Stránka 22 z 26
Re: Moja robota
Napsal: sob srp 01, 2009 06:50
od Ozorák Mikuláš
Peter gratulujem Ti k povýšeniu a plne s Tebou súhlasím. Pocit , že si pomohol je viac , lebo vidíš to šťastie na tvári iných . A keď to robíš zo srdca , niet nič krajšieho. Ja ten pocit tiež poznám. Robil som 20 rokov v uniforme. Síce nie v takej ako Ty.
Re: Moja robota
Napsal: pát srp 07, 2009 19:07
od -peha-
Re: Moja robota
Napsal: pát srp 07, 2009 19:11
od Ozorák Mikuláš
Peter s tým krásavcom sa Ti bude jazdiť ako v Legine. No určite bude nejaký rozdiel. Ale Tatra je Tatra.
Re: Moja robota
Napsal: pát srp 07, 2009 19:20
od -peha-
Já viem som Tatrovák ale čo už teda oproti mojej potvorke má tenhle 18 rýchlostí a všetko mu tam ide ako automat no a hlavne ta jeho rýchlosť a sila v teréne to je jeho prednosť no a jedno je isté že tuhle krásku opláčem veď s nou už som 15 rokov to je doba čo patríme k sebe a už boli tendencie výmena za po generálke a potom Mercedes AVEO ale vždy som odolal len že došlo na obnovu parku a tak holka musí od nás a už teraz je mi smutno no život ide dalej a tak dúfam že ješte pár rokov vydržím spolu s tým krasavcom ale ako TATRA nebude...
Re: Moja robota
Napsal: pát srp 07, 2009 19:56
od koniQ
Peha aj ked to IVECO je nadherne, ale dufam ze ti je jasne s cim prides na MANIN 2009
Re: Moja robota
Napsal: sob srp 08, 2009 08:46
od Topol
Pěkný den
Teda peháčku ale ta vejška aby jsi měl zachvíli do kabiny výtah
No hlavně ať nám jezdí a nezlobí
Re: Moja robota
Napsal: ned srp 09, 2009 10:18
od Serpico
...no vidíš Peha a jiní zazdili Tatru 815 ( najmuté vedení za 50tis. US dolarů měšíčně v minulosti - amíci ze strachu aby náhodou nepřišla do ameriky... ) poslanci nechtěli osobní reprezentativní s jediněčnou koncepcí, motor nad zadní nápravou, nikoli jako porsche za zadní nápravou a stačilo tak málo trochu elektroniky a nějaké ty vychytávky DSG ap. a to vše bez mrknutí oka, tak si osuš svoje, sám sleduji jednu Tatru 815 no trochu odstrojenou a upravenou s ochraným rámem pro TRAC - TRIAL u známého a Tatra se k nim dnes chová velmi přátelsky - dodala veškeré manuály ap., no vono je to o fandovství, to má ale jednu smůlu není vedeno shora, nakonec " zelení pitomci " zrušili objednávku z tendru ( asi Tatra dala malé " všimné ", tedy jak se dnes říká provizi... ) a asi vyhraje Praga a to vodou chlazená a bez tradice ( V3S z padesátých let, byla taky vzduchem chlazená ale to už je skoro jako ze záhrobí a nebyla v podstatě dál vyvíjena...)
Inu mějte se fajn
Re: Re:
Napsal: ned zář 06, 2009 21:59
od Muco
Ja ešte k tej TATRE..ja skôr "nepochopím" jednu vec:
Tak ona vyhrá Paris-Dakar (kedy to bolo?-1988??alebo tak nejak) a oni nechajú také meno "zašpinené"-ba až dokonca pochované
Re: Re:
Napsal: pon zář 07, 2009 17:58
od Slam
Muco píše:Ja ešte k tej TATRE..ja skôr "nepochopím" jednu vec:
Tak ona vyhrá Paris-Dakar (kedy to bolo?-1988??alebo tak nejak) a oni nechajú také meno "zašpinené"-ba až dokonca pochované
Pokud vím, tak Tatra náklaďáky stále vyrábí a snad se uchytila mj. i v USA (zde je video z jedné US předváděčky:
http://www.youtube.com/watch?v=xkAWTu4YGhQ). To, že u nás vyhrávájí italové (FIAT, kam patří IVECO) nebo němci (VW, kam patří MAN a SCANIA), je bohužel o něčem jiném než o kvalitách aut. Tady ostatně je názorně předvedeno, jak je TATRA "špatná" (v tom, k čemu je primárně určena) a ostatní běžná komerční konkurence "dobrá" (pohodlnost sedaček tam ale opravdu netestují, k tomu tahle auta totiž primárně určena jistě nejsou...):
http://www.stream.cz/video/11/33661-tat ... sice-dil-1
http://www.stream.cz/video/11/32727-tat ... sice-dil-2
PS: Jinak TATRA vyhrála Dakar Rally v letech:
1988,
1994,
1995,
1998,
1999 a
2001 (pokaždé řidíl Karel LOPRAIS). MAN jednou (2007), IVECO nebo SCANIA nikdy...
Re: Re:
Napsal: pon zář 07, 2009 19:31
od Muco
Re: Moja robota
Napsal: úte zář 08, 2009 16:55
od Serpico
...to Slame mistr " Dakar " Karel Loprais vyhrál opakovaně proto mistr Dakar, nemám námitek ale nebyl v nich motor z Tatry ale tuším Deutz nebo tak nějak, jinak 111 a 138 jsem zažil ve vojenských stavbách náhradní vojenská služba a ty auta byly nezničitelný uvezli dvojnásobek tonáže a když frajer urazil na stavbě přední kolo, tak dojela domů s jedním kolem na předku a panelem na korbě...to se prostě dnes nevidí... a co v rusku ji utopily v jezeru, přejížděli ho v zimě zamrzlý a nějak asi přeložily nebo to nějak neodhadli a na jaře vytáhli dali baterku a zase jeli, to je z tisku a tuším, že ji postavili v rusku i pomník...a u zelených mozků dnes neprošla konkursem na vojenské vozidlo ach jo...
Mějte se fajn
Re: Moja robota
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:21
od -peha-
Re: Moja robota
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:24
od -peha-
Ale potom náhle ostrý výjazd a žiadná sranda
Tatrička zhorela do tla
Re: Moja robota
Napsal: čtv zář 24, 2009 18:40
od HusarJan
Peto a čo bola príčina ,že zhorela?
Ja som mal tiež kedysi tatru ale vyklápačku jazdilo sa na nej super
Re: Moja robota
Napsal: čtv zář 24, 2009 19:49
od -peha-
Pravde podobne vytekal olej z hydrauliky a ten sa zapálil no drevo vydržalo ale TATRA je KO