Stránka 3 z 5
Napsal: čtv bře 22, 2007 18:11
od matiz0.8
Napsal: čtv bře 22, 2007 18:49
od RoSta
ak myslíš filter sania motora, tak veľa šťastia
Re: Tah motoru
Napsal: čtv bře 22, 2007 20:08
od V.Brousek
matiz0.8 píše:Já jsem filtr vyhodil, protože bez filtru to jede nejlíp.
špatná volba
brzy tě čeká běhání po svých, ten motor ti dlouho nevydrží.
Napsal: pát bře 23, 2007 07:47
od Tomáš
To jsou úpravy .....
Pokud jsi myslíš , že jede líp , kup sportovní konus , ale uplně bez filtru je to vědomá likvidace motoru.
Napsal: pát bře 23, 2007 08:05
od GHOST
Súhlas. Dačo ti tam vcucne a amen tma......
Napsal: pát bře 23, 2007 08:20
od RoSta
to matiz0.8
možno sa to nezdá, ale vzduch, ktorý dýcham ja, Ty a aj Tvoje auto, obsahuje mnoho nečistôt (od čiastočiek biologického pôvodu až po rôzne minerály, horniny a najhorší je asi kremičitý piesok/prach), z čoho my máme kašeľ, alergie atď. a naše autá, ak by nemali filter vzduchu, tak sa ich trecie plochy, medzi ktoré sa tento prach dostane, extrémne rýchlo opotrebujú, v závislosti na prostredí, v ktorom takéto auto jazdí...
takže, ak si nesrandoval a chceš svoje autíčko ešte nejaký ten čas k spokojnosti používať bez GO motora, daj tam prosím Ťa ten filter späť (najlepšie nový)...
Napsal: pát bře 23, 2007 09:22
od matiz0.8
Napsal: pát bře 23, 2007 09:52
od GHOST
Prečo by sme sa hnevali? No su všeliaky experti, tak nieje až tak nepravdepodobné že by to niekto urobil. Inak tie castice sú tak drobné že ich vidieť nemusíš. Veď aj keď máš opotrebovaný filter je akurát čierny a nevidís tam kanienky alebo čo. Ale tak isto je vložka v krabici a tam až tak veľa väčších nečistôt nedostane. Ale auto je zospodu otvorené a ak to dáš dolu pojde tam prach z cesty a trebárs aj nejaky väčší bordel, čo tam fúkne....(určite nechodíš dvadsiatkou)... Tak si myslím ,že ak už z toho aj urobíš pokusne vozidlo, skus radšej nejake prínosnejšie testy..
Napsal: pát bře 23, 2007 10:03
od RoSta
aj sa mi to nezdalo, ale dnes jeden nikdy nevie...
ale voči Tvojmu Matizkovi by to bolo kruté, ja som mal možnosť porovnať 2 Babety (typ 210)...
prvá mala udržiavaný filter (drôtená sieťka namočená v oleji) a tá druhá vôbec... pri zhruba rovnakých ubehnutých km mala tá druhá viditeľne viac opotrebovaný valec... prach je sviňa
Napsal: pát bře 23, 2007 10:41
od Rado77
Skor ked uz pokusy, tak by som tam aspon supol nejaky vystrihnuty kus tensieho molitanu, co to urobi...ale bez filtra e-e
filter
Napsal: sob bře 24, 2007 15:56
od Serpico
....no RoSta s tou babetou, to bylo názorný ten primitivní filtr sítka namočená v oleji ( docela slušná účinnost ), vlastně stejný princip mají novodobé " bavlňáky " jen jsou lepší výchozí materiály ( osobně s ním jezdím a s otevřenou koncovkou výfuku decentně - žádný kravál - subjektivní poznatek lepší přechod - spotřeba se nezměnila - záleží hodně na způsobu, stylu jízdy )....jinak už tatra 138 měla velký kýbl ( sací ) a v něm olej a drátěná vložka a co ty motory vydržely....ještě k úplně otevřenému sání používalo se pro sportovní, závodní motory, bylo to odladěné každý motor je dnes spočítaný na určitý odpor sání - ŘJ ( ECU ) a počítalo se s malou životností...
mějte se fajn
Napsal: ned bře 25, 2007 21:53
od P3RF3KT
Badger píše:P3RF3KT píše:ja sem taky kupoval sporotvní filtr u nás v tuningshopu značku nevim a matýsek ma rozhodne o kousek lepsi tah a pruznost v otáčkách,a když auto tahám do otáček filtr dělá krásnej sportovní zvuk,Spotřeba stejná na tu mi filtr roli nehraje
Mas tu rouru k filtru nejakeho maleho prumeru...
Doporucuji Green a tohle...
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1421
tak uz je nasavac vymenen je to už ten spravny prumer??
Napsal: ned bře 25, 2007 21:54
od P3RF3KT
Napsal: pon bře 26, 2007 11:24
od GHOST
A už keď sme pri tom, nevie mi niekto poradiť nejaký obchod v Prešove, kde by sa dal kúpiť športový konus filter za normálnu cenu? Díííík
Napsal: čtv dub 12, 2007 22:38
od Badger
P3RF3KT píše:
No jasny, to je ono