1) Stara světla
2) Držák na šroubovák

3) Nové VW světla diodové učka a nové mlhovky s led paskem

Moderátor: Blue Lanos
Snizovani podvozku ma svoje opodstatneni, hlavne pro sportovni jizdu. Snizenim auta se snizi teziste a auto ma mensi tendence k naklaneni v zatackach, obzvlast ve spojeni s tvrdsim sportovnim podvozkem (tlumice, pruziny). Kdyz das vetsi prumer kol, cele auto se ti naopak se seriovym podvozkem zvedne, takze snizeni je na miste. Je ale potreba myslet na to, ze s vetsimi koly, nez montuje vyrobce, se zhorsuji jizdni vlastnosti auta a sirsi gumy maji tendenci plavat na rozbitych cestach a chytat se vyjetych koleji. Pri snizeni podvozku by melo urcite dojit k uprave geometrie obou naprav a idealne vymenit ramena za nastavitelna, kvuli optimalizaci uhlu naklonu ramen, jinak muze mit snizeni podvozku i opacny efekt, nez je zlepseni jizdnich vlastnosti. To zalezi na tom, jak moc chces snizovat. Dva centimetry jsou O.K., ctyri uz je moc, pokud neupravis ramena a zaveseni obou naprav.imperator píše:Ak si chcem dat 18" alebo 19" disky mal by som znizovat podvozok ? resp k comu je dobre znizovanie teda okrem vizualu ? je to lepsie horsie ? ake su plusy a minusy ? dakujem
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |