Stránka 3 z 3

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: ned led 16, 2011 14:23
od -peha-
Jo jo je to on a sedí tam perfektne no a zatial som maximálne spokojný -i -i -i

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: ned led 16, 2011 17:51
od Patrick
ok diky, tesim se jak si ho poridim taky :)..dnes jsem jel po vedlejší silnici a přede mnou Audi A6 2.5 TDI, museli jsme zastavit na stopce a pak když řidit Audi viděl že se ho stále držím tak se z křižovatky rozjel na plnej plyn :), ovšem moje Lega se nenechala zastrašit a držela se ho po celou dobu kde mj. byl dost dlouhý a prudký kopec a stále se Lega držela úplně bez problému :), otáčky kolo 4 500 - 4700 ot. stálo to za to, ten zvuk krásnej a zátah :)

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: ned led 16, 2011 21:12
od conpet
Ale rozdíl byl v tom že lega jela za cca 14L na 100km, a on za polovinu :lol:

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: pon led 17, 2011 15:58
od Patrick
Jojo, ale v tu chvíli mi to bylo úplně jedno :D stálo to za to, někdy musím pořádně protáhnout motor :D :), mj. 2 dragy mám úspěšně za sebou, oboum autům jsem ukázal zadek kočky Leganzy :)

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: pon led 17, 2011 16:54
od Serpico
...no jo chlapci šestiválec, tedy kulatej motor a 2,5 litru v TDI ...no to je slušnej zátah

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: stř zář 28, 2011 14:40
od janodvt
sevaste leganzaci. takže sa pytam? ma tam byt ten rezonator alebo nie? ked som dal športovy filter išiel vonku.

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: stř zář 28, 2011 19:14
od HusarJan
dával si tam hrušku :?: rezonátor je tam na tlmenie hluku v sáni ;)

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: stř zář 28, 2011 19:19
od janodvt
ano, dal som hrušku, trocha skratil trubicu aby bol čo najbližšie pri klapke. je to trocha o hluku ale bez neho to ide lepsie. šuhaj čo mi to montoval tvrdil že stale ked davaju športovy filter id všetko von a otava len hruška. moja otazka znie či to moze mat vplyv na spotrebu a podobne. akurat som si všimol že pri vyhodeni rychlosti alebo prudkom pusteni plynoveho pedalu, dost trva kym sa otacky daju smerom dale

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: stř zář 28, 2011 22:24
od HusarJan
vpliv na spotrebu to neviem to musíš vyskúšat sám ;) ja som mal kedysi hrušku na tej hadici a všetko povodné ostalo tam :D no ale potom som ju zrušil kvoli hluku a dal som športový do tej krabice a z tej krabice idú dve rúry na náporové sanie jedna zo spodu a druhá z vrchu lebo jedna povodná bola málo na prísun vzduchu :D ešte chcem niekedy urobit krátke sanie s hruškou ktoré sa bude prepínat medzi ním a povodným dlhým saním :D a k tým otáčkam skús vyčistit poriadne klapku a ten krok.motorček volnobehu možno ,že to pomože ;) a to čidlo teploty nas.vzduchu si dal kde daj neaké foto jak to vyzerá ;)

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: úte říj 11, 2011 19:16
od janodvt
sevaste. na spotrebu to vplyv nema ale rezonator isiel naspäť na svoje miesto, je to fakt o hluku. Jano krokovy a všetko mam čiste na to si davam pozor. ten rezonator ma vplyv na otačky aspoň podľa mňa.

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: úte říj 11, 2011 23:10
od HusarJan
Vyzerá to dobre -i ešte prísun chlad. vzduchu by si mal vyriešit ;)

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: úte úno 28, 2012 21:47
od Petr S.
Kolegové na http://www.riegger.cz/obchod/kategorie/1/filtry-k-n/ mají filtr za 500!!! Na odkazu je sice 1500,ale je v akci. Mám to potvrzené i od Richarda který tam pracuje. Pokud by měl zájem někdo ze Slovenska dovezu na sraz.

Re: Sportovy filter v lege

Napsal: úte bře 06, 2012 09:05
od Patrick
Nejjednodušším typem je výměnná vložka KN. Výhoda vzduchové výměnné vložky / filtru je v okamžitě a snadné výměně papírové vložky za rozměrově totožnou vložku KN. Nevýhodou je nižší výkon - na Internetu najdete řadu článků, kde si autoři nejsou jisti tím, zda nárůst výkonu zaznamenali. Důvodem nižšího výkonu je především v zachování továrního systému sání vzduchu - průměry hadic samy o sobě omezují přívod vzduchu a navíc jsou často vedeny tak, že je celý systém plastů ohříván od chladiče a bloku motoru - teplejší vzduch je "řidší" - motor tak dostává méně vzduchu než je optimální.

VIZ: http://www.motorspo.cz/kn-filtry/vzduchove-filtry.html

Myslíte, že výměna vzduchového filtru/vložky za tu sportovní, sníží výkon a je potřeba vylepšit nějak ten přísun vzduchu? Mám v Leganza tu KN vložku a nemyslím si že to nějak ubralo na výkonu..a jak je ten chobot na nasávání vzduchu, tak mám ho tam nechat nebo jej mám dát pryč z tama? díky.