Stránka 3 z 3
Napsal: úte čer 10, 2008 23:16
od -peha-
Napsal: úte čer 10, 2008 23:21
od Goose
Ty vis dobre,ze jen rypu...ale plyn fakt ne e...kdyby mi to udelal nekdo zadarmo tak bych nad tim mozna uvazoval...
Napsal: úte čer 10, 2008 23:29
od -peha-
Napsal: stř čer 11, 2008 08:24
od Richard
Sukas píše:Leganza je moje první auto, protože jsem jich ani zatim víc mít nemohl vzhledem k tomu kolik mi je
.Za ten rok a pul co ji mám, tak mám průměr 30.000km/rok tudíž ten plyn by se mi na 100% vyplatil. Nejezdím delší trasy přes rok tak max. 170km - jedině přes léto nebo zimu, když jedu do zahraničí. Proto si chci nechat poradit od vás kdo s tím máte zkušenosti jestli investovat do vicebodového - což bych nerad pokud stojí víc, ale zase nechci aby mi prasklo to plastový potrubí, jak psal Richard. Peho vy když to montujete, tak máš nějakou zkušenost s tím že by to mohlo prasknout? Jaky systém máš v Leganze ty? Díky za odpověd do konce července bych totiž ten plyn chtěl v autě nejpozději mít, abych mohl jet levně na dovolenou
.
Já jen psal že systém je nevhodný pro auta s plastovým sacím potrubím, ale nepsal jsem, že je toto potrubí v Leganze, buď klidný v Leganze je sací potrubí kovové (hliník? litina?), nemyslel jsem tím ty plastový hadice a plastový airbox filtru, to mají všechna auta
jinak zeptej se v tom HL propanu, tam píšou cenu od 22000,- jestli ti ten jednobod dají do LEGY....
Přečti si i diskuzi o Nubiře tam je o plynu napsáno docela dost a 2.0 motor je stejný jako v Leganze....
Myslím, že Peha má taky jednobod..... tak se neboj a do toho....
Napsal: stř čer 11, 2008 10:16
od tomg60
Jo jo díky kouknu na ten hl propan a do léta to chci určitě vyřešit. A ještě dvě otázky.
1. Kdyby náhodou se mi stalo něco s autem a musel ho po roce vyměnit může se mnou to lpg do jinýho auta pokud by to byl podobný motor nebo auto?
2.Tahle otázka nepatří pod téma LPG, tak se předem omlouvám, ale potřebuju měnit komplet rozvody, vodní pumpu a nechci to dávat do autorizovanýho servisu, protože mi v chevroletu řekli jenom 9000,- bez vodní pumpy
našel jsem si díly budˇ z autodílů krč nebo od značky FEBI tu jejich rozvodovou sadu a potřeboval bych kontakt na někoho kdo by mi ty rozvody dal do auta. Prostě někoho kdo s tím má zkušenosti, že ví co dělá a vyměnil by mi to za nějakou slušnou cenu. Bydlím dá se říct v Praze.
RE:
Napsal: stř čer 11, 2008 22:57
od xidex
1)Pokud se nepletu, u sekvence tohle mozny je, u klasiky ne.
2)Autodíly Krč - nevím, bral jsem od nich těsnění pod ventilové víko a je ztvrdlý po 3 měsících. Kontakt na servis, který tu je tak nějak všemi uznáván - optat se palikx nebo petrm - Golc Car, Praha 8. Co si za to řeknou nevím, někde od nich mám dva roky starý faktury, jestli to najdu, napíšu, ale než si nechat do Legyny s*at nějakého garážníka, radši trošku přitlačit. Fakt je, že co udělali, tak zatím 100%.
Sukas píše:Jo jo díky kouknu na ten hl propan a do léta to chci určitě vyřešit. A ještě dvě otázky.
1. Kdyby náhodou se mi stalo něco s autem a musel ho po roce vyměnit může se mnou to lpg do jinýho auta pokud by to byl podobný motor nebo auto?
2.Tahle otázka nepatří pod téma LPG, tak se předem omlouvám, ale potřebuju měnit komplet rozvody, vodní pumpu a nechci to dávat do autorizovanýho servisu, protože mi v chevroletu řekli jenom 9000,- bez vodní pumpy
našel jsem si díly budˇ z autodílů krč nebo od značky FEBI tu jejich rozvodovou sadu a potřeboval bych kontakt na někoho kdo by mi ty rozvody dal do auta. Prostě někoho kdo s tím má zkušenosti, že ví co dělá a vyměnil by mi to za nějakou slušnou cenu. Bydlím dá se říct v Praze.
Napsal: čtv čer 12, 2008 14:51
od tomg60
xidex: Díky kouknu se na to Golc Car. Nahodou kontakt na palixe nemas? A jeste kde a za kolik sis nechal delat lpg ty a jaky typ?
Napsal: úte čer 17, 2008 20:31
od xidex
LPG jsem si nechával dělat u Auto Němec v Radotíně...stál mě 24tis, je to klasika, ne sekvence. Co k tomu říct - neříkám, že je to udělané špatně, pan Němec je velmi ochotný člověk a pomohl mi grátis to přihlásit i po roce (půl roku po změně legislativy), takže určitě je tam záruka solidního jednání. Nicméně: Neumíme vyřešit, aby se přepínal plyn až při zvýšených otáčkách, Peha zde tvrdí, že to je přes ŘJ, p. Němec to šteloval potenciometrem v přepínači v kabině, prý to jinak nejde. Dále není zapojená emulace lambdy, tzn při přišlápnutí plynu svítí CHECK. A za 3. největší "výkon" je tak ve 3/4 sešlápnutí plynového pedálu, dál se to spíš už jen dusí (to zas ne, ale prostě už se tah nezlepší)...jinak při plynu se připrav na onanii se zpětnejma zášlehama (pokud nedáš sekvenci), střílelo to, pak jsem vyměnil kabely i svíčky, dalo pokoj, pak zas, výměna těsnění pod víkem+dotažení svíček, od tý doby jen občas...ale jinak na to nedám dopustit a když má člověk Hradeckou dálnici přejetou z jednoho konce na druhej za necelých půl hodiny, tak za ty peníze je to bomba....
Napsal: stř čer 18, 2008 21:55
od Hanzy
Tak me dnes potesilo ze hlavni problem na mem LPG jsem jak to vypada odstarnil nebot uz jsem byl z toho na nervy a mel domluveny novy system kdyby neslo opravit vymenil jsem kabely a porad to skubalo nad 2 tis otacek a zajimave jak jsem to proslap prestalo a jak kdy podle uz jsem sledoval pocasi podeziral jsem kabely a zadna zmena a dnes me jeste napadlo jelikoz jsem zitra objednany do Prostejova na diagnostyku a servis a tak jsem si rikal jeste projedu kostry a vse vyresetuju udelal jsem a vypada ze to bylo poje..nou kostrou i do benzinu to nepada hodil jsem 200km/h a krasne porad na plyn!!!