Stránka 21 z 46
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte kvě 29, 2012 04:15
od smire666
Nazdar, vitaj s orlíkom, prajem ti veľa šťastných kilometrov, hádam sa čoskoro niekde na zraze stretneme
Re: Orlando a LPG
Napsal: pát črc 13, 2012 15:51
od luke1
Vratil jsem se z 5-ti denni dovolenky ze Slovenska - muj poznatek k LPG cerpackam - na severu (od Ziliny az po Vysoke Tatry) byla sit LPG cerpacek perfektni, snad jeste hustejsi nez u nas, ale pak na jihu (cesta z Trnavy na Velky Meder) jsem se dokonce dostal uplne na sucho a musel jet asi 40km na benal
I napr. Slovnaft, ktery jinde mival vzdy i LPG, tak na jihu ho proste nemel.... ceny cca od 0,67 do 0,75 EUR, takze mirne vyssi nez v CR.
Re: Orlando a LPG
Napsal: sob črc 14, 2012 21:00
od mc.cvok
Ahoj , v týdnu jdu podepsat 1.8 LTZ v bílé barvě v Plzni IM - Expo , máte někdo auto od nich na plyn prosím ??Mám nutkání si to nechat udělat hned , ale nikdy jsem plynový auto neměl....četl jsem tu celý forum , něco zkušeností jsem tu našel , ale ....Líná huba , holý neštěstí . Díky moc za rady , na co dát pozor , čemu se vyhnout.
Re: Orlando a LPG
Napsal: pát črc 20, 2012 11:27
od Krtek
Já mam od nich na plyn Nubiru/Lacettiho. Sice maji drahej servis ale je to stejný asi jako u všech značkovejch. Jinak co se týče ochoty a jednání, můžu je jenom doporučit. 2x mně odtahovali v záruce (benzínový čerpadlo) a neplatil jsem nic a ani neměli snahu svádět to na LPG.
Re: Orlando a LPG
Napsal: stř srp 01, 2012 20:48
od zdarecalda
Mám od nich plyn taky. Montáž trvala dva dny, no spíše den a půl. V 9 ráno jsem předal auto a druhý den v 13 přebíral zpět. Bo su LPG analfabet dostal jsem instruktáž s závěrečným poučením: " Po cca 1500 km je potřeba doseřídit ... cosi. Jinak kdyby něco volejte." Doseřízení jsem zmáknul s první garančkou
s maximální spokojeností. Dlouho jsem studoval různá fóra a docela se obával diskutovaných problémů, ale musím konstatovat, že úplně zbytečně (zaklepávám na dřevo). Celkově jsem s jejich službama, ochotou, rychlostí i cenama velmi spokojen a za sebe doporučuju. Mám porovnání s Prahou, kde mě prasklé přední sklo Orla 3 týdny objednávali a vlastní oprava trvala skoro týden.
Pokud bude mít další auto Chevrolet tak odjede od nich a hned s LPG. Třeba Camaro + LPG
Re: Orlando a LPG
Napsal: čtv srp 02, 2012 16:17
od Krtek
Já zvažuju Silveradu+LPG
Jinak čekací doby asi přímo prodejce/servis moc neovlivní. měnili mi 2x v záruce benzínový čerpadlo a prvně to byla otázka do 2. dne, podruhý to trvalo dýl jak týden protože díly museli brát ze skladu v Maďarsku.
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte srp 21, 2012 08:56
od sa.fa.
Zdarec, mám na Vás LPG-ače jeden dotáz. Jak se chová motor při jízdě na plyn? Měl jsem Ford Focus Combi s LPG skoro osum let a musím z vlastní zkušenosti říct že ač byl motor 1.8. na benzín docela živej, při jízdě na LPG dost lenoch (pocitově bych řekl že se choval jak slabá 1.6).Docela opět LPG zvažuji, ale z tohohle mám obavy. Takže co Vy a vaše zkušenosti, přece jen Orlík je o dost težší jak Focus.
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte srp 21, 2012 10:11
od smire666
Čo tu čítam, tam LPG je na orlíkovi v pohode, akurát to bude trochu blbé v prípade, že plánuješ rezervu...
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte srp 21, 2012 10:25
od sa.fa.
