Stránka 3 z 4
Napsal: pon led 21, 2008 00:03
od Akri
Petr Soukup píše:Topol píše:Pěkný polojasný den
+6
Venku je krásně kytky začínaj smrdět a ptáci řvou
Ono dneska už asi nedělají žárový zinkování i když na Espasu jsem to měl ale asi jen elektrolizou a to je šlupička pár mikronů.To je jako s plechem dneska je to pomalu alobal,že se člověknemůže moc opřít aby to nepromáčk a barvy to samý jsou kvalitnější tak mohou být slabší.
Ať nám jezdí a nezlobí
Topol,nechci ted působit jako rejpal,ale jestli myslíš Renault Espace,tak by mě zajímalo,který plechy jsou zinkovaný? Espas má totiž blatníky,dveře,kapotu atd z plastu.
Nevim jak tvuj espace, ale nas rozhodne z plastu nemel predni kapotu
Jubilant
Napsal: stř led 23, 2008 14:34
od Vazoun
Nazdar " jubilante " nenechej se vytáčet Vladimíre alias " Topole "
oni to tak klucí mnohdy ani nemyslí
všimnul jsem se že právě tedko máš " 1000 " příspěvek do tohoto Daewoo fora
gratuluje " Vazoun "
mějte se všichni moc hezky a neštengrujte se naostro
to je lepší
Napsal: stř led 23, 2008 19:55
od Topol
Nevim jak tvuj espace, ale nas rozhodne z plastu nemel predni kapotu
[/quote]
Pěkný den
Nedalo mi to a napsal jsem dotaz přímo na předsedu Renault klubu protože se známe a on je velký fanda renaultů.Takže do písmene přetiskuji jeho odpověď:
Ahoj Vláďo,
Espace měl po celou doby výroby, kdy ho dělala Matra (od r. 1984), karoserii
(resp. povrchové krycí panely) plastové, resp. laminátové. VIN začínal na
VF8. Od chvíle, kdy ho dělá Renault (VIN VF1) a ne Matra, tj. od r.v. 2003
(Renault Espace IV) je karoserie kovová.
Měj se prima Vláďo.
/Jinak Matra je vojenská fabrika vyrábějíci raketety/Jinak když Matra dala dohromady první prototyp tak ho nabízela i Peugeotu a i Citroenu nechtěly a vzal to tehdy Renault!
Vzpomínám na něj rád ale jako důchodce bych ho neuživil
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: stř led 23, 2008 20:59
od Akri
Aha a jsme doma, diky za objasneni, meli jsme pravdu oba
Napsal: čtv led 24, 2008 20:55
od Hynek
Když jsem ženě koupil Kalouska, tak asi po půl roce jeden opilec srazil dopravní značku a ta spadla na její auto.Odneslo to levé přední světlo,přední haubna, levý blatník a přední sklo. Stálo to takto poškozené asi 5 dnů na parkovišti a všechny zprohýbané a odřené plochy byly rezatý jak liška!!! Tak kde pak je ten pozink?
Napsal: čtv led 24, 2008 22:19
od Akri
To je takovej druh.
Reznou auta za miliony, co chces od auta za ctvrt mice?
kalos
Napsal: pát led 25, 2008 16:23
od Serpico
...to Hynku když jsme vařili nexii 1,5 16ventil ročník 95 podběh a motorovou stěnu na straně volantu - byl tam pozink - a v podběhu pod ochrnannou vrstvou ( podobnou plastisolu na škodovkách ) byl tam taky pozink....toť vše
Mějte se fajn
Napsal: pát led 25, 2008 19:05
od Topol
Pěkný den
Ono je opravdu rozdíl jestli je žárový zinkování a nebo galvanický !!! A ještě když dojde k deformaci tak zinek je přeci hodně křehky a popraská no a potom je to jasný!!! U nás na okrese je žárová zinkovna a dřív bylo běžný že jezdily auta pomalu celá pozinkovaná on totiš pozinkovat třeba blatní na 100 stál nějakých 90 kčs
Já dřív používal i barvu /zinkochromát/ a tam se spojoval zinek se železem chemickou cestou.Takové a ještě lepší jsou barvy i dneska ale odhaduji kilo aspoň dva i tři tisíce kč
Ale na to je tady akri ten to bude znát líp.
