Nevim jak tvuj espace, ale nas rozhodne z plastu nemel predni kapotuPetr Soukup píše:Topol,nechci ted působit jako rejpal,ale jestli myslíš Renault Espace,tak by mě zajímalo,který plechy jsou zinkovaný? Espas má totiž blatníky,dveře,kapotu atd z plastu.Topol píše:Pěkný polojasný den +6
Venku je krásně kytky začínaj smrdět a ptáci řvou
Ono dneska už asi nedělají žárový zinkování i když na Espasu jsem to měl ale asi jen elektrolizou a to je šlupička pár mikronů.To je jako s plechem dneska je to pomalu alobal,že se člověknemůže moc opřít aby to nepromáčk a barvy to samý jsou kvalitnější tak mohou být slabší.
Ať nám jezdí a nezlobí
Sú plechy pozinkované?
Moderátor: Blue Lanos
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Reklama
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Jubilant
Nazdar " jubilante " nenechej se vytáčet Vladimíre alias " Topole " oni to tak klucí mnohdy ani nemyslí všimnul jsem se že právě tedko máš " 1000 " příspěvek do tohoto Daewoo fora gratuluje " Vazoun " mějte se všichni moc hezky a neštengrujte se naostro to je lepší
Nevim jak tvuj espace, ale nas rozhodne z plastu nemel predni kapotu [/quote]
Pěkný den
Nedalo mi to a napsal jsem dotaz přímo na předsedu Renault klubu protože se známe a on je velký fanda renaultů.Takže do písmene přetiskuji jeho odpověď:
Ahoj Vláďo,
Espace měl po celou doby výroby, kdy ho dělala Matra (od r. 1984), karoserii
(resp. povrchové krycí panely) plastové, resp. laminátové. VIN začínal na
VF8. Od chvíle, kdy ho dělá Renault (VIN VF1) a ne Matra, tj. od r.v. 2003
(Renault Espace IV) je karoserie kovová.
Měj se prima Vláďo.
/Jinak Matra je vojenská fabrika vyrábějíci raketety/Jinak když Matra dala dohromady první prototyp tak ho nabízela i Peugeotu a i Citroenu nechtěly a vzal to tehdy Renault!
Vzpomínám na něj rád ale jako důchodce bych ho neuživil
Ať nám jezdí a nezlobí
Pěkný den
Nedalo mi to a napsal jsem dotaz přímo na předsedu Renault klubu protože se známe a on je velký fanda renaultů.Takže do písmene přetiskuji jeho odpověď:
Ahoj Vláďo,
Espace měl po celou doby výroby, kdy ho dělala Matra (od r. 1984), karoserii
(resp. povrchové krycí panely) plastové, resp. laminátové. VIN začínal na
VF8. Od chvíle, kdy ho dělá Renault (VIN VF1) a ne Matra, tj. od r.v. 2003
(Renault Espace IV) je karoserie kovová.
Měj se prima Vláďo.
/Jinak Matra je vojenská fabrika vyrábějíci raketety/Jinak když Matra dala dohromady první prototyp tak ho nabízela i Peugeotu a i Citroenu nechtěly a vzal to tehdy Renault!
Vzpomínám na něj rád ale jako důchodce bych ho neuživil
Ať nám jezdí a nezlobí
Když jsem ženě koupil Kalouska, tak asi po půl roce jeden opilec srazil dopravní značku a ta spadla na její auto.Odneslo to levé přední světlo,přední haubna, levý blatník a přední sklo. Stálo to takto poškozené asi 5 dnů na parkovišti a všechny zprohýbané a odřené plochy byly rezatý jak liška!!! Tak kde pak je ten pozink?
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
kalos
...to Hynku když jsme vařili nexii 1,5 16ventil ročník 95 podběh a motorovou stěnu na straně volantu - byl tam pozink - a v podběhu pod ochrnannou vrstvou ( podobnou plastisolu na škodovkách ) byl tam taky pozink....toť vše
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Pěkný den
Ono je opravdu rozdíl jestli je žárový zinkování a nebo galvanický !!! A ještě když dojde k deformaci tak zinek je přeci hodně křehky a popraská no a potom je to jasný!!! U nás na okrese je žárová zinkovna a dřív bylo běžný že jezdily auta pomalu celá pozinkovaná on totiš pozinkovat třeba blatní na 100 stál nějakých 90 kčs Já dřív používal i barvu /zinkochromát/ a tam se spojoval zinek se železem chemickou cestou.Takové a ještě lepší jsou barvy i dneska ale odhaduji kilo aspoň dva i tři tisíce kč Ale na to je tady akri ten to bude znát líp.
