Nitro vs. Ivanova Nexia
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Chvala bohu že sa tu ozval další znalec motorú to o tom nitru je fakt blbost přeci samotné zvýšení výkonu motoru je lepší jako 10 sekund a potom púl roku v garáži repas motoru podle mne je citlivejší ydvihnout výkon úpravou jak surovo ho poslat do věčných lovišt Jo a Onrašov Maťula ten taky není lízátko
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Co třeba ten princip a implementaci popsat? Je to tak na 2, 3 věty. Jelikož toho nejsi evidentně schopen, je trefné tě tvými slovy označit za člověka negramotného. Napadáním ostatních se ze svých omylů nevylžeš.Peter S píše:Goose, a čo som akože mal odpovedať? Myslel som že každému gramotnému človeku sú elementárne technické znalosti dávno známe.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Pánové má ten ftipálek vúbec vlastní auto a nebo čumí na virtuál a hraje v mobilu Asphalt Urban totiš to tam se dají motory upravovat ja tu píšeA pro tvoje info tak v tuningu nejsem až takovej amatér ale sou lidi vod kterých i dám vždy a rád poradiť což ovšem nenitvúj případAle na druhou stranu až neco dokážeš tedy kromne tlachání,tak se s tím pochlub když se nebudeš stydět
Teraz máme Mondeo a manželka moju bývalú Nexiu, ale chcel by som 8 valec do V. Vyskúšal som 8 valce BMW, Jaguar alebo Chevy.
Štvorvalec je v podstate nevyvážená a poskakujúca hračka, vždy bude nepríjemne vibrovať. Šesťvalec do V je lepší, ale pravé športové maso je osmička. Skúšal som aj 12 valcov, ale to je už zasa prehnaná hračka skôr pre ťažké limuzíny.
Keďže 8 valec (zatiaľ) neuživím, mám vo výhľade zopár športových 6 valcových šporťákov 2,5 litra - to sa dá pri dnešných cenách benzínu v Európe ešte zvládnuť...
Štvorvalec je v podstate nevyvážená a poskakujúca hračka, vždy bude nepríjemne vibrovať. Šesťvalec do V je lepší, ale pravé športové maso je osmička. Skúšal som aj 12 valcov, ale to je už zasa prehnaná hračka skôr pre ťažké limuzíny.
Keďže 8 valec (zatiaľ) neuživím, mám vo výhľade zopár športových 6 valcových šporťákov 2,5 litra - to sa dá pri dnešných cenách benzínu v Európe ešte zvládnuť...
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Peter S, nechápu proč přecházíš do osobních útoků...
...navíc například osmiválec BMW, který jsi vyzkoušel, má kombinovanou spotřebu okolo 11 litrů, pokud si dobře pamatuju...by mě zajímalo co je na tom k neuživení...
...navíc například osmiválec BMW, který jsi vyzkoušel, má kombinovanou spotřebu okolo 11 litrů, pokud si dobře pamatuju...by mě zajímalo co je na tom k neuživení...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Kessler, dosť toho najazdím ale nejde iba o spotrebu. Prevádzkové náklady na extra značky sú prehnané. Bol si niekedy v takom BMW servise?
Taký zdravý športový 6 valček musí zatiaľ stačiť, je to skoro, ale iba skoro ako 8 valcov do V.
Do osobných útokov prechádzam iba v prípade obzvlášť nedovzdelaných ignorantov...
Taký zdravý športový 6 valček musí zatiaľ stačiť, je to skoro, ale iba skoro ako 8 valcov do V.
Do osobných útokov prechádzam iba v prípade obzvlášť nedovzdelaných ignorantov...
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Tak to si budeš asi muset koupit leda tak Hyundai Coupe V6 2.7 ...jinak to s těmi provozními náklady u sporťáků vidím černě...
...ale abych se vrátil k tématu...Ivane, kdy plánuješ měření výkonu??? Možná už máš 200 koní a ani o tom nevíš
...ale abych se vrátil k tématu...Ivane, kdy plánuješ měření výkonu??? Možná už máš 200 koní a ani o tom nevíš
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Az prijde Ivan pekne vam to tady promaze, zasirat jeho tema
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ondro, rozumní lidi vědí, jak se k sobě vzájemně chovat. Peter S už obdobným způsobem na Daewoo Foru vystoupil někdy v minulosti a pravděpodobně si potřebuje čas od času tímto způsobem zvyšovat sebevědomí. Jeho výkřiky do tmy jsou ničím nepodložené a myslím, že nemá cenu se s ním přít.Ondras píše:Co třeba ten princip a implementaci popsat? Je to tak na 2, 3 věty. Jelikož toho nejsi evidentně schopen, je trefné tě tvými slovy označit za člověka negramotného. Napadáním ostatních se ze svých omylů nevylžeš.Peter S píše:Goose, a čo som akože mal odpovedať? Myslel som že každému gramotnému človeku sú elementárne technické znalosti dávno známe.
Petere, dej si do auta nitro, tento projekt zdokumentuj a pak nám dej vědět, jak to jezdí a jaká je životnost.
Věř mi, že i já se vozil v celé řadě aut. Poslední zážitek jsem měl z Hondy Civic 1,6 turbo (MarAt), která prošla od loňska (521 HP) vylepšovací kůrou a tlačí přes 700 koní. To je přibližně 1 HP / 1 kg. Tomu říkám upravené auto.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Ivan, je predsa jasné že máš najlepšiu Nexiu široko ďaleko, ale už si veľký chlapec.
To znamená, že ďalšie úpravy výkonu na tvojej Nesii už sú príliš nákladné a neefektívne. Skús prekročiť svoje obmedzenia a zahrať sa s veľkými.
To znamená turbo alebo nitro alebo oboje! Ale reálne a za málo prachov je fľaštička rajského, a máš regulovaných koní koľko chceš -250 alebo 300 bez problémov! Je to pár hodín práce a prípadne sa to dá vždy ľahko demontovať. Potom s ľahkou Nessi zadupeš do zeme kdejaké Hondy, Golfíky GTi, M3 alebo M5!
Čo riskuješ? Tvoj motor od ruky nemá nádej na dlhý život pri tvojom spôsobe jazdy, v najhoršom ho vymeníš za novší. No tak mu trocha zatni ostrohy hlbšie nitrákom a pošli doprdele tie tučné prasatá VW a BMW!
To znamená, že ďalšie úpravy výkonu na tvojej Nesii už sú príliš nákladné a neefektívne. Skús prekročiť svoje obmedzenia a zahrať sa s veľkými.
To znamená turbo alebo nitro alebo oboje! Ale reálne a za málo prachov je fľaštička rajského, a máš regulovaných koní koľko chceš -250 alebo 300 bez problémov! Je to pár hodín práce a prípadne sa to dá vždy ľahko demontovať. Potom s ľahkou Nessi zadupeš do zeme kdejaké Hondy, Golfíky GTi, M3 alebo M5!
Čo riskuješ? Tvoj motor od ruky nemá nádej na dlhý život pri tvojom spôsobe jazdy, v najhoršom ho vymeníš za novší. No tak mu trocha zatni ostrohy hlbšie nitrákom a pošli doprdele tie tučné prasatá VW a BMW!