Stránka 3 z 4

Napsal: sob čer 09, 2007 13:21
od Krtek
Tak další plk na téma spokojennost :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Tomu zasranýmu krámu zase svítí chceck ! :evil: :evil: :evil: :evil: Včera jsem jel asi 200 km na spotřebu v klídku prázdou dálnicí 90 km/h, dneska ráno jedu v klidu na Dobříš, zase pomalu po dálnici a rozsvítilo se to. :P Nepomohly 3 nastartování, zatim nic ! Počkam tejden a navštívim servis. jestli to bude ten EGR ventil co vloni čistili a že objednaj novej na záruku tak jim tam dam sodu. V nejhoršim ho koupim a asi půjde ta plečka z domu !
Kouwa, co to je ta auto, který blbne při úsporný jízdě ? Začínam toho mít dost :shock:

Napsal: sob čer 09, 2007 17:34
od Rastos
To mi je fakt luto... Tiez si myslim, ze auto by to malo zvladat. Ja tiez cakam, co to moje, zatial som presiel 10 tkm (spolu ma 35), ale nastastie nic. A to ma dviha zo sedadla, ked tam zena hadze vyssi kvalt, len co otackomer prekroci 2-2.500... A jazdi denne, takze to dostava nakladacku odspodu stale.
Moznoze 1.8 tento problem nema. Aspon niet nikoho, kto by ho hlasil.

Napsal: stř črc 11, 2007 12:30
od karstn
Rastos píše:Burane CDX na diely asi nezozenies, takze jedine origo v Chevrolete. Tipujem ze ten 1 kus, co potrebujes na soferovu sedacku, bude stat cca 1000 Sk.
Sklopna opěrka není ani na skladě v maďarsku :? . S barvu 100% se netrefi do mojeho modelu (to bych možna aj přežil). Nejlepši je že daný nahradní díl není ani v ceníku u dovozce do ČR :).
Neví někdo jak jeto na slovensku?

Napsal: stř črc 11, 2007 13:33
od Rastos
Skus sa opytat na diely@mgmauto.sk. Su to Topolcany, mne zatial vzdy zohnali vsetko, a uz som bral od nich kopec veci.
S tou farbou potahu sa trafit naozaj nemusia, CDX vybava mala svoje potahy.
Este maju dalsi sklad kdesi v Holandsku a potom v Korei.

mgm

Napsal: stř črc 11, 2007 13:56
od bobpe
dobrý tip to mgm - ja tam tiež chodím, max spokojnosť!!!

Táto,mámo,babičko -NUBIRA je autíčko !

Napsal: pát črc 27, 2007 14:37
od mandril
Tak já jsem koupil Nubiru 1.6 DOHC, sedan SX asi před rokem a půl, protože se líbila manželce.V bazaru jsem se podíval na spodek a dovnitř na potahy,na tachometr s 50 000 km. Vše bylo jako kdyby právě vyjela z fabriky. Tak jsem zaplatil požadovanou částku 100 000.- Kč, dostal zpět 1000.- Kč na naplnění klimatizace a odjel.Od té doby si nemohu auto vynachválit. Pro jistotu jsem minulý týden nechal vyměnit rozvody a podruhé jsem vyměnil olej v motoru.Jezdím většinou krátké vzdálenosti 12 km tam,vychladnout,12 km zpět.V zimě i v létě. Jen o dovolené vloni a i letos Chorvatsko, což udělá tak 2500 km. Zpočátku jsem měl spotřebu necelých 7 l/100 km.Postupně začala stoupat až mám celkovou průměrnou spotřebu po ujetí 12 000 km 7,9 l/100 km.Předpokládám,že Chorvatskem tuto celkovou spotřebu zase trochu snížím.Pravdou je, že když se zde na fóru dočtu o tom, že Nubiry vržou, slyším vrzání, nebo když někomu bouchá, slyším bouchání. Ale krom toho, že mi pravidelně vyhoří nějaké 2 pochybné diody v pojistkové skřínce v levém předním sloupku vedle diagnostické zásuvky/píši o tom v technické sekci/ a auto funguje i bez nich, nemám žádnou závadu.Na diagnostice včera - bez závad. A to bych vám všem přál také ! Jo a klimatizace byla v pořádku,jen jsem očistil relé.

Napsal: čtv srp 09, 2007 20:51
od hipi
mam zatial pol roka, stalo ma kupa, plus danie do dobreho stavu 110 000 korun. Este musim vymenit palubovku (auto stalo 3 roky a to sa na nom podpisalo). Vzhladom na cenu som spokojny na hranici spokojnosti. Ak by ma stalo viac, tak som uz nasrany.

