Stránka 3 z 3
tak...
Napsal: čtv čer 10, 2004 07:57
od miv
ukurat dnes idem k chlapikovi ktory mi pozrie co treba menit a tak... ja mam vsak pocit ze to tesnenie pod hlavou, a okrem toho dam vymenit aj capy asi vsetky styri a neviem dost drgluje auto asi aj tlmice su mrtvucke... pfuuu... uz sa tesim na fakturu...
Napsal: čtv čer 10, 2004 09:36
od Radmont
u mna zase rozozrala tesnienie chladiaca napln ktora za 5 rokov jazdenia nebola menena. Menil som ju az teraz na jesen pred STK a bol to vraj riadny humus co z toho vyliezlo. V servise mi povedali, ze pravdepodobne to dost poskodilo tesnenie
chladiaca....
Napsal: čtv čer 10, 2004 09:54
od miv
ked uz spomyname tu chladiacu... ja tam mam Castrol Antifreez... pomaly bude mat 2 roky idem ju teda dat tiez vymenit. mozno ale pockam do jesene... neviem... uvidime ako to tesnenie...
Napsal: pon čer 14, 2004 19:01
od petrm
Tak sem tu delší dobu nebyl a koukám co se tu nestalo .Těsnění pod hlavou je běžná závada prasklá hlava nikoli ale vyjímka potvrzuje pravidlo. Po opravě hlavy se NEMUSÍ na přetažení hlavy to bylo potřeba u litinových hlav
. Na výměnu řemenu není stanoven jednotný interval samo vedení Daewoo ho několikrát změnilo
ideální je 80 000 kilometrů pro oba motory (faktury za opravu poškozených motorů před tím to intervalem neberu
) je pravda že 16 V je výrazně náchylnější a taky dost dražší při případné opravě interval nechávám na každém z vás
. Výměna oleje je na tom podobně dříve jezdili auta na výměny po 10 000 později aniž by došlo na motoru k nějaké změně byl interval posunut na 15 000 v důsledku všeobecně se lepšících vlastností olejů to co zmiňujete u VW je tzv Longlife olej a ten vydrží podle počítače který hlídá jeho kvalitu až 50 000 u dieslu a 30 000 u benzínu max. však dva roky. Přejetí intervalu není moc na závadu ale pozor pouze v případě že to není o mnoho kilometrů a že se jedná o kvalitní aspoň polosyntetický olej a že je ho v motoru dostatek po celou dobu od výměny k výměně protože podstatně horší je když je olej na minimu