Stránka 23 z 81

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pon čer 13, 2011 21:26
od File12
Copak panove kope se vam do plynu? :D
Ja bych ho taky nechtel. Cimz nehanim kdyz ho nekdo ma. Nejradsi bych videl ve svym aute turbobenzin.
Jinak u Orlyho se mi nafta nelibi. Moc velkej priplatek. To at bere fakt ten komu se to vyplati. Stejne to neni auto na blbnuti

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pon čer 13, 2011 23:52
od Krtek
Mně nevadí konstruktivní kritika. Taky neřikam že ušetřim 50% díky LPG, to je blbost. Ale ta 1/3 nákladů je prokázaná, najel sem na polyn akruálně 138 tis km bez problémů. Revize 1x za rok stojí 250 kč, trvá hodinu. Jiný "nevýhody" fakt nevidim. Pokud je nádrž místo rezervy, jinak maximálně menší kufr. Já mam 3. auto na plyn (105ka, Felda 5 let od funglovky a teď Nubira). Do podzemních garáží já jezdit nepotřebuju, chápu že někdo na tom může bejt životně závislej. Viděl sem X aut co shořeli a plná nádrž plynu to přežila kdežto benzínová bouchla. Stejně tak bych se moh optat proč někdo jezdí ve vehiklu co má plnou nádrž prudce výbušný kapaliny když může jezdit na kole nebo na autodromu elektrickym autíčkem. U novýho auta bych si taky rozmyslel jedtli LPG hned dát nebo ne. Ale jedině z pohledu jestli je už hromadná homologace abych nemusel do výzkumáku za (asi) 10 tisíc. A taky z pohledu kolik najezdim protože dneska už jezdim mnohem míň než když jsem auto kupoval (tehdá 35 tis km za rok)

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: úte čer 14, 2011 07:48
od Slam
Daff.Cz píše:cože? to jako fakt už chevy nabízí autorizovanou montáž LPG? tak to je paráááda...
Třeba v Německu nebo Belgii nabízejí LPG přímo v Chevroletu už aspoň 6 let a taky nechápu, proč u nás je to stále problém... :?:

http://www.chevrolet.de/chevrolet-erleben/lpg/


Ani v takové Indii to není problém:

http://www.chevrolet.co.in/content_data ... k-LPG.html

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 08:13
od vasa.prokop
drystone píše:Tak to je určitě dobrá zpráva, že Chevrolet nabízí autorizovanou úpravu na LPG. Dneska je to celkem aktuální a ostatní automobilky to moc nenabízejí.

Jinak podle této recenze je Orlando slušně povedené auto, jen je prostě hrozně OŠKLIVÉ.
Jak pro koho asi. Přitom tam mají takové pěkné fotky...
http://www.autoexpress.cz/testy-aut/che ... za-hubicku
tak s tím LPG to není tak slavné.
psal jsem do chevroletu a napsali mi tohle:

1. Stejně jako mnozí jiní výrobci považujeme přestavbu na LPG jako úpravu v rozporu se zárukou a pohlíží se na ní jako na neautorizovaný zásah v souladu se záručními podmínkami.
2. Montáž taxametru je podobný, i když ne tak rozsáhlý případ. Avšak snažíme se u výrobce zjistit doporučení jak s montáží podobných zařízení pracovat, tj. např. jakým způsobem je napojit, aby bylo minimalizováno riziko poškození / ovlivnění ostatních dílů a jejich funkce.

Co sem zištoval tak se dá dohodnout přímo s prodejcem,(jak kterým), že když budeš servisovat jen u něj tak že ti tu záruku uzná.

Třeba Horečka z Kunína mi toto nabídl u Cruze. Ale na Orlando jsem se ho na to neptal...takže uvidíme...až zistím víc tak dám vědět.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 08:34
od vasa.prokop
vasek píše:Nazdar, ve Velkém Meziříčí u Dobrovolného úpravy na LPG určitě dělají, vím min. o dvou, ale nachápu to! Co, proboha, vede lidi k tomu, aby si do auta namontovali tlakovou nádobu za 40.000,-- s prudce hořlavým plynem, každý rok jezdili na placenou kontrolu tlakové nádoby a báli se jet do podzemních garáží... To je snad jednoduší si koupit diesel a mám klid!
Je vidět, že jsi nikdy nejezdil na LPG
1. Ta nádoba má tak 3 atmosféry...stejně jako třeba plastový zapalovač.
2. Uprava výjde na nějakých 30 až 35 tisíc
3. Když najedeš cca 30 000 km tak máš investici zpátky . počítej s tím, že plyn stoji 17,50 a benzín tak 33,-
4. kontroly se dělají cca co 20 000km, nebo jednou za rok a podrž se...jsou většinou zdarma.

