Nexia³ Supersport Project
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..jo to mash pravdu ...
ked do toho beresh EDS..
ale tu uz je potom znizenie zivotnosti turba, riziko podfuknutia hlavy, atd.
myslel som to tak, ..
ze zvysenie vykonu, zo zachovanim zivotnosti motora, komponentov,..
"lahko preveditelne vo fabrike" priamo pri vyrobe..zmestenie sa do sucasnych emisnych limitov..
a tak dalej, proste vyrobit sa da vselico, ale fabrika to musi vyrabat s nejakou pozadovanou zivotnostou..
a tusim C20LET a C20XE sa ledva ledva zmestili do emisii EURO 1
...
ked do toho beresh EDS..
ale tu uz je potom znizenie zivotnosti turba, riziko podfuknutia hlavy, atd.
myslel som to tak, ..
ze zvysenie vykonu, zo zachovanim zivotnosti motora, komponentov,..
"lahko preveditelne vo fabrike" priamo pri vyrobe..zmestenie sa do sucasnych emisnych limitov..
a tak dalej, proste vyrobit sa da vselico, ale fabrika to musi vyrabat s nejakou pozadovanou zivotnostou..
a tusim C20LET a C20XE sa ledva ledva zmestili do emisii EURO 1
...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Reklama
Ta úprava se jmenuje Lotech Phase I-III o IV jsem neslyšel. Kámoš má na Calibře trojku a má to 330PS,ale není to jen oturbu a o EDS! Má tam jiné ojnice,kované písty,vačky a co já vim ještě.pet píše:177kW je nakejch 240PS C20LET Phase I od EDS ma 192kW(260PS)/394Nm, staci vicemene jen zvednout tlak turba z 0.65bar na asi 0.9, coz dela jen EDS chip. Bez dalsich uprav. Phase II pouziva vetsi IC a tez jinak nic (seriove vstriky,turbo,....) a ma 210kW(285PS)/410N.m...takze asi tak s tim variabilnim casovanim. Jen podotknu ze u EDS sou ty Phase az do cisla 4 Hlavnim rozdilem je, ze C20LET nemusel resit Euro 3/4, proto neni problem s tim vykonem.JRD McLAREN píše:hmm..
dostat z C20LET 177kW ...bez variabilneho casovania ventilov..
..hmmm... to si neviem tak lahko predstavit..
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pet, nevíš kde se zají sehnat svody na větší turbo (kupříkladu nějaké od Garrett)?pet píše:No asi tu debatu ukoncime, pridam jen odkaz na ty upravy od EDS Motorsport. Samozrejme pro vice jak 300PS jsou zadouci cely kovany streva, vetsi turbo, pruchodnejsi vejfuk,sani,vetsi vstriky atd. to je samozrejme pravda. Ale ja se bavil o cca 260-280PS a to ten motor pri slusnym zachazeni vydrzi a pomerne snadno se tam ten vykon dostane, kdo rika ze ne, tak at si to rika
http://www.eds-motorsport.de/_eds_/de/p ... htm#C20LET
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Díky moc.pet píše:No, na eBay.de ci eBay.co.uk jsou sem tam k videni, napr. zde http://cgi.ebay.de/c20let-c20xe-Turbokr ... 286.c0.m14
U nas asi tezko neco sezenes, jedine samodomo...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Ivane alebo skus AMA Modra
ty robia na zakazku...
http://www.a-m-a.sk/kontakt.htm
robia tuna chaanom z EMS cez ulicu vyfuky ...
a tiez kukam ze mash rovnaky napad jako jaaa...
ty robia na zakazku...
http://www.a-m-a.sk/kontakt.htm
robia tuna chaanom z EMS cez ulicu vyfuky ...
a tiez kukam ze mash rovnaky napad jako jaaa...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
JRD, máš na EMS nějaký dobrý kontakt?JRD McLAREN píše:Ivane alebo skus AMA Modra
ty robia na zakazku...
http://www.a-m-a.sk/kontakt.htm
robia tuna chaanom z EMS cez ulicu vyfuky ...
a tiez kukam ze mash rovnaky napad jako jaaa...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
S ohledem na to, že za 1 rok si dohromady neposlechnu ani jednu stranu kazety, koupi nového rádia považuju za vyhozené peníze
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejkrásnější bylo, když jsem špatně utěsnil hadici od benzínu a při nastartování mi benzín zašplíchal celý interiér ale už to nesmrdí ... Olej jen kapal - kdyby stříkal, měl bych "vymalováno"pet píše:Budiky pekny, ta prace s 8mi hod. dratovanim je mi uplne jasna.......
Ivane ted z jinyho soudku, co tu prevodovku, uz si to nejak vyresil, resp. jakou tam ted mas ? Moje F18 uz vydava takovy zvuky, ze kazdou chvili asi budu sbirat kolecka ze silnice
Převodovka je tam stále original Daewoo Motor. Mělo by to být zpřevodované stejně jako F16. Stále ještě drží (neuvěřitelné). Je pro účely sprintů lepší než F20. Příští rok si nechám poskládat převodovku přímo na sprinty, budu to řešit současně se samosvorem.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project