Stránka 3 z 4

Napsal: pon črc 30, 2007 08:35
od Rado77
Aha, to ale zrejme myslys tu tensiu hadicku, co sa vracia spet do filtra (pod tou hlavnou velkou). Ja som to uz parkrat vytahoval, ale tam mi to stale tesni dobre.

Napsal: úte črc 31, 2007 19:19
od Rado77
Chlapi, hovadiny vypravame. Ta hadica do intake manifoldu, al. teda tela skrtiacej klapky, alebo inak zaciatku sacieho potrubia je hadica vakua do posilovaca brzd. Obrázek

Napsal: úte črc 31, 2007 22:36
od Robert
Robert píše:
Rado77 píše:Ahaaaaa,

a co je ta hadica, ktora ide do IM z lavej strany (prechadza aj pod IM a je tam nejaka spojka este ci ventil ci co to je)?
To jsem nezkoumal, snad nějaký podtlak... Až budu mít auto doma, podívám se

Napsal: úte črc 31, 2007 23:03
od sepo
nie tu nemam na mysli.Myslel som tu co ide od vyka ventilou do tej hrubej hadice co ide od filtra

Napsal: úte črc 31, 2007 23:09
od faczko76
Když jsem měl Š120, tak mi v motoru syčela mírně děravá podtlaková hadice k posilovači... (pozor! pouze 1 zkušenost)

Napsal: stř srp 01, 2007 08:22
od Rado77
Ja som mal ucho tesne pri komponentoch a je to vyslovene hore v tom ciernom tele intake manifoldu :( No nic, je to rozoberatelne, tak sa snad k tomu dostanem. Ked to budem robit, hodim aj fotky. A pozriem aj tu podtlakovu hadicu, co ide z IM do posilovaca brzd.

Napsal: stř srp 01, 2007 23:23
od Rado
Tiez som si myslel ze sa to da rozobrat ale mylil som sa...no mozno tebe sa to podari. Da sa tam ciastocne dostat aj tak ze odstranis skrtiacu klapku. a ked uz to budes mat dole vycisti si ten sajrajt co tam bude od olejovych vyparov....ja som to cisitl asi pred 2 rokmi a bolo tam toho hodne.

Napsal: ned zář 02, 2007 15:50
od pietre
Zdravím, že se do toho pletu, sání jsem měl minulý víkend rozebraný a do kovového dílu přímo se škrtící klapkou co je přišroubovaná na té plastové komoře se svody sání jde zezadu opravdu chladící kapalina a vpředu je opět svedena dolů do bloku. Jak dalece má tento krátký průtok vliv na ohřátí vzduchu, netuším. Jinak mi vylezlo těsnění sání pod vstříky a dostala se mi voda do válců :evil: To byl rachot. Teď je Mates ve špitále. :cry:. Jo a taky mi to tam syčí.

Napsal: ned zář 02, 2007 19:54
od Rado
Jak vidim to s tym tesnenim caka asi kazdeho Matiza. Mne sa nastastie voda prevalila iba pod auto.
Po rozobrati to vyzeralo nejako takto:
http://195.168.25.155/dohc/Matiz-Rado/dscn6162.jpg
http://195.168.25.155/dohc/Matiz-Rado/dscn6163.jpg
A JRD to vyriesil takto
Obrázek

Napsal: pon zář 03, 2007 09:09
od Rado77
Pietre --> diki za prispevok. Napis pls potom, ked budes mat auto hotove, ci ti to bude v hornej casti stale sycat. Predpokladam ze vymenis to tesnenie pod sacim potrubim.

Rado --> pochvala aj JRD-mu , vyriesene je to elegantne teraz ;) Este by ma zaujimalo, preco vlastne ta chladiaca kvapalina musi vychadzat z bloku motora von...?

Inak ozaj - mate nejaky trik, ako sa dostat k tym maticiam, co zozadu drzia sacie potrubie bez toho, aby som musel demontovat polku motora? Da sa tam dozadu dostat trebars zospodu auta? K tym vrchnym by som sa este vedel dostat, ked demontujem tu rozvodovu listu vstrekov, ale k tym spodnym....to veru neviem zatial....

Napsal: pon zář 03, 2007 14:51
od pietre
Určitě se ozvu až se mi vrátí auto ze servisu, už se do něho nechcí moc hrabat. Co se týká vercajku, nejsem zase bůhví jak dobře vybavený, tak to raději nechám profíkovi a budu doufat.

Napsal: pon zář 03, 2007 14:55
od pietre
Tu palivovou lištu jsem měl dole spolu s EGR ventilem a ke všem maticím sání bych se asi nedostal a zespodu to taky nejde. Možná s lepší gola sadou než mám by se dalo ale spíš ne.

Napsal: úte zář 04, 2007 10:36
od JRD McLAREN
..no matice sa dost blbo srobovali, aj ked sme mali dole hlavu..
...

a tam ten "OTVOR" na vodu, to je pozostatok z karburatorovych verzii tohoto motoru M100..

Napsal: sob zář 08, 2007 18:02
od pietre
Tak sání mám přetěsněné a jemný sykot v prostoru nad motorem slyším stále. Co mě ale zarazilo nejvíc, je prskající voda z výfuku. Měl jsem zato, že to byl průvodní jev toho netěsného sání. Před tím jsem tomu nějak nevěnoval moc pozornosti, tak nevím, jestli ta voda netekla už předtím. Je také fungl nový celý výfuk. Také není to, co kape z výfuku ani cítit a ani to nemá žádnou chuť oproti chladící směsi co jsem si pro srovnání líznul z vyrovnávací nádržky. (FUJ!). Ta byla také poměrně hustá oproti úplně řídké vodě z výfuku a zatím jsem nezpozoroval, že by ubývala. Motor jsem ježděním po městě zahřál na normální teplotu ale voda prskala pořád. Je možné, že by v tlumiči výfuku toho bylo zkondenzováno tolik? Zatím jsem nejel žádnou delší trasu, tak nevím a motor bězí naprosto v pořádku a pravidelně. Máte někdo zkušenost?

Napsal: sob zář 08, 2007 18:21
od V.Brousek
Normální jev , zůstaň v klidu. Pořádně ho protáhni a kondenzace zmizí.