Stránka 3 z 6

servis

Napsal: stř čer 23, 2004 10:09
od Komar
to mas pravdu, ale je tam toho viac takeho ;) ale na sviece NKG tie origo kable daewoo stacia a su spolahlive. Ono tato znacka ked si planovala zisk tak podhodnotila cenu auta a nadhodnotila cenu nahradnych dielov. A vo svoj prospech aj montoval dielce ktore mali zivotnost nizsiu ako u inych aut. Kolko platite v servisoch? ja som teda nigdy neklesol pri kazdej vymene oleja bolo daco odjebane a stalo ma to kolo 10 000sk/7 700cz.

Napsal: stř čer 23, 2004 10:16
od Radmont
ja platim za vymenu oleja 150 Sk :lol:
(samozrejme ze nie v autorizovanom servise) a okrem tesnenia na hlave valcov a loziska predneho kolesa a spojky + zadne pruziny vsetko funguje
(za 7 rokov uzivania nie je zle)

Napsal: stř čer 23, 2004 12:51
od Komar
No ale ked to porovnam s mojim fiatom tipo 1.9TD kde som hlavu este nemanil, pruziny v zivote, spojka nic (ale uz trocha pusta) lozisko som menil nedavno (zbytocne nebolo to ono) akurat homokinetak a brzdove hadice a tlmice(ma to znizeny podvozok) . Auto ma 13 rokov najazdene 233 000km spotreba 5,5l mesto. Vykon je ale uz slabsi (90k seria)

Napsal: stř čer 23, 2004 13:29
od milosh
Tipo bych nechtel ani zadarmo, zlata nexie :?:

Napsal: stř čer 23, 2004 13:41
od PavelZ
Tak ja mel pred par lety pro zmenu Fiat Uno 1.5, v te dobe asi stejne stary jako Tvoje Tipo. Ne ze bych chtel na nej nadavat ;) , ani v nejmensim, ale taky si vyzadal svoje. Najel sem na nem asi 60 000 km (kdyz sem ho kupoval, tak melo asi 110 000 km), to ze sem menil olej, svicky, hned po koupi pruziny, protoze prece jen na cesty naseho kraje auto sedelo moc dole, a rozvodovej remen, beru uplne v pohode, to je pravidelna udrzba. Ale navic se pomerne rychle rozpadl vyfuk (OK, mohla to byt nekvalitni nahrada), musel sem menit ramena, odeslo mi cidlo teploty chladici kapaliny, motorek nastavujici klapku sani a nakonec i oba pocitace co v nem byly. A to uz by pro nekoho mohl byt problem, se kterym by se na to auto nastval, protoze jak sem se ptal v servisu, tak oprava tech pocitacu se normalne dela jen vymenou a stala by dohromady neco kolem 50 000 Kc (takze vic, nez sem za auto puvodne dal :D ). Nastesti sem je byl s kamosem schopnej opravit a nakonec to vyslo na neco malo prez 200 Kc takze zadna katastrofa, ale byla to nahoda, ze se to povedlo a bylo v tom hooodne prace (chapu, ze se to servisu nemuze vyplatit). Ale porad si myslim, ze to bylo chovani primerene veku a porizovaci cene auta.

Napsal: čtv črc 01, 2004 09:36
od komar
nuz ked sa kupuje jazdene tak narazis na hocico od hocijakej znacky, ja som ale rozpraval o auta ktore som jazdil cely cas ja ;)

Napsal: ned kvě 29, 2005 09:42
od ]Rebro[
Obnovujem tento thread

Fcera som sa trosku strmsie pohol z krizovatky aby som stihol. Vytocil som motor a zabral obmadzovac. Potom ASI som vytocil na neutrale motor zas na 6500 a zaradil dvojku.. Myslim ze takto to bolo. Zbehlo sa to prirychlo. No a potom motor zhasol a svietil CHECK + dalsie kamaratky. Motor tocit tocilo. Palivove cerpadlo bzucalo.. ale auto nenaskocilo. Tak som sa odtiahol domov a tam som skusil nastartovat. Hned na prvych raz chytilo. Tak som pekne zacuval do garaze a siel spat. Rano som vsak zas nenastartoval. Motor toci, cerpadlo bzuci, stirace stiraji, ale auto nejede :cry: :cry: :cry: A SURNE ho potrebujem na pondelok :cry:
Idem teraz odpojit baterku ze co to spravi.. no...skuste hodit este nejaky tip... dik..

Napsal: ned kvě 29, 2005 12:36
od kaso
Ked ta dotiahly domov a auto si nastartoval tak svietil CHECK :?:

Napsal: ned kvě 29, 2005 12:56
od ]Rebro[
CHECK mi nesvietil. Motor isiel normalne, ticho. Ziadne drhnutie ani nic podobne.

PRave som zistil, ze mi nehadze iskru. Palec, hlava aj kable od rozdelovaca su nove. Nejde to ani s povodnymi.
Skusim vymenit cievku. Bude pasovat z Espera?

Napsal: ned kvě 29, 2005 13:00
od Ivan
A co startér?

Napsal: ned kvě 29, 2005 13:01
od ]Rebro[
Motor sa toci. Len proste nehodi iskru

Napsal: ned kvě 29, 2005 13:29
od Blue Lanos
to co si preboha testoval taketo sprostosti vytocit motor na 6,5 a slahnut tam rychlost :idea: :x :?:

Napsal: ned kvě 29, 2005 13:58
od ]Rebro[
To bol medziplyn. Ak tam vobec bol. Tak berme len tu verziu, ze bola jednotka vytocena na 6500. JO?

V cievke chyba neni. Ani z druhou mi to nestartlo. Zeby sa spalila lamda sonda???

Napsal: ned kvě 29, 2005 14:08
od Olda
Radmont píše:tie original kable nie su nic moc
souhlasím-nebrat! www.tesla-blatna.cz

Napsal: ned kvě 29, 2005 14:17
od Olda
]Rebro[ píše:To bol medziplyn. Ak tam vobec bol. Tak berme len tu verziu, ze bola jednotka vytocena na 6500. JO?

V cievke chyba neni. Ani z druhou mi to nestartlo. Zeby sa spalila lamda sonda???
Dle mých chabých znalostí když je špatná lambda tak svítí check, když svítí check, jede to v nouz. režimu-ale jede :idea: a opravdu máš cívku ok?