Stránka 21 z 105
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 13:24
od Lucaso1
chalanííííí 1.4 a 1.2 na rovine je to isté no pri predbiehaní a do kopcov je to rozdiel
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 14:13
od Pajin
Lucaso tak to se tě musím zeptat kolik dáš na rovince s mirnym stoupanim ja jak jezdím do brna či prahy tak po dalnici si to fičím někdy i 190 splně nloženym aobsazenym autem musím podotknout měřeno podle gps... ručička se nachazí někde kolem 200
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 17:00
od martyr
paja truhlik píše:Lucaso tak to se tě musím zeptat kolik dáš na rovince s mirnym stoupanim ja jak jezdím do brna či prahy tak po dalnici si to fičím někdy i 190 splně nloženym aobsazenym autem musím podotknout měřeno podle gps... ručička se nachazí někde kolem 200
Koľko máš koní pod kapotou? Jak pozerám na Avea 1,4 tak maximálku majú 175. Ja som testoval svoju 1,2 a na tacháči mi ukazovalo 175, ale či to bolo ozaj toľko, to nezaručím
. . . rozdiel medzi 1,2 a 1,4 musí byť. Už len kvoli tým 0,2 rozdielu. Do kopcov by 1,4 mal byť agilnejšia.
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 20:06
od Lucaso1
paja truhlik píše:Lucaso tak to se tě musím zeptat kolik dáš na rovince s mirnym stoupanim ja jak jezdím do brna či prahy tak po dalnici si to fičím někdy i 190 splně nloženym aobsazenym autem musím podotknout měřeno podle gps... ručička se nachazí někde kolem 200
tak rovina s miernym stúpaním neviem či je príklad toho cesta do Martina po ceste pre motorové vozidlá
ale ja som tiež vykúril z toho 190 pri 5tich ludoch a plnom kufri
no ale počítajme so skreslením tak je to 185 ale pri predbiehaní 1.9 oktávky to bolo už ťažšie
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:06
od KakosWRC
ale ale lukas a ked sme sli z BB za sebou a to 19% stupanie od novej bane na olichov ja som radil do 4 nech to ide a ty si mi potm na olichove vravel ze mas pokazene auto ze pojdes do servisu lebo si mal 5 a noha na podlahe a viac ako 100 to neslo??? ved to bol efekt slabuckeho kolobezkoveho motora 1.2 8V
...a rozdiel je uz dost aj na sedanoch 1.4 8V a nie na 1.4 16V tam to citit riadne....
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:12
od Pajin
lidi ja nevm kolik koniku to ej ja to počitat neumim.. bohužel je to 1.4 16 v 69 kw to je vše co vím bohužel
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:15
od ladinek
možná by jsme měli založit téma fotky našich motorů
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:15
od KakosWRC
1.2 8V ma 72koni a 1.4 16V ma 94....sedany sa robili 85konove ak sa nemylim....neviem ci boli sedany aj 1.4 16V
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:16
od Lucaso1
nieje to síce téma miestnosti ale ták 19ska na 5tke je dosť !!! a jááá hore cabajskou chodím na 4rke tiež riadne rýchlo ked som rozbehnutý z dolá:-)
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:19
od KakosWRC
sak uz teraz heej ked som ti spravil studene sanie..
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:24
od Lucaso1
KakosWRC píše:sak uz teraz heej ked som ti spravil studene sanie..
táák v noci to ťahá jáááák najaté ani dusík netrebá
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:30
od jandaxx
paja truhlik píše:lidi ja nevm kolik koniku to ej ja to počitat neumim.. bohužel je to 1.4 16 v 69 kw to je vše co vím bohužel
1KW=1,36PS
69KW=94PS
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:40
od Pajin
jandax díky moc.. to snad nezapomenu
ps. vim že to sem nepatří ale.. jak zaslepit egr? a kde ho najit? neni to někde u sani?? na halvni privodove trubce od filtru do motoru??
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:44
od ladinek
KakosWRC píše:1.2 8V ma 72koni a 1.4 16V ma 94....sedany sa robili 85konove ak sa nemylim....neviem ci boli sedany aj 1.4 16V
no nový 1,4 mají 101 koní a 74kv
zase offtopic
Re: Fotky našich miláčků
Napsal: sob kvě 08, 2010 22:58
od KakosWRC
paja truhlik píše:jandax díky moc.. to snad nezapomenu
ps. vim že to sem nepatří ale.. jak zaslepit egr? a kde ho najit? neni to někde u sani?? na halvni privodove trubce od filtru do motoru??
.....jj ides nato spravne ale najlepise sa zaslepi eger tak ze ho zhodis z bloku motora a tam zaslepit lebo mne osobne ked som ho zaslepil za eger ventilom tak to tesnenie nevydrzalo ten tlak a prdlo mi to pri bloku motora a dost neprijemny zvuk,,,preto som to zaslepil pri uchyteni egeru...najdem foto a hodim aby si ho nemusel hladat po motory...