Stránka 26 z 69
Napsal: stř srp 06, 2008 09:30
od Franta P.
A kde ty budíky budou? v A sloupku?
Napsal: stř srp 06, 2008 10:47
od Ivan
Franta P. píše:A kde ty budíky budou? v A sloupku?
První varianta je na palubovce, ale tam to nevypadá dobře. Druhá varianta je schránka spolujezdce, kde by byly ty budíky natočené směrem ke mně a třetí, zatím nejpravděpodobnější, variantou je, že to dám místo mřížky ventilátorů nahoru do středového panelu. Uvidíme.
Napsal: sob srp 09, 2008 18:34
od Ivan
Přátelé, jak jsem slíbil, nějaká fotodokumentace...
Spodek Nexie bez zadní nápravy a výfuku:
Motor c20let:
Pancéřové hadice a nový nátěr:
Nový nátěr:
Vykuchaná palubní deska a příprava na instalaci budíků:
Zadní brzdy:
Napsal: pon srp 18, 2008 14:24
od Marra
tak to je opravdu krása
Napsal: stř srp 27, 2008 23:41
od Ivan
O víkendu jsem se zúčastnil sprintů v Mimoni. Skončil jsem na 23. místě ze 44 aut v mé skupině (do 3500 ccm), což je výsledek nic moc. Ale pouštěl jsem do turba poloviční tlaky, takže vím, že tam ten potenciál je. Nicméně konkurence byla extrémní (12sekundové EVO IX apod.). Pár dokumentačních fotek:
Napsal: čtv srp 28, 2008 20:05
od SkylineGTR
Tak to je nádhera, Ivane. Jsem rád, že to už zase šlape a těším se, jestli dorazíš do Manína.
Napsal: čtv srp 28, 2008 20:15
od JRD McLAREN
..ty a nezdechlo ti niekde cestou zopar koniiii...???
Napsal: čtv srp 28, 2008 23:15
od milosh
Ivane o tobe se da rict ze jsi jeden z mala lidi tady na foru co vi co znamena slovo TUNING. Ne jako slecna Sandrat treba
Napsal: pát srp 29, 2008 10:00
od BAesperko
milosh píše:Ivane o tobe se da rict ze jsi jeden z mala lidi tady na foru co vi co znamena slovo TUNING. Ne jako slecna Sandrat treba
haha jeto openězích a je vše v začátcích
Napsal: pát srp 29, 2008 14:16
od Ivan
JRD McLAREN píše:..ty a nezdechlo ti niekde cestou zopar koniiii...???
to JRD: Vždycky se utěšuju, že moje 12 let staré auto důstojně soupeří s loňskými modely EVO
Důvodem je kromě mé řidičské blbosti to, že jsem pouštěl do turba nízké tlaky - cca 6 PSI (0,4 baru), ačkoli jsem mohl více jak dvojnásobek (13 PSI). Bohužel jsem před sprintama neměl dostatek času to vyladit.
to SkylineGTR: Manín mi bohužel navyjde, ten víkend máme celofiremní akci (team-building nebo něco takového). Tak snad někdy jindy ...
to Milosh: Díky, óóó, velký Daewoo guru
to Sandruš: ano, je to o penězích. Nicméně jde taky o to, investovat na správném místě a za správné věci. Ale na to každý dojde časem sám...
Napsal: pon zář 01, 2008 12:44
od SkylineGTR
milosh píše:Ivane o tobe se da rict ze jsi jeden z mala lidi tady na foru co vi co znamena slovo TUNING. Ne jako slecna Sandrat treba
Miloši, je tuning a stylling. Nauč se konečně rozlišovat tyto dva pojmy!
Napsal: pon zář 01, 2008 21:07
od JRD McLAREN
To Milosh
..no ty mash co hovorit stym tvojim nalestenkovanym EX-3Dverakom...
Napsal: pon zář 01, 2008 21:37
od milosh
SkylineGTR píše:milosh píše:Ivane o tobe se da rict ze jsi jeden z mala lidi tady na foru co vi co znamena slovo TUNING. Ne jako slecna Sandrat treba
Miloši, je tuning a stylling. Nauč se konečně rozlišovat tyto dva pojmy!
bobe, ja to u Ivanovy kary myslel v globalu ne jen na tyto fotky. Uz jsem dost stary na to abych poznal tuning a styling, KTERY SE PISE S JEDNIM L
Napsal: pon zář 01, 2008 22:19
od Hanzy
Ivane moc pekne i je hezke zes sel i trosku do toho jiz zminovaneho stylingu a hezky si uklidil i vylestil prote hned se na to hezky kouka
coz je videt na aute nejvic ze i jede poradne uz tak neni videt tudiz ja kdyz se pripojim k diskuzi TUNING versus STYLING ze radeji rovnou koupit auto s radnym 6 hrnkem s turbem s 200KW a vsim delanym na tenhle vykon kdyz ten vykon chci a a jen to trosku ozdobit a mam hotovo a navic bez spousty zbytecne investovanych penez pokus - omyl
tod ale muj nazor
a taky po jednom takovem z koncernu GM koukam