Běhen léčení Legy přijel maník (cca 30) v nablejskaném BMW 320i (patřičně na ně hrdý - znáte ty fandy BMW), že se mu při rychlosti okolo 40 km/hod ten car třepe a ozývá se od kardanu rachot. Pak vše utichne a car jede. Podotýkám, že mechanik léčící můj výfuk jak ho uviděl přijet prohlásil: "á skalní BMW". To znamenalo zavést na nejbližší skálu a spustit dolů.
Při přihlížení na mou opravu jsem s maníkem dal slovo a jeho problém tipnul na středové ložisko kardanu (osobní zkušenost s Ivecem). To se potvrdilo po zvednutí nablýskaného caru na heveru. A co mne škodolibě potěšilo? Při prohlídce tohoto BMW ročníku 2002 ze spodu bych se do něj bál sednout a jet. Zlatá Lega r.1998. Pochopil jsem výraz "skalní auto". Podotýká, že při diskuzi s tím hrdým majitelem jsem se nestačil divit nad množství závad a problémů s tímto výborným autem, kterým jsem neměl šanci s Legou konkurovat.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)