5. jestli používáš auto na podnikání tak jezdíš na LPG ale do nákladů si dáváš benzín (ministerstvo financí nevydalo tabulku s průměrnou cenou plynu, takže dle zákona musíš dávat nejbližší ekvivalent což je natural.

6. Auto na LPG neplatí silniční daň což třeba v případě naší hondy acord je 3000,-/rok

a konečně za 6. To že s tím nesmíš do podzemních garáží je jen český výmysl a ve většině civilizovaných zemí je to běžné.

uff snad jsem napsal vše.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 09:50
od vasek
Nazdar chlapi s plynem,
díky za informace, opravdu jsem neměl ani tušení jaké výhody to má jezdit na plyn a jsem rád, že se tady rozpoutala konstruktivní diskuze -i Já sice zůstanu u svého oblíbeného benzinu ale děkuji za informace. Třeba se mi někdy hodí.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 12:33
od inza
tohle jsem našel já....
nádrž je vyrobena z oceli, sváry jsou provedeny kvalitní technologií. Nádrž je zkoušena tlakovou zkouškou na tlak 67 bar. (tlak při čerpání LPG je 10 bar)

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 13:28
od vasa.prokop
inza píše:tohle jsem našel já....
nádrž je vyrobena z oceli, sváry jsou provedeny kvalitní technologií. Nádrž je zkoušena tlakovou zkouškou na tlak 67 bar. (tlak při čerpání LPG je 10 bar)
aha tak to jsem se ustřelil já s tím tlakem.....tak sorry ale i tak 10 bar není nic v porovnání s CNG kde se používají ty těžké, tlustostěne lahve

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 13:32
od vasa.prokop
Jinak dnes jsem se připojil také k čekatelům.

dodání začátek července

Chevrolet Orlando LTZ 1.8 bílá barva.

Jinak u LTZ jsou ve standardu 17 palcová kola, jelikož jej chci využívat jako taxik tak bych chtěl tyto pro mě zbytečně velké kola vyměnit za 16 palcové...tak jestli se zde najde někdo s modelem LT+ a podobně a měl by zájem jezdit na 17kách tak se ozvěte a můžeme domluvit výměnu

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 14:36
od inza
Ahoj, také jsem čekatelem na LTZ, chce to svézt se na obojím, auto není nijak tvrdé ani na 17", zato je stabilnější. Taky jsem původně přemýšlel nad nějakou takovou změnou, ale není to potřeba. Cena pneu je taky srovnatelná. Navíc jako taxi budeš určitě pořizovat 16" na zimu....

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 17:58
od Hanzy
Jake maji roztece Orlanda?

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pát čer 17, 2011 18:03
od inza
To už tu někde ve fóru je, já hledám tady...

http://www.e-pneu.cz/hledej_alu.php

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: pon čer 20, 2011 14:53
od naky
Hanzy píše:Jake maji roztece Orlanda?
Ciao,
roztec je pro vsechny Orly stejna - 5 x 115 mm

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: úte čer 21, 2011 09:33
od inza
Měření tlaku se sice řeší v jiné části fóra, ale nemáte někdo nějakou informaci, co je pravdy na tomto?
http://www.autorevue.cz/hlidani-tlaku-v ... y-se-bouri
Protože to je jedna z mála věcí, která mi u Orlanda opravdu chybí (krom výhřevu sedaček bez kůže) a nechci to řešit nějakými náhražkami....

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: úte čer 21, 2011 09:50
od inza
Tak jsem něco našel
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?val= ... isu=#texte
kde je uvedeno že od 1.11.2012 může být odmítnuto vnitrostátní schválení na vozidlo, které to nesplňuje, ale nikde není řečeno, že tu auto mít MUSÍ.

Navíc je tam docela vtipné, jak se vlastně systémy TPMS testují - musí vyhodnotit únik nejpozději do 10 minut :) což v případě většího poškození stejně nic neřeší, protože pneumatika už je stejně zničená :) a většina řidičů stejně nepozná že se něco děje - např. zjistí, že auto tak nějak "divně hučí" ale stejně nezastaví.