Napsal: stř srp 15, 2007 23:21
od Jan Tyml
bobpe píše:spokojný. minulý týždeň som mal požičanú astru - classic 1.4 twinport - jedinú alebo teda 2 veci čo boli lepšie - kratšie dráhy pri radení a väčší kufor - ja mám Lacetti HB. inak - ďaleko - ďaleko hlučnejšie auto, treba na to dupať aby to išlo a hlavne - nebrzdí to! tak otrasné brzdy som nemal ani na felicii, možno 13ročná nexia brzdí ako tá astra čo som mal!
Tak nevím, já mám opačný problém, máme dva vozy Astru 1,4 Classic r.v.2005 a Lacetti 1,4 HB r.v. 2006 a Astra brzdí strašně ostře, vždy když si nedám pozor tak se skoro řachnu o sklo. Lacík brzdí mnohem volněji, což je příjemné, ale když potřebuji opravdu zabrzdit, tak se do toho musím opřít. :roll: :roll: :roll:

Napsal: pát srp 17, 2007 17:07
od Krtek
Jo, jo to znam... A nejlepší je ten pocit když se řítíš vpřed, pedál už se blíží k podlaze, cejtíš, jak bude zasahovat ABS a ono to furt ne a ne zpomalit :roll:

Napsal: sob srp 18, 2007 20:33
od cobyll
Já mám Nubču teprve 3 měsíce,dotaženou z dojčelandu se servisní knížkou po prvním majiteli a pominu li ony zvuky u kola (viz rachot u kola) tak prozatím vsjo OK...Jen se nějak nemůžu sžít s ABS-kem...jó škoďárna brzdila ináč... :lol:

Napsal: ned srp 19, 2007 00:05
od Krtek
Ono vůbec ABSko je paskvil. A nejenom u Lacíka/Nubiry. Podle mně je to velkej omyl lidstva. Každej to zahamtne, krtoutí volantem a čeká co bude dál. Přitom mam ověřeno, že nejvíc auto brzdí v oblasti těsně před zapojenim ABS. ABS tě sice nechá řídit a nezablokuje kola ale taky vlastne NEBRZDÍ a nezpomaluje auto ! Prvně jsem s koktávkou projel křižovatku na červenou když byla v PB námraza. Já zapřenej mezi volant a brzdu, kopalo to jako kráva, já jel krokem ale nezpoalil ani o ň ! Né, díky tohle fakt nechci.
Od tý doby, když cejtim seplý ABS, povolim kapku brzdu a auto krásně a dřív zastaví. ABS je jenom pro začátečníky nebo chaotiky co hamstnou na brzdu a čekaj :roll:

Napsal: ned srp 19, 2007 20:19
od karstn
u tych koktavek to byl asi standard mel sem podobnou prihodu z abs a od te doby sem tomu neveril. tedka u lacika to neni nijak lepsi tak na to nespoleham a raci predvidam :). hold jezdit sam a z rodinou je jine kafe

Napsal: ned srp 19, 2007 23:48
od Jan Tyml
karstn píše:u tych koktavek to byl asi standard mel sem podobnou prihodu z abs a od te doby sem tomu neveril. tedka u lacika to neni nijak lepsi tak na to nespoleham a raci predvidam :). hold jezdit sam a z rodinou je jine kafe
Jinak bych ale celkově ABS zase úplně nezatracoval, když si vzpomenu jak jsem s prvním autem (Škoda 105) vezl cca 400kg tabelačního papíru do Uhříněvsi a po asi pětisetmetrovém klesání ze Zahradního města mi padla na křižovatce červená, tak to byl fičák, obě nohy na brzdě - výsledek naprostá nula, takže křižovatku jsem projel asi sedmdesátkou a modlil se aby tam nečekal střelec se zařazenou jedničkou a nohou na plynu. Fuj, ještě teď se orosím, když si na to vzpomenu. Prostě každý čeká od moderního auta, že zastaví na fleku, ale fyzika se prostě ojebat nedá. :lol:

Napsal: pon srp 20, 2007 09:31
od karstn
ABS nezatracuji je to dobra vec. Setrvacnost tezkeho auta je taky svine :). ABS je dobre na snehu a mokre vozovce. Na ledu a snehove brecce temer neucinne. Takze 100% spoleh na nem neni a stim treba pocitat. Nekteri kdyz si koupi auto z ABS si mysli ze maj vyhrano :roll:

Napsal: pon srp 20, 2007 09:53
od Ivoš
Krtek je známý pesimista díky tomu, že narazil zrovna na špatnej kus....nicméně když mám možnost srovnání - Kombi bez ABS, Sedan s ABS...U Kombi jsem neměl problém nikdy, brzdí fantasticky i na mokré vozovce a při spávném stylu brždění i na sněhu.....Sedan nastupuje s bržděním sice trochu déle (o zlomek sekundy), ale o to mocněji....sice v účinnosti brždění obou aut nevidím až takový rozdíl, ale je fajn to ABSko mít...