Napsal: pon srp 25, 2008 20:17
nech na hlave, me nexie taky nejezdila prave koser kdyz jsem bral u noname pump, jako treba tesco.Reinkarnace Docenta píše:Jasně, taky se tomu říká placebo efekt nebo Víra tvá tě uzdraví .
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
nech na hlave, me nexie taky nejezdila prave koser kdyz jsem bral u noname pump, jako treba tesco.Reinkarnace Docenta píše:Jasně, taky se tomu říká placebo efekt nebo Víra tvá tě uzdraví .
Rozdil neni ve slozeni benzinu, ale aditiv, coz jsem myslel, ze dnes uz vi kazde dite. Pro neznale - par zakladnich informaci vcetne nezbytne reklamni omacky primo u zdroje:Reinkarnace Docenta píše:Že by to ty noname pumpy braly z noname rafinerie, zatímco Shell ze značkové rafinerie ?
Ta spotřeba se zvedne jak kde. Např u Tesca cca 0.5 l,ale když jsem natankoval u ONO,tak i o litr. Jáchym nevím na kolik je nastavený,ale v Německu nikdo na N91 nejezdí,takže minimálně N95.Serpico píše:...to Petře co to je žere mnohem v.íc...mimochodem na jaký octanový nárok máš nastavenou nessii - myslím " jáchyma " alias ŘJ...
...no Miloshovi nemůžu až tak odporovat ( po jednom natankování u Hypernovi jsem odepsal čerpadlo - no aspoň se domnívám - asi tam dali víc nedaněných složek jako ředidlo ap. - bylo už to prezentováno v médiích...) i u shellu byly průšvihy viz Hradec a v naturalu " nafta "...
je to věčná nekončící diskuse...
A tak se mějte fajn
To slovo "reklamní" by si zasloužilo být zvýrazněno, ztučněno a zčerveněno .Slam píše:Pro neznale - par zakladnich informaci vcetne nezbytne reklamni omacky primo u zdroje:
Když vezmu do Nexie 100 oktan,tak to jede úplně jinak,takže to asi nějakej smysl má. Třeba co jsem měl Kadetta 2.0 16V,tak ten měl v origo techničáku napsanej 98 Natural,ale na 95 jezdil taky.Serpico píše:...to Petře moje je taky z " D " a byla nastavena na 91 tj. základ, poznáš to jednoduše z Jáchyma je vývod tuším bílá svorkovnice a pokud to tam není pospojovaný viz náš petrm ( a to nevěděli ani u Srbů ! ), tak je základ 91 octan, toť vše...
Mějte se fajn
Milane já takm leju 95 a občas dám nádrž 95 Power. Musím říct,že to není nějaký placebo efekt,ale to auto jede úplně jinak. Ivoš může dosvědčit. Jo a jinak mám taky nižší hlavu,páč jsem udělal těsnění a trošku se brousila. Ale jinak mi to jede jako das,na to že to je 1.5 8v.Serpico píše:...to Petře samozřejmě, že to jede jinak, má chuť se víc točit...prostě benzíny s vyšším octanovým číslem dřív hoří - expanze, oproti s nižším číslem ( kromě větší odolnosti k samozápalům )...jinak nessie má v základu na stroboskopu ten se nastavuje na značku 10° po nastavení na 95 octan klesl předstih na 9° měřeno palikxem a scannerem 11...a případné přehřívání - přetěžování má destruktivní účinky, soused má 16V a srovnanou hlavu tedy nepatrné zvýšení komprese - důsledek propálené písty po GO tedy výměna všech pístů, případná oprava spočívá ve výměně hlavy - konzultováno s palikxem...přečti si příspěvek petrma octan nárok ať to Ti kluci neštudovali nadarmo pro nás...a jsou někde úplně jinde než třeba servismani u Srbů...píši to proto, že i špatný předstih může mít stejné následky propálené písty, to jsme s palikxem u souseda vyloučili předstih na ní dělal před časem palikx sám...jinak se opravdu nechci přít...
A tak se mějte fajn