Já si koupil dojezdovku a mám ji fofrpáskama přidělanou v kufru k zadním sedadlům, takže to je v poho. S tím že by se orlík na LPG choval stejně jak na benzín se mi nechce moc věřit. Poptával jsem se i po známejch co s LPG mají zkušenosti v různých typech aut a všichni mi potvrdili že na plyn jim auto zlenivělo, jen u některých značek výrazněji jak u jiných. Momentálně když jedu s kapelou (5 lidí + plně naloženej kufr) tak Orlík není žádnej rychlík takže nerad bych po přestavbě na LPG (pokud k ní dojde) po dálnici byl nucen jezdit 90km/h
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte srp 21, 2012 10:28
od smire666
Tak rozdiel tam väčší či menší určite bude. Ja ostávam pri benáli, čím menej hovadín v aute, tým menej sa môže pokaziť... ostalo mi 7 miest a plnohodnotná rezerva zároveň
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte srp 21, 2012 11:10
od luke1
sa.fa. píše:Já si koupil dojezdovku a mám ji fofrpáskama přidělanou v kufru k zadním sedadlům, takže to je v poho. S tím že by se orlík na LPG choval stejně jak na benzín se mi nechce moc věřit. Poptával jsem se i po známejch co s LPG mají zkušenosti v různých typech aut a všichni mi potvrdili že na plyn jim auto zlenivělo, jen u některých značek výrazněji jak u jiných. Momentálně když jedu s kapelou (5 lidí + plně naloženej kufr) tak Orlík není žádnej rychlík takže nerad bych po přestavbě na LPG (pokud k ní dojde) po dálnici byl nucen jezdit 90km/h
Podle toho co se obecne udava a bylo jiste i mereno, by pri kvalitni montazi LPG zarizeni mel poklesnout vykon v radech jednotek procent, coz nikdo nemuze poznat....pokud nekdo tvrdi ze mu klesl po prestavbe vyrazne vykon, tak podle me bud:
a) si to proste vsugeroval, placebo efekt umi byt nekdy hooodne silny
anebo
b) ma nekvalitne provedenou prestavbu na LPG
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte srp 21, 2012 11:25
od sa.fa.
No pokud budu mluvit sám za sebe a zkušenosti s LPG tak jízda na benzín a jízda na LPG s pozice řidiče rozhodně znatelná je, stačí zajet stejnou trasu se stejně naloženým autem a rozdíl prostě poznáš, obvzlášť třeba v kopci. U mého bývalého vozu montáž prováděl Brněnská firma AGW na kterou jsem zatím neslyšel nikde stížnosti. Zařízeni tartariny s přímými vstřiky.
Co se týče poklesu výkonu v řádu jednotek procent bych to viděl stejně jako s tvrzením že při jízdě na plyn ti stoupne spotřeba o litr. Podle mých zkušeností my šla spotřeba s plynem o 2 - 2,5 litru nahoru.I přes to se mi plyn samozřejmě vyplatil
Uvádím jen svoje vlastní zkušenosti a samozřejmě každý může mít jiné, ale z mého okolí kdo má LPG tak se mnu většinou souhlasil. Pouze jeden majitel Mitsubishi mi řekl, že spotřeba mu šla nahoru o litra a výkon má stejný jak na beneli.
Re: Orlando a LPG
Napsal: úte zář 18, 2012 21:41
od zdarecalda
Za sebe:
Jízda na plyn pocitově úplně stejná jako na benzín i při plně naloženým autě 5 + plný kufr zavazadel na dovolenou + klima. (Jízdní režim více městký než dálniční a rychlost normální, neploužím se 40 ve městě a 90 na dálnici). Dynamika jízdy na LPG je stejná jak na benál. Nejvíc zarážející ovšem je, že mě po 6 měsících ježdění na plyn KLESLA spotřeba o 1 litr (z 9,7 na 8,7). Ani se mě nechtělo věřit, ale jak počítám, tak to vychází, dokonce i počítač souhlasí. Zatím jediný problém co mám je, že cca 1x za měsíc spadne ručička palivoměru na 0, po opětovném nastartování se pomalu vrátí do původní polohy.
Můj závěr:
Orel je "rodiný tank" a ne "závoďák" se stovkou do 5 vteřin. Jízda na LPG je pouze levnější, bez degrace výkonu. Osobně lituju, že jsem přestavbu nerealizoval dřív. Návratnost investice do LPG u mě je 12 měsíců a pak začnu šetřit
Negativa: investice do přestavby, kontrola LPG každých 10 000km nebo 1 rok, životnost nádrže 10 let, nemůžete do podzemních garáží (prý se to má změnit), v Rakousku nesmí LPG vozidla do některých alpských tunelů.
Re: Orlando a LPG
Napsal: pon říj 08, 2012 10:25
od luke1
Mam dotaz na zkusenejsi plynare (nejen Orlando) - jezdite do servisu s LPG co 10 000 km nebo co 15 000 km? Uz se to v tomto vlakne castecne resilo, ale az ted kdy mam najeto skoro 10k na LPG jsem si to uvedomil, ze mam v priloze k TP napsano, ze revize maji byt co 10k, ale ve smlouve se servisem na LPG mam ze se nektere dily meni co 15k....a nechce se mi tedy jezdit do servisu co 5 000km.... jak tedy?
Re: Orlando a LPG
Napsal: pon říj 08, 2012 10:37
od Vypravca
Pozri co mas v prirucke od LPG.
Je tam tabulka ako casto sa robi prehliadka LPG.
1. bola po 2tisic km, tam sa nastavovali hodnoty, ked si uz vsetko ,,sadlo,,.
Neviem co chcu menit? Filter sa meni okolo 40tisic a membrany po 50tisic km.
Jazdit tam nemusis, ked nechces. Ale ja mam napriklad vsetky prehliadky gratis.