Stránka 28 z 69

Napsal: pát zář 05, 2008 20:15
od JRD McLAREN
..jo to mash pravdu ...
ked do toho beresh EDS..

ale tu uz je potom znizenie zivotnosti turba, riziko podfuknutia hlavy, atd.
myslel som to tak, ..
ze zvysenie vykonu, zo zachovanim zivotnosti motora, komponentov,..
"lahko preveditelne vo fabrike" priamo pri vyrobe..zmestenie sa do sucasnych emisnych limitov..
a tak dalej, proste vyrobit sa da vselico, ale fabrika to musi vyrabat s nejakou pozadovanou zivotnostou..

a tusim C20LET a C20XE sa ledva ledva zmestili do emisii EURO 1
...

Napsal: sob zář 06, 2008 13:43
od Petr S.
pet píše:
JRD McLAREN píše:hmm..
dostat z C20LET 177kW ...bez variabilneho casovania ventilov..
..hmmm... to si neviem tak lahko predstavit..
177kW je nakejch 240PS :) C20LET Phase I od EDS ma 192kW(260PS)/394Nm, staci vicemene jen zvednout tlak turba z 0.65bar na asi 0.9, coz dela jen EDS chip. Bez dalsich uprav. Phase II pouziva vetsi IC a tez jinak nic (seriove vstriky,turbo,....) a ma 210kW(285PS)/410N.m...takze asi tak s tim variabilnim casovanim. Jen podotknu ze u EDS sou ty Phase az do cisla 4 :) Hlavnim rozdilem je, ze C20LET nemusel resit Euro 3/4, proto neni problem s tim vykonem.
Ta úprava se jmenuje Lotech Phase I-III o IV jsem neslyšel. Kámoš má na Calibře trojku a má to 330PS,ale není to jen oturbu a o EDS! Má tam jiné ojnice,kované písty,vačky a co já vim ještě.

Napsal: ned zář 07, 2008 13:00
od Ivan
pet píše:No asi tu debatu ukoncime, pridam jen odkaz na ty upravy od EDS Motorsport. Samozrejme pro vice jak 300PS jsou zadouci cely kovany streva, vetsi turbo, pruchodnejsi vejfuk,sani,vetsi vstriky atd. to je samozrejme pravda. Ale ja se bavil o cca 260-280PS a to ten motor pri slusnym zachazeni vydrzi a pomerne snadno se tam ten vykon dostane, kdo rika ze ne, tak at si to rika :)
http://www.eds-motorsport.de/_eds_/de/p ... htm#C20LET
Pet, nevíš kde se zají sehnat svody na větší turbo (kupříkladu nějaké od Garrett)?

Napsal: ned zář 07, 2008 14:32
od Ivan
pet píše:No, na eBay.de ci eBay.co.uk jsou sem tam k videni, napr. zde http://cgi.ebay.de/c20let-c20xe-Turbokr ... 286.c0.m14
U nas asi tezko neco sezenes, jedine samodomo...
Díky moc.

Napsal: ned zář 07, 2008 20:59
od JRD McLAREN
Ivane alebo skus AMA Modra
ty robia na zakazku...

http://www.a-m-a.sk/kontakt.htm

robia tuna chaanom z EMS cez ulicu vyfuky ...

a tiez kukam ze mash rovnaky napad jako jaaa...

Napsal: pon zář 08, 2008 00:22
od Ivan
JRD McLAREN píše:Ivane alebo skus AMA Modra
ty robia na zakazku...

http://www.a-m-a.sk/kontakt.htm

robia tuna chaanom z EMS cez ulicu vyfuky ...

a tiez kukam ze mash rovnaky napad jako jaaa...
JRD, máš na EMS nějaký dobrý kontakt?

Napsal: pon zář 08, 2008 00:35
od Ivan
Přátelé, po 8 hodinách práce:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: pon zář 08, 2008 08:49
od cukrar
Ivan píše:Přátelé, po 8 hodinách práce:
moc pěkné, ale kup si tam nový rádio to vypadá děsně ;)
jinak moc pěkné.

Napsal: pon zář 08, 2008 08:56
od Ivan
S ohledem na to, že za 1 rok si dohromady neposlechnu ani jednu stranu kazety, koupi nového rádia považuju za vyhozené peníze :lol:

Napsal: pon zář 08, 2008 16:16
od Ivan
pet píše:Budiky pekny, ta prace s 8mi hod. dratovanim je mi uplne jasna.......
Ivane ted z jinyho soudku, co tu prevodovku, uz si to nejak vyresil, resp. jakou tam ted mas ? Moje F18 uz vydava takovy zvuky, ze kazdou chvili asi budu sbirat kolecka ze silnice :)
Nejkrásnější bylo, když jsem špatně utěsnil hadici od benzínu a při nastartování mi benzín zašplíchal celý interiér :D ale už to nesmrdí ... Olej jen kapal - kdyby stříkal, měl bych "vymalováno" :D

Převodovka je tam stále original Daewoo Motor. Mělo by to být zpřevodované stejně jako F16. Stále ještě drží (neuvěřitelné). Je pro účely sprintů lepší než F20. Příští rok si nechám poskládat převodovku přímo na sprinty, budu to řešit současně se samosvorem.