Nexia³ Supersport Project

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..jo to mash pravdu ...
ked do toho beresh EDS..

ale tu uz je potom znizenie zivotnosti turba, riziko podfuknutia hlavy, atd.
myslel som to tak, ..
ze zvysenie vykonu, zo zachovanim zivotnosti motora, komponentov,..
"lahko preveditelne vo fabrike" priamo pri vyrobe..zmestenie sa do sucasnych emisnych limitov..
a tak dalej, proste vyrobit sa da vselico, ale fabrika to musi vyrabat s nejakou pozadovanou zivotnostou..

a tusim C20LET a C20XE sa ledva ledva zmestili do emisii EURO 1
...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Reklama
 

Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr S. »

pet píše:
JRD McLAREN píše:hmm..
dostat z C20LET 177kW ...bez variabilneho casovania ventilov..
..hmmm... to si neviem tak lahko predstavit..
177kW je nakejch 240PS :) C20LET Phase I od EDS ma 192kW(260PS)/394Nm, staci vicemene jen zvednout tlak turba z 0.65bar na asi 0.9, coz dela jen EDS chip. Bez dalsich uprav. Phase II pouziva vetsi IC a tez jinak nic (seriove vstriky,turbo,....) a ma 210kW(285PS)/410N.m...takze asi tak s tim variabilnim casovanim. Jen podotknu ze u EDS sou ty Phase az do cisla 4 :) Hlavnim rozdilem je, ze C20LET nemusel resit Euro 3/4, proto neni problem s tim vykonem.
Ta úprava se jmenuje Lotech Phase I-III o IV jsem neslyšel. Kámoš má na Calibře trojku a má to 330PS,ale není to jen oturbu a o EDS! Má tam jiné ojnice,kované písty,vačky a co já vim ještě.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

pet píše:No asi tu debatu ukoncime, pridam jen odkaz na ty upravy od EDS Motorsport. Samozrejme pro vice jak 300PS jsou zadouci cely kovany streva, vetsi turbo, pruchodnejsi vejfuk,sani,vetsi vstriky atd. to je samozrejme pravda. Ale ja se bavil o cca 260-280PS a to ten motor pri slusnym zachazeni vydrzi a pomerne snadno se tam ten vykon dostane, kdo rika ze ne, tak at si to rika :)
http://www.eds-motorsport.de/_eds_/de/p ... htm#C20LET
Pet, nevíš kde se zají sehnat svody na větší turbo (kupříkladu nějaké od Garrett)?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

pet píše:No, na eBay.de ci eBay.co.uk jsou sem tam k videni, napr. zde http://cgi.ebay.de/c20let-c20xe-Turbokr ... 286.c0.m14
U nas asi tezko neco sezenes, jedine samodomo...
Díky moc.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

Ivane alebo skus AMA Modra
ty robia na zakazku...

http://www.a-m-a.sk/kontakt.htm

robia tuna chaanom z EMS cez ulicu vyfuky ...

a tiez kukam ze mash rovnaky napad jako jaaa...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

JRD McLAREN píše:Ivane alebo skus AMA Modra
ty robia na zakazku...

http://www.a-m-a.sk/kontakt.htm

robia tuna chaanom z EMS cez ulicu vyfuky ...

a tiez kukam ze mash rovnaky napad jako jaaa...
JRD, máš na EMS nějaký dobrý kontakt?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Přátelé, po 8 hodinách práce:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
cukrar
Příspěvky: 283
Registrován: ned led 27, 2008 13:15
Bydliště: BRNO

Příspěvek od cukrar »

Ivan píše:Přátelé, po 8 hodinách práce:
moc pěkné, ale kup si tam nový rádio to vypadá děsně ;)
jinak moc pěkné.
1. Daewoo Nexia 1.5 r.v.1997 (koupeno v r. 8/2006-prodáno v r. 8/2009)
2. Citroen Berlingo 1.6HDi r.v.2006 (koupeno v roce 8/2009)
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

S ohledem na to, že za 1 rok si dohromady neposlechnu ani jednu stranu kazety, koupi nového rádia považuju za vyhozené peníze :lol:

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

pet píše:Budiky pekny, ta prace s 8mi hod. dratovanim je mi uplne jasna.......
Ivane ted z jinyho soudku, co tu prevodovku, uz si to nejak vyresil, resp. jakou tam ted mas ? Moje F18 uz vydava takovy zvuky, ze kazdou chvili asi budu sbirat kolecka ze silnice :)
Nejkrásnější bylo, když jsem špatně utěsnil hadici od benzínu a při nastartování mi benzín zašplíchal celý interiér :D ale už to nesmrdí ... Olej jen kapal - kdyby stříkal, měl bych "vymalováno" :D

Převodovka je tam stále original Daewoo Motor. Mělo by to být zpřevodované stejně jako F16. Stále ještě drží (neuvěřitelné). Je pro účely sprintů lepší než F20. Příští rok si nechám poskládat převodovku přímo na sprinty, budu to řešit současně se samosvorem.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Odpovědět

Zpět na „NEXIA“