Stránka 3 z 5
Napsal: stř čer 27, 2007 09:09
od Muco
To su ine ceny..ale čo sa divím, ten S Plus za 355000-ešte k tomu v akcii- nemá otáčkomer,ani metalízu,nie je ani 16V??...(i keď teda išlo o porovnanie cien a vybabavy inych značiek,tak v porovnaní s touto fiestou čo mam,je predsa len fiesta lepšie na tom-alebo aspoň rovnako,no rozhodne nie su avea v tejto triede lacnejšie,čo som teda prekvapkaný...nie?).A ešte k tej propagácii...: nechapem ani ja,prečo nemaju v tom danom obchode nove cenniky...a ešte k tomu teraz letí tá reklama na chevrolety a tak...Oni ti dealery nemajú telku,,,,?????
Napsal: stř čer 27, 2007 13:37
od Slam
Docent píše:A stejný přístup už měli v době, kdy to bylo Daewoo, holt starýho psa novým kouskům nenaučíš
.
To se mi moc nezda, driv bylo o DAEWOO podle me slyset vic, nez dneska o Chevroletu. Listoval jsem nejakyma propagacnima materialama a i u obycejnych prospektu mi ty dejwacke prisly mnohem honosnejsi a obsaznejsi, nez ty "usporne" od Chevroletu. A v nejakem Daewoo Magazinu na Jaro 2000 byla fura PR clanku - jak je JagrTeam vybaven Dejwy (3 Leganzy pro realizacni tym a pro Jagra Chairman), ze byl Matiz nejprodavanejsi zahranicni auto u nas v roce 1999, nekolik soutezi ruznych casopisu a firem, kde hlavni cenou byl Matiz, ze v po Praze se jela nejaka 100 km trasa na spotrebu celebritama v Matizech (a vitezna posadka dostala TV zn. DAEWOO
), ze nejaka zenska vyhrava v rallye s Lanosem atd., predstaveni Nubiry II na nejakem zamku... Dneska najdu tak akorat zapadly clanecek o Lacetti ve WTCC.
A navic drivejsi prodejci Daewoo vetsinou myslim uz neexistuji, nebo vetsina z nich aspon byla zrusena (u nas Auriga dneska prodava Hyundaje), Chevrolet tu sit myslim budoval znova...
Napsal: stř čer 27, 2007 13:50
od Ivoš
Máš recht...teď je Auriga přejmenovaná na CoreCar...jinak souhlas....když to přešlo z Daew na Chevroleta, tak se říkalo, že servisy a prodej převezmou Opely...v našem případě AutoPrim.....když jsem se tam byl podívat a projet se tehdy ještě v Daewoo Nubira 3 Sedan, tak ta obsluha, služby atd. byly strašný....ten prodavač říkal pořád: "My to tu máme čerstvě, takže ještě nevíme...blablabla....a origo servis Daewa taky přebíráme, ale auta naložíme na valník a odvezeme do Kolína, tam se to bude spravovat...."
Chevrolet má neuvěřitelně špatně zvládnutou organizaci a marketing od samého začátku.Přijde mi, že je to dělaný honem honem...
Napsal: stř čer 27, 2007 13:50
od martincakl
Nemyslím že by Chevrolet budoval síť prodejců znova...
Však je to GM....a co jsem navštívil kdejaký autosalon,tak je Chevrolet a Opel pod jednou střechou...
Napsal: stř čer 27, 2007 15:37
od Muco
Napsal: stř čer 27, 2007 15:44
od Ivoš
Mě hlavně přijde, že Chevrolet tady berou jako okrajouvou značku. Tam, kde je Opel i Chevrolet, tak na showroomu je 7 aut Oplů a pak Spark, Captiva a možná ještě Aveo (nebo Lacetti). Bilboardy má Opel všude, reklama v televizi na Opel je taky, ale kde je sakra Chevrolet
Je to debilita amíků.....Chevrolet by se tu prodával mnohem lépe než Opel a ve finále (i když jsou to levnější auta) by vydělal....chtěl bych znát management pro ČR....jsou to pěkný tupci...
Napsal: stř čer 27, 2007 23:14
od jegi
Ivoš napísal:
chtěl bych znát management pro ČR....jsou to pěkný tupci
Ja len dúfam, že občas si prečítajú aj tieto stránky!
Napsal: stř čer 27, 2007 23:15
od Ivoš
Klidně můžou a klidně to vezmu za ně.
Napsal: stř čer 27, 2007 23:23
od Docent
jegi píše:Ivoš napísal:
chtěl bych znát management pro ČR....jsou to pěkný tupci
Ja len dúfam, že občas si prečítajú aj tieto stránky!
Těžko... Třeba na stránky ce4you.cz se lidi z firem, které se tam propírají (SmartMaps, Dynavix, Sunnysoft...), dívají a občas i na něco odpoví nebo alespoň něco naslibují
, ale tady jsem se nějak nevšiml, že by na něco reagoval oficiální dovozce nebo alespoň prodejci...
Napsal: stř čer 27, 2007 23:26
od Dede
Stále porovnávam ceny, Chevy zďaleka nieje "value4money" ...v triede Avea kúpite kompletne vybavené napr. CLIO, GETZ do 300 tis SK samozrejme klima a sú to rovnako staršie modely ako Aveo (Kalos) ale stále dobre sa predávajúce. A pritom o 40tis lacnejšie .... cca o 12% drahšie v tejto kategórii áut nemá šancu na úspech.
Napsal: stř čer 27, 2007 23:40
od Rastos
Otazka je, kolko sa da zjednat v pripade, ak niekto prejavi serious zaujem. Mozno su pripraveni sokovat vyraznou zlavou + zakaznik ma dobry pocit, aky je dobry zjednavac
Napsal: čtv čer 28, 2007 00:30
od jegi
Otazka je, kolko sa da zjednat v pripade, ak niekto prejavi serious zaujem
A vieš, že možno máš pravdu?Vlani na autosalone v Nitre som sa snažil byť potencionálnym zákazníkom, spýtal som sa na možnú výmenu a započítanie ceny mojho espera, a maník povedal, že jasne dá sa to, a že na okolo 80-100t by to ocenili, ešte mi dal aj taký velký katalog, čo normálne nemali vyložené, a nech sa stavím atď...takže kto vie
Napsal: čtv čer 28, 2007 07:42
od martincakl
Dede:
Jenže porovnávat Clio a Getz s Aveem můžeš jen v kategorii hatchback...,
pokud to stejné uděláš se sedanem,pak to zdaleka tak jasné nebude.
Sedan Aveo je vnějšími i vnitřními rozměry o poznání větší než Clio či Getz.
Svým rozměrem má sedan Aveo spíše blíže resp.je o něco větší než Škoda Fabia sedan.
Napsal: čtv čer 28, 2007 08:46
od Muco
Napsal: čtv čer 28, 2007 08:56
od martincakl
Muco:
To těžko...
Jak Getz tak Fiesta mají třeba kufr o 130-150 l menší než Aveo sedan.
To prostě není srovnatelná třída...
I když jak Getz,tak Fiesta se mi líbí...,takže to neříkám z nějaké zášti...