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: pát led 25, 2008 21:50
od Hynek
kalos
Napsal: sob led 26, 2008 16:50
od Serpico
...to Hynku " cínovalo " se u Tatry s Volhou 24 jsem jezdil a to byla hnilička...kamarád měl ještě Volhu 21 ale s tím cínováním mi překvapuješ, nicméně se nepřu....
Mějte se fajn
Re: kalos
Napsal: sob led 26, 2008 19:05
od Hynek
Serpico píše:...to Hynku " cínovalo " se u Tatry s Volhou 24 jsem jezdil a to byla hnilička...kamarád měl ještě Volhu 21 ale s tím cínováním mi překvapuješ, nicméně se nepřu....
Mějte se fajn
To s tebou souhlasím! 24ky byly opravdu "shniláky" , to se s 21kou nedalo vůbec srovnávat. Ale opravdu, byly zadní blatníky u kufru "srovnávány" cínem. Měl jsem dvě po sobě a používal jsem je skoro 10 let. Dnes jen nostalgicky vzpomínám. Všechno se dalo udělat na cestě,bez stahováků, nic se tam nedalo dát třeba opačně, no krása. Dnes? Jen tak asistenta na telefonu, jinak si nepomůžeš!
Napsal: sob led 26, 2008 19:31
od Slam
volha
Napsal: ned led 27, 2008 18:12
od Serpico
...to Hynku jasně, ale dodávám jezdili se na normu 300tisíc km a přejížděli jsme je je na 500tisíc km, takže taky něco vydrželi a to v pražským provozu... lunární krajině... akorát můj kamarád Honza říkal, když jsme něco měli vařit přijeď v pátek a v neděli budem hotový...
Mějte se fajn
Napsal: ned led 27, 2008 18:36
od Hynek
Nerad bych se pletl, ale "místama" tam byl použit plech o síle 1,2 mm. Jinak to byl "plech" 0,8 mm !! Váha / prázdná/ 1 600 kg. Tam ses nemusel bát dát někam nýt!
V žádným jiném autě bys celý den po Praze jezdit nevydržel! Tenkrát!
volha
Napsal: pon led 28, 2008 11:25
od Serpico
...to Hynku a přesto jsme si brali Š 120 pro normu 110tisíc km ( za dva roky odjetý...) a zajímavější přejíždění po 110tisíc km ti naskakovalo konto vozidla 1 500Kč ( a byl skutečně levný provoz ....) každý měsíc při proběhu 4 000km a kupodivu se to dalo s ní odjezdit byl to takový šuplík - car ( lezlo se do toho jak do šuplíku a mělo to vlastnosti motokáry - no trochu žvejkačka...) a jen tak mimochodem ve volze jsem byl s hlavou na stropě ( rusové ukradli všechno ale neuměli udělat prolisy na podlaze...) ale nakonec poslední škodovka byla pro mě nejlépe koupené auto - po privatizaci státního podniku Taxi ( předtím Dopravní Podnik Dopravní Služby ) jsem odkupoval 4 roky starou Š 120 - nejezdil jsem na ní od začátku za 8tisíc Kč, s nevyčerpanýho konta na opravy jsem dostal 3,5tisíce Kč a v roce 1993 jsem prodal digitál taxametr za 6tisíc Kč ( proto jsem ji chtěl, rakouskej stál nový 25 tisíc Kč )...prostě nejlíp koupený auto v mém životě...a měl jsem ji dalších 9let a následně v roce 2002 jsem ji prodal za 10tisíc Kč a hrozně rychle během týdne...a s takovou finanční bilancí autu lecos odpustíš...
Mějte se fajn