Stránka 237 z 382
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: úte srp 30, 2011 11:40
od Serpico
...to ppp zarezlých čepů jsem taky " něco " viděl, nechci se přít, nejspíš si ale nerozumíme jak odrazit kulák kladivem, tedy neboucháš ( myslím jenom jednu ránu ) na kulák ale na jeho proti kus tedy jeho oko - objímku čepu v rameni ( kulák je ze dvou dílů, druhý díl je přinejtován v rameni při výměnách je už na šrouby ), případně Ti druhý podrží druhé kladivo proti, né zespoda od závitu nic nevyrazíš. Nevím stále jestli jsem Tě nepochopil. Jinak " dodo " mělo jednoduchou přední nápravu se čtyřmi případně dvěmi mazničkami a ta musela se mazat. Komplikovanější náprava byla u Volhy 24 a taky s maznicema, záviťákáma a buhví čím, držela ovšem byla na ruské silnice, pole.
Nejsi první kdo tvrdí, že to nejde, taky mi oblbovali v Tempo servisu kdysi dávno, to už jsem tady psal, že mi musí rozříznout celý otočný svislý čep, kravina navíc měli v servisní skřínce i stahováky, tak jsem měl kulák během 10 minut dole.
Mějte se fajn
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: úte srp 30, 2011 20:39
od ppp
Ak si dokazal vyklepat gulovy cap tak, ze si mlatil po jeho plechu (zvarenom s "ciapkou" capu) tak to musel ist fakt lahko von, pretoze toto je s gulou capu spojene velmi pruzne a v pripade voli v cape este pruznejsie.
Co chceli rozrezat v tempo servise netusim, pretoze netusim ako by im mohlo pomoct nieco rozrezat. Snad len tehlicu cim by znicili cely pherson.
A ja netvrdim ze gulovy cap nejde vybrat len ze ho bez poriadneho stahovaku vybrat nejde a ci s nim to sa este uvidi ked si taky zadovazim. Mizerny stahovak som na nom uz znicil.
A mimochodom, original GM diel ma gulovy cap priskrutkovany, nie prinitovany, zatial co ten druhy, mozno original korea ktovie, pretoze nema nalepku len gulovy cap ma od toho isteho vyrobcu aj ked je trosku iny, tak na tom noname ramene je gulovy cap prinitovany. A dovolim si tvrdit ze od vyroby boli gulove capy na esperach tiez priskrutkovane, pretoze na mojom espere ich nikto este nemenil, aspon podla stavu, a toho ze vyzeraju ako origo a toho ze od kupy pri vraj 115tkm doteraz (235tkm) ich nebolo treba menit, a boli priskrutkovane uplne rovnakymi skrutkami a matickami ako na origo novych ramenach. Len ma stve ze som naletel czdrafelu ze vraj predavaju original ramena, takze mam jedno rameno original s nalepkou a druhe neorigo bez nalepky a s prinitovanym capom. Keby som bral obe ramena z polska tak mam za rovnake peniaze oba originaly pekne so skrutkami.
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: úte srp 30, 2011 21:09
od conpet
na Esperu jsem měl čepy na šroubech ,na Leganze už jsou nýty
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: stř srp 31, 2011 22:21
od Serpico
...to conpet já si myslím, že originál je nýtovaný z výrobních důvodů, přišroubovaný čep svědčí o jeho výměně nebo případně " repasovaném " prodávaném dílu, jinak ppp kulový čep je stažen - utažen matkou a to jištěnou do kónusu oka a to se odráží, nevím o jakém plechu píšeš, nicméně si nejspíš nerozumíme i to stává a proto mi to promiň ale to nemá dál smysl.
Mějte se fajn
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: stř srp 31, 2011 22:42
od ppp
Mozno casom presli zo skrutiek na nity alebo naopak ale skrutkovany neznamena vymenu. Nove original rameno je na skrutkach. Nejake noname ale s capom od vyrobcu originalu su nitovane.
Pri vymene ramena ale nity rovno ufaklim, pretoze na aute sa budu faklit blbo, a nahradim skrutkami. Preto ma stve to ze drafel deklaruje originaly ale predava na jednu stranu nitovane nonamy.
Co sa tyka popisu capu je to v poriadku az po "popis": "a TO se odrazi", ktory mi pripomina nase milovane zakaznicke tickety, ktorym sa mame venovat v praci a maju podobny popis, z ktoreho clovek nema sancu ani zistit ci ma vobec dotycny nejaky problem, a podla nalady si bud zanadavame alebo sa zasmejeme. Akurat ze je zbytocne takto pisat, pretoze bez celych viet a definicii si neporozumie nik.
Co sa tyka plechu tak som pisal o tomto: "neboucháš ( myslím jenom jednu ránu ) na kulák ale na jeho proti kus tedy jeho oko - objímku čepu v rameni ( kulák je ze dvou dílů, druhý díl je přinejtován v rameni při výměnách je už na šrouby )". Aj ked je to plech mozno 4mm stale je to len plech.
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: stř srp 31, 2011 22:55
od ppp
Mna dnes nepotesilo to, ze stare servre s cenami lpg uz davno zanikli, kvoli natankujsmesk a ti to teraz spoplatnili. Mozu zabudnut, ze im este nejaku cenu zaktualizujem. Bez prispievajucich uzivatelov tam mali akurat tak hovno aktualizovane, takze teraz pojdu s aktualizaciami dufam uplne na nulu. Len dufam ze vznikne zase nejaky lpg serverik s aktualizaciami. Ja sa asi tazko prinutim zbuchat nieco sam.
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: čtv zář 01, 2011 09:55
od Slam
Mě ráno po příjezdu do práce nepotěšilo (ba přímo překvapilo), že bez jakéhokoliv varováním "všemi milované" ISP zvedlo celodenní parkování ze
40 Kč na
200 Kč!!!
A to mají ještě tu drzost v rádiu a místním plátku RADNICE hlásat (ruku v ruce s novým vedením města), jak prý od září zlevnili...
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: ned zář 04, 2011 11:18
od Petr S.
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: ned zář 04, 2011 11:21
od Hanzy
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: ned zář 04, 2011 11:28
od Petr S.
Nene,jsou na šrouby a Febi Bilstein.
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: pon zář 05, 2011 23:04
od ppp
Na espere ich nikto nemusel menit, len mohlo byt stasrsieho data. Leganza je novsia tak uz setrili, nity su lacnejsie nez pevnostne skrutky a samoistiace matice a navyse rameno spravia rychlejsie nez ked musia skrutkovat. Ako som uz napisal tak original GM rameno na espero ma cap skrutkovany.
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: stř zář 07, 2011 17:26
od alvin
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: stř zář 07, 2011 18:45
od tomask
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: stř zář 07, 2011 18:48
od honza72
Je to šílené,
Re: Co mě dnes nepotěšilo
Napsal: stř zář 07, 2011 20:34
od Iacobus
Smrť Paľa Demitru ma veľmi mrzí........a čo sme si, to sme si........zabudnime na žabomyšie vojny z minulosti.......samozrejme je mi ľúto aj českých hokejistov, ktorí zahynuli.