Stránka 275 z 368
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: stř srp 24, 2011 11:03
od Vojta
milosh píše:Vojto daval jsi sem nejaky fotky, ale kdo to je ten Peha? Ten pan co sem denne chodil ale pak si udelal svy forum kam nikdo nechodi?
Ty fotky snad nebyly nějakým porušením předpisů? Snad proto, že jsi měl nějaké osobní neshody s Pehou, nebylo na Pehu vydáno embargo i na fotce?! Ty fotky jsem tam dal, že ty návštěvy potěšily mě. Co to udělá s někým jiným, je mi šumák.
A k jeho fóru. To, že se na druhém fóru denně neobjevuje spousta nesmyslných až stupidních příspěvků, ještě neznamená, že tam nikdo nechodí. Prostě jako admin tyto debility zatrhnul. A tak by to mělo být, aby se zase nesklouzlo k situacím, jaké byly na tomto fóru. Howg, domluvil jsem.
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: stř srp 24, 2011 11:57
od tomask
Taky si myslím že narážky na někoho by jsi si mohl verejně odpustit a neovlyvňovat ostatních.
Ať to bolo myšleno jak chce (v dobrém , nebo zlém) můžete si to vyřešit soukromě.
Každy na tuhle věc s Pehou a Miloshom má svůj názor.
Nemyslím to špatně, mám na to svůj názor ale pochlebuji/nešpatim ani jednoho.
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: stř srp 24, 2011 12:45
od 666
Tome a Vojto máte můj plný souhlas.
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: čtv srp 25, 2011 08:42
od Corpus2009
Od roku 2012 bude vlajkovou loďou európskeho Chevroletu model
Malibu.
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/57 ... -v-europe/
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: čtv srp 25, 2011 11:57
od alvin
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: stř říj 12, 2011 14:48
od Hynek
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: čtv říj 13, 2011 09:16
od Jožan
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: čtv říj 13, 2011 10:58
od Serpico
...gratulujem a chápu Tvou radost Hynku, je pochopitelná, někdy se za Tebou rád podívám a nejspíš nebudu sám
Mějte se fajn
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: čtv říj 13, 2011 11:20
od Mr.Dman
paráda
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: čtv říj 13, 2011 11:33
od Iacobus
Dobrá práca. To sa robí z preglejky (překližky)?
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pát říj 14, 2011 22:06
od Hynek
Ano, to se dělá z překližky o různých tloušťkách. Nejhorší práce ale je , ušít "sukničky"! Je jich 48 a na každé je asi 137 cm šití.Je to z autoplachty s gramáží asi 180 g /m2.Šílená práce. Jedině stará "LADA" to zvládla.Manželcin supr-stroj, ani náhodou!
.
Pro orientaci: Auto jedoucí z Kostelce po silnici rychlostí 80km/hod mi neujelo.Já jel se vznášedlem po poli ,souběžně s cestou.
Na Labi /vodě/odhaduji rychlost tak asi 60 - 75 km. trošku se to do vody noří.
Nejlíp to prý ale jezdí po ledě a sněhu se zmzlou "slupkou", tak jsem zvědav.
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: pát říj 14, 2011 23:02
od Hynek
Ještě pár detailů pro ty, co to zajímá!!!
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: sob říj 15, 2011 11:40
od hladolef
Hynek...super.super.super.Dej sem nejake, video.
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: sob říj 15, 2011 22:24
od HusarJan
Vyzerá to pekne
ešte neakú kapotáž by to chcelo aby si v zime potom nezmrzol
Re: co ma dnes potešilo
Napsal: sob říj 15, 2011 23:32
od alvin
Hynku,už som to bol písal mám hovadský ,ako sa u nás povie
,obdiv k vznášadlám,v soc krajinách ho postavili kedysi ako prvý Poliaci na báze FIATu 125p,ale čuduj sa svete,čo mňa viac oslovio,ze práve konzervatívni Angličania v niekedy v r.1978 urobili take recesistické preteky samizdatov,trasa viedla ponad jazero,ani stret s chodcom nebol nebezpečný,vraj stačili obeti ľahnúť na zem,ale čo ma najviac udivilo aj vtedy potešilo,mnohé z nich poháňali dvojtaktné motory.dokonca vraj aj značky IFA teda wartburg,ktoré sa do anglicky dovážali do r.1975,než vydali to obmedzenie,potom vraj ich bolo dodané na ich trh pár séerii s motormi Morris Marina 1300aebo ostalo len u plánov,ako bolo v bývalej NDR takmer samozrejme
,ale to je už o inom,len to ma prekvapilo že preáve v anglicku,lietli tieto potvory s poprdkávajúcimi motormi a crstajúcimi oblakmi modrastého dymu,ale aj údajne v bývalej NSR s motormi DKW,ale aj tam ich vytlačil 4.taktný motor,iba u krosiek,teréniek vesdechodiek sa udržaql veľmi dlho. a teď soudruzi následuje kontrolní otázka :
Kto by vedel prečo mali dlhé roky napr krosárske motorky,ale aj iné vozidlá určené zdolávať veľké terénne sklony práve dvojtaktné motory ?je to jednoduché