na volnoběh, tak je třeba zajet ty trysky zkontrolovat. Taky mi doporučil natankovat a vyjezdit 2 nádrže LPG a pak vyjezdit půl nádrže benzínu a takto to střídat. Čímž se výhodnost investice do LPG výrazně snižuje, ale lepší, než si odrovnat hned ze startu motor
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Re: Orlando a LPG
Myslím že obecně při ceně LPG je už jedno na kterou čerpačku se jezdí... tedy pokud člověk nechce "si pro korunu nechat vrtat koleno".
Tedy je mi skoro fuk jestli to stojí o něco víc, když vím, že nebude problém - např. tady v Brně mají LPG myslím všechny Benziny a bez problémů.
Tedy je mi skoro fuk jestli to stojí o něco víc, když vím, že nebude problém - např. tady v Brně mají LPG myslím všechny Benziny a bez problémů.
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: Orlando a LPG
Tohle je ale obecný problém českého (nejen) trhu. Když zlevní jeden prodejce o korunu, druhý zlevní taky, když zlevní i třetí a čtvrtý, tak k pátému jezdí o řekněme o 1/3 lidí méně než obvykle. A pak má samozřejmě volbu. Buď ustojí nějaký čas odliv zákazníků a kvalitu snižovat nebude a bude se modlit, že si chytrý zákazník dovtípí a nebo se přidá k ostatním, protože český zákazník se nedovtípí a má zato, že ho okrádají na kvalitě všichni stejně, jen ten pátý ho okrádá ještě o korunu víc. Smutné, lež bohužel je to tak.inza píše:Myslím že obecně při ceně LPG je už jedno na kterou čerpačku se jezdí... tedy pokud člověk nechce "si pro korunu nechat vrtat koleno".
Tedy je mi skoro fuk jestli to stojí o něco víc, když vím, že nebude problém - např. tady v Brně mají LPG myslím všechny Benziny a bez problémů.
Osobně bych si taky velmi ráda připlatila za kvalitní LPG, než jezdit do servisu a platit za opravy nebo kvůli znečištění motoru tankovala předražený benzín.
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG
Re: Orlando a LPG
Otazka trosku mimo tema, ale jak se to auto chova pri 200 km/h? Ani si neumim predstavit s Orlandem jet tak rychle.
A jeste jedna otazka do diskuze, jak mate velkou nadrz na LPG a kolik na ni cca ujedete km?
Dekuji
A jeste jedna otazka do diskuze, jak mate velkou nadrz na LPG a kolik na ni cca ujedete km?
Dekuji
Chevrolet Orlando r.v. 2012, 104 KW, 1,8 LPG LT+, Slovensko okres Malacky
Re: Orlando a LPG
66 litrů, minimálně 500 km.
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Orlando a LPG
Při 200km/h přede jako kotě Asi by jelo ještě víc, zatím jsem nenašla odvahu to zkusit a taky chci zkusit, kolik by jelo na benzín, jezdím pořád na LPG. Jinak má velmi stabilní a vyrovnanou jízdu, sedí na vozovce jako přibité. Jediný "problém" u Orlanda jsou zatáčky, trošku to vynáší. Ale není se čemu divit, je to velké a hlavně vysoké auto. Ale zase musím dodat, že nemám srovnání jízdy s jiným velikostně odpovídajícím autem.aldv1 píše:Otazka trosku mimo tema, ale jak se to auto chova pri 200 km/h? Ani si neumim predstavit s Orlandem jet tak rychle.
A jeste jedna otazka do diskuze, jak mate velkou nadrz na LPG a kolik na ni cca ujedete km?
Dekuji
Já mám nádrž 60l a ujedu na ni okolo 600km.
Chevrolet Orlando r.v.2012, 1.8 104kW, LTZ, 17", béžová metalíza, LPG