Stránka 3 z 6

Napsal: sob čer 16, 2007 23:08
od -peha-
To P.Soukup Ty si indián veď já mám auto a nie feldu to jenom pre to že od 1,5 hore ten úbytok nieje taký velký a neviem či si skúšal jazdiť s autom ale na Legyne aj pri zapnutej klíme si to frčí a by si neveril má aj dosť velký ťah aby som ťa skrotil :lol: :lol: :lol: Ale vážne máš pravdu ono je to tak že na autách s 1300 a menej je ten plyn znát lenže já mám šéfa a to je fenomén a na ralye nam tu jazdí v Hoby triede Š-120 a je na LPG no a mal by si snou čo robiť :lol: :lol: :lol: :lol: Vieš ja som mal OPLA 2,2 a Legyna má 2,0 no a pretože preferujem autá na LPG tak asi tušíš prečo mám rád velké obsahy :lol: :lol: :lol:

Napsal: sob čer 16, 2007 23:11
od JRD McLAREN
no.. pri rychlosti sa necudujem..ze pri 160-180km/h to tesnenie prdlo..

..no tem moj motorek ma zasebou od "tohto februara" uspesne najazdenych 388km..
..f tomto Espere..
..druhy obrazek..

Napsal: sob čer 16, 2007 23:42
od xidex
JRD McLAREN píše:XIDEX kolko mala ta tvoja Lega nabehanee..??

lebo ja mam tak odsledovane ze po 80-100tkm je dobre to tesnenie vymenit..
..ci uz preventivne, alebo uz prdlo..

..no a bud rad, ze tvoj motor nedopadol ako "ten susedin" ..
54000km, pět let předváděčka v Letňanech, pak chvíli Praha-Blava a pak se s ní jezdilo hodně málo...

Napsal: sob čer 16, 2007 23:46
od JRD McLAREN
..no to nieje moc..
ale kedze predvadecka..tak asi studene starty..dve kolecka oklo baraku, a hned sa to vyplo..

no jo voda na nespravnom mieste..
to bola proste smola..

Napsal: ned čer 17, 2007 21:30
od xidex
JRD McLAREN píše:..no to nieje moc..
ale kedze predvadecka..tak asi studene starty..dve kolecka oklo baraku, a hned sa to vyplo..

no jo voda na nespravnom mieste..
to bola proste smola..
Bohuzel byla no...jako tohle tomu autu za zly nemam, muze se stat. Horsi by bylo kdyby to delalo jednou za mesic...tak snad ne :-)

Napsal: ned čer 17, 2007 21:46
od palikx
jakmile to dame do kupy tak by nemel byt problem aspon 50-80 tis.teda s motorem

Napsal: ned čer 17, 2007 22:16
od xidex
JRD McLAREN píše:..no to nieje moc..
ale kedze predvadecka..tak asi studene starty..dve kolecka oklo baraku, a hned sa to vyplo..

no jo voda na nespravnom mieste..
to bola proste smola..
Bohuzel byla no...jako tohle tomu autu za zly nemam, muze se stat. Horsi by bylo kdyby to delalo jednou za mesic...tak snad ne :-)

Napsal: pon črc 02, 2007 22:26
od Hanzy
Tak jak to vypada uz je opraveno???

Napsal: pon črc 02, 2007 22:56
od palikx
jasne uz to minimalne 14 dni jezdi.cenu nevim ale bylo toho hodne nova ojnice nove loziska kliky krouzky nejaky simerinky a urcite jeste neco.
kolik platil nevim a moc by me to zajimalo.

Napsal: pon črc 02, 2007 23:15
od Hanzy
Asi jezdi tolik ze asi jezdi v kuse a ani nema cas napsat... :lol: :lol: :lol: Nebo to byl takovy balik za opravu ze to chudak nerozchodil a bacilo to s nim a nebo ted tak maka aby na to vydelal... :lol: :lol: :lol: Hele dej si pauzu odpocin si a napis... :D :D :D

RE Všem

Napsal: stř črc 04, 2007 22:10
od xidex
2JRD McLaren: ad to že při 180ti prdlo...dojel jsem s tím, zastavil, pak jel asi 40km domů a pak ve 2 ráno jsem jel ještě do Čimic a zpátky a vše ok. Až ráno začla zlobit...

Jinak Hanzy to trefil velice dobře, důvod je oboje co napsal...protože cena opravy se pohybovala okolo průměrného měsíčního platu, takže skutečně makám víc, než je obvyklé :-( a vzhledem k tomu, že auto teď používám i jako služebák pač ve firmě je málo aut, tak s ním jezdím dost, má za těch 14 dní najeto přes 2000km (ale aspoň teď taky jezdí na firemní benzín, což mu prospěje (ten benzín, ne to, že je firemní)...:-)) A naštěstí zatím nezlobí ani na plyn ani na benzín...(ťuk ťuk)

Napsal: stř črc 04, 2007 23:13
od ros
Tak to není moc příjemné, to zamrzí. Ale nevěš hlavu, je to pro každého :? :? :? . Můžeš mít jakékoliv auto a stane se. Jenže u těch vzjimečných " NĚMECKÝCH" aut je to ještě dražší :lol:

RE:

Napsal: čtv črc 05, 2007 17:57
od xidex
Příjemné to skutečně není, ale co se dá dělat. Další v pořadí jsou asi svíčky a kabely (na plyn to kope a dneska mi to střelilo zpátky a vyrazilo filtr-ten kryt má ulámaný packy a drží tam na dobrý slovo) a pak už snad nic moc...svíčky jsou sice spotřebák, ale před barákem to měnit nebudu a mám zabitejch minimálně půl dne když s tou potvorou pojedu na servis...a to budu mít velký štěstí když to bude na počkání....ach jo...

Napsal: čtv črc 05, 2007 20:08
od Hanzy
Vidis jak jsem to hezky trefil... :D Jinak koukam kdyz se dari tak se dari... :cry: Dal sis tam klasiku lpg ze?Ty kable to je radost ja to mel kdysi na formanu totez,na benzin v poho ale lpg to hopsalo stekalo...Jinak prijet ja ti svicky vymenim za 5 min :lol: :lol: :lol: a jinak mohu doporucit DENSO japonske,mam je tam asi 30000km a porat v poho i mistni mechosi je chvali a ty same jsem taky daval do formana kdysi.Tak jinak preju at uz jezdi a nezlobi... ;)

Napsal: čtv črc 05, 2007 22:44
od whisky22
Hanzy píše:Vidis jak jsem to hezky trefil... :D Jinak koukam kdyz se dari tak se dari... :cry: Dal sis tam klasiku lpg ze?Ty kable to je radost ja to mel kdysi na formanu totez,na benzin v poho ale lpg to hopsalo stekalo...Jinak prijet ja ti svicky vymenim za 5 min :lol: :lol: :lol: a jinak mohu doporucit DENSO japonske,mam je tam asi 30000km a porat v poho i mistni mechosi je chvali a ty same jsem taky daval do formana kdysi.Tak jinak preju at uz jezdi a nezlobi... ;)
napis presne oznacenie tych sviecok