Re: Závady
Napsal: úte zář 28, 2010 21:01
jak je to učiliště a internát tak tam stávám na tom školním parkovišti zítra tam zase valím po svátcích Lomená 44
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Tak ten topic jsem si procetl a je to docela drsny. Pri venkovni teplote 19 stupnu na merili na te stredove konzole na strane ridice 82,5 stupne. Parada, neprijde mi to teda moc konfortni, nikde v popisu vybavy nebyla uvedena sauna. Navic podle me to neni ani asi moc bezpecny, mit u nohy tolik stupnu... Pri nejmensim to odvadi pozornost ridice, unavuje ho to.honza72 píše:Tak už se to Daffe řeší na mezinárodní linii:
http://www.chevroletcruzeforum.com/inde ... #entry3114
Takže asi tak.
chrudoš píše:Hele sraz by nebyl spatny napad, kolik lidi muze do brna prijet? Ja jo
Minisraz Brno přesunut zdeDaff.Cz píše:Ja muzu taky...
Len si mal s kľudom menovať. Ja som napríklad riešil chevroelta chcel som cruza, zatiaľ orientačne čo a ako by sa dalo a čo vedia a nevedia atď.... som stále v práci takže čas behať po salónoch kvôli tomu aby som sa opýtal nemá zmysel. Oslovil som prostredníctvom mailu veľa predajcov. Dosť z nich sa somnou ani nebavilo alebo mi odpísali že všetko je na stránke (neni tam ani prd) ale musím sa priznať že Fancar sa mi javil velice korektný a duplovane jeden z ich predajcov, sítce momentálne neviem ako sa volá ale pýtal som sa na možnosť kde by som mohol na neho napísať sťažnosť/hodnotenie tak mi napísal že na Facebooku majú stránku. Aj som napísal aj som pána pochválil. Nehanbím sa za to, človeku totiž spraví radosť keď ho niekto pochváli za to ako pracuje a za snahu.ladinek píše: já nevím já do renocaru jezdím i pro doplňky a i na garančku a zatím mě vyhověli se vším,ono záleží jak je dusí ti co jsou nahoře a prodejce co jsem u něj auto kupoval a vše mi domlouval nechci ho jmenovat byl taky super teď jsme na sebe i po roce mávali on v Astře já v Chevy super chlapík to měli vyřešit hoši už v koreji to topení
Presne tak a takých ludía je bohužial málo a preto ich treba pochváliť a vyzdvihnúť za prístup. Aj keď je to ich práca ale aj tak človeka velice poteší ked mu predajca uľahčí trošku tú kúpuScorpion.11 píše:Jasan máš pravdu.Pokud je prodejce fakt schopný tak proč ho nevyzvednout, že Osobně též velká spokojenost v Renocaru s prodejcem , který vše zařídil i zajistil a domluvil pojištění i značky na dopravním zajistil. Též díky němu jsem viděl auto kde jednomu majiteli na Aveu též nechal dělat doplńky chromy, křídlo... a hned s ním domluvil mou výbavu, kterou mi objednal a zajistil vše potřebné k mé spokojenosti. Hlavně vím, že i když teť bych něco potřeboval tak stačí se na něho obrátit a vše mi zajistí a domluví.
Tak mi jsme měli asi štěstí a na Aveo než ho přivezli na prodejnu jsme čekali pouhých čtrnáct dnů, takže spokojenostGeorge 555 píše:Ahojte,ked sme teda pritom tak ok-ja som auto tiež kupoval vo Fancare-sice som sa načakal jak svina(radšej vam ani neprezradim ako dlho,lebo by ste si povedali že nemožem byt kompletny!)-jednal som vždy s pánom Pilarikom a vždy na jednotku,ma chlapec!