Stránka 23 z 26

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: pon úno 13, 2012 19:38
od sochor8
o zadek strach nemam ,ten je vysoko dost,horsi je predek ale kdyz ho drbnu tak ho opravim,navic zivotnost laminatu je okolo 150let pak chatra a sipe se takze strach nemam

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 09:01
od Pajin
to je opravdu slušná cena.

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 09:18
od sochor8
za celej naraznik si myslim ze jo,na ebay jsou za tuto cenu jen podnarazniky

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 10:12
od Pajin
Ano přesně tak..

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 15:41
od SERGEJ_3
jo ja nerikam ze je laminat spatny, jen je moc choulostivy, staci kaminek a je v nem ryha nebo jen nekde pritlacit a zacnou trhlinky, mam zkusenosti s laminatem a na kazdem narazniku po roce uzivani jde videt ze to neni plast, navic pokud nema naraznik nejlepe original uchycovaci body tak vzdycky nekde pruzi a to taky dela paseku, ja sem si s naraznikama z laminatu prozil svoje a ted jsou na rade jini :mrgreen: -i

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 18:14
od sochor8
k tem ryham na narazniku,to spis vycitej lakyrovi za spatnou volbu laku.....cruze ma az dost promakane uchyceni,navztekal jsem se nez jsem oba narazniky sundal :o)

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 18:15
od sochor8
ale jak rikas,je to kazdeho vec,ale myslim si ze tuning naraznik v plastu???jeste jsem ho nevidel.....

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 18:42
od SERGEJ_3
jj daji se sehnat treba na f2tuning.cz ale ty ceny jsou strasne, a jinak pls jak tezke je sundat predni naraznik? nebo spis kde vsude jsou srouby? ceka me to pri vymene svetel tak bych vedel dopredu co me ceka :mrgreen:

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 18:51
od sochor8
na cruza nebude jeste tak 2 roky u nas nic,pak laminat...ale celoplastove narazniky tezko...musis ho povolit nahore,kdyz otevres kapotu,pak dole sundat kryt motoru,v plastovych nadkolych,pak ho vysunout z hacku,to je vubec extrem........zbytecne oc uchytu.....

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 18:59
od sochor8
jinak na to f2tuning,cz maji skoro 90procent spoileru z Polyesteru,neco o tom precti,to neni plast jak myslis ale take vlakno co se dava do ppyskyrice,to neni klasicky plast jak ho mas na aute...

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 19:10
od sochor8
Kompozitní materiál



Kompozitní materiál, nebo zkráceně kompozit je obecně vzato materiál ze dvou, nebo více substancí s rozdílnými vlastnostmi, které dohromady dávají výslednému výrobku nové vlastnosti, které nemá sama o sobě žádná z jeho součástí.
Jedním z nejznámějších kompozitních materiálu je železobeton, kompozit z ocelových drátů a betonu (beton je kompozit z kameniva a cementu), dalším známým zástupcem je skelný laminát, kompozit ze skleněných vláken a pryskyřice, obvykle polyesterové. Hojně užívaný kompozitní materiál je asfaltová směs na výrobu povrchu komunikací.
Dalšími zástupci jsou kompozity z vláken uhlíkových a aramidových, ze kterých se vyrábějí exrémně pevné a lehké díly pro konstrukce letadel a raket, užití mají i v automobilovém průmyslu a v ozbrojených složkách (neprůstřelné vesty).
Obvykle jedna ze součástí dodává výrobku pevnost a druhá slouží jako pojivo.
Přednosti kompozitních materiálů tkví zpravidla především v jejich hmotnosti. Oproti tradičním ocelovým součástem mají i při větším objemu stále podstatně nižší hmotnost, což usnadňuje jejich přepravu a rychlou a snadnou montáž a demontáž. Kompozitní materiály se výrazněji nedeformují (jejich mez elasticity odpovídá mezi pevnosti). Mají velmi vysokou mez únavy a jsou stabilní a spolehlivé. Kompozitní materiály mají výbornou ohnivzdornost v porovnání s lehkými slitinami, nicméně výpary mohou být toxické. Nevýhodou kompozitních materiálů s epoxidovou matricí může být citlivost na ředidla. Jiné běžné chemikálie užívané ve strojích jako vazelína, oleje, rozpouštědla, barvy či ropa kompozity nepoškozují. Kompozity stárnou v závislosti na vlhkosti a teplotě.
Nežádoucí může být nasáklivost kompozitů. Kromě vynikajících mechanických a pevnostních charakteristik mají kompozitní materiály absolutní odolnost proti korozi i v agresivním prostředí, včetně UV záření a výborné tepelně izolační vlastnosti. Kompozitní materiály jsou stálobarevné a laminátové konstrukce jsou prověřeny dlouhodobým provozem. Variabilita tvarů a barev bez omezení umožňuje dokonalé přizpůsobení specifiku dané stavební struktury.

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 21:48
od Pajin
přesně tak laminátu se bát není až tak třeba když ti dobře zrobí lak tak opravdu se to dá. plast je pružnější a odolnější ale taky fest drahý. a bohužel na Cruzika opravdu zatím moc věcí s plastu není. k uchycení předního nárazníku já mám Daewoo neboli Chevrolet od svých 18 let a mohu říct že všechny nárazníky sou při chycené stejně z vrchu ze spod a zboku.

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: úte úno 14, 2012 22:03
od Zdenek R6
Hej Sochore zdravím Tě a chválím Tvoji práci.
Jak chtěl Murphy ten nárazník přední asi o čtyři stránky dříve, jak to dopadlo?
Já bych ho chtěl taky. A jsem taky trošku blázen, přijel bych z Olomouce :D
Někde jsi na sebe uváděl tel, ale už nevím kde, můžeš mi ho napsat? ;)

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: stř úno 15, 2012 07:57
od SPEEDY
Taky bych rad nejaky body kit na sve auto pokud je mozne neco udelat na tento vuz Chevrolet Lacetti HHB predem dekuji

Re: Výroba nárazníku sochor8

Napsal: stř úno 15, 2012 08:28
od sochor8
731703320,marpyho naraznik se zatim nedal,ale muzes nejakej vymyslet a poslat ho