Ať nám jezdí a nezlobí
Ono je opravdu rozdíl jestli je žárový zinkování a nebo galvanický !!! A ještě když dojde k deformaci tak zinek je přeci hodně křehky a popraská no a potom je to jasný!!! U nás na okrese je žárová zinkovna a dřív bylo běžný že jezdily auta pomalu celá pozinkovaná on totiš pozinkovat třeba blatní na 100 stál nějakých 90 kčs Já dřív používal i barvu /zinkochromát/ a tam se spojoval zinek se železem chemickou cestou.Takové a ještě lepší jsou barvy i dneska ale odhaduji kilo aspoň dva i tři tisíce kč Ale na to je tady akri ten to bude znát líp.
Ať nám jezdí a nezlobí
Měl jsem kdysi dávno Volhu 21 -3 . Ta měla karoserii srovnávanou místo tmelem cínem!!!! Když jsem se snažil autogenem vyříznout poškozená místa na zadním blatníku , protekl cín pod lakem a mě rovnou do bot. Takovej tanec jakej jsem si zatančil, nepřeju nikomu. 14 dnů jsem chodil jen v ponožkách z obvazů!
Jó to bejvaly časy, cínovaný karoserie........ už v roce 1965!
Jó to bejvaly časy, cínovaný karoserie........ už v roce 1965!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
kalos
...to Hynku " cínovalo " se u Tatry s Volhou 24 jsem jezdil a to byla hnilička...kamarád měl ještě Volhu 21 ale s tím cínováním mi překvapuješ, nicméně se nepřu....
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: kalos
Serpico píše:...to Hynku " cínovalo " se u Tatry s Volhou 24 jsem jezdil a to byla hnilička...kamarád měl ještě Volhu 21 ale s tím cínováním mi překvapuješ, nicméně se nepřu....
Mějte se fajn
To s tebou souhlasím! 24ky byly opravdu "shniláky" , to se s 21kou nedalo vůbec srovnávat. Ale opravdu, byly zadní blatníky u kufru "srovnávány" cínem. Měl jsem dvě po sobě a používal jsem je skoro 10 let. Dnes jen nostalgicky vzpomínám. Všechno se dalo udělat na cestě,bez stahováků, nic se tam nedalo dát třeba opačně, no krása. Dnes? Jen tak asistenta na telefonu, jinak si nepomůžeš!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
No ale do aut dela taky a uz docela dlouho:Topol píše:Jinak Matra je vojenská fabrika vyrábějíci raketety
http://www.auta5p.eu/katalog/matra/matra.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Matra
http://www.matra-automobile.com/en/index.php
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
volha
...to Hynku jasně, ale dodávám jezdili se na normu 300tisíc km a přejížděli jsme je je na 500tisíc km, takže taky něco vydrželi a to v pražským provozu... lunární krajině... akorát můj kamarád Honza říkal, když jsme něco měli vařit přijeď v pátek a v neděli budem hotový...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Nerad bych se pletl, ale "místama" tam byl použit plech o síle 1,2 mm. Jinak to byl "plech" 0,8 mm !! Váha / prázdná/ 1 600 kg. Tam ses nemusel bát dát někam nýt!
V žádným jiném autě bys celý den po Praze jezdit nevydržel! Tenkrát!
V žádným jiném autě bys celý den po Praze jezdit nevydržel! Tenkrát!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
volha
...to Hynku a přesto jsme si brali Š 120 pro normu 110tisíc km ( za dva roky odjetý...) a zajímavější přejíždění po 110tisíc km ti naskakovalo konto vozidla 1 500Kč ( a byl skutečně levný provoz ....) každý měsíc při proběhu 4 000km a kupodivu se to dalo s ní odjezdit byl to takový šuplík - car ( lezlo se do toho jak do šuplíku a mělo to vlastnosti motokáry - no trochu žvejkačka...) a jen tak mimochodem ve volze jsem byl s hlavou na stropě ( rusové ukradli všechno ale neuměli udělat prolisy na podlaze...) ale nakonec poslední škodovka byla pro mě nejlépe koupené auto - po privatizaci státního podniku Taxi ( předtím Dopravní Podnik Dopravní Služby ) jsem odkupoval 4 roky starou Š 120 - nejezdil jsem na ní od začátku za 8tisíc Kč, s nevyčerpanýho konta na opravy jsem dostal 3,5tisíce Kč a v roce 1993 jsem prodal digitál taxametr za 6tisíc Kč ( proto jsem ji chtěl, rakouskej stál nový 25 tisíc Kč )...prostě nejlíp koupený auto v mém životě...a měl jsem ji dalších 9let a následně v roce 2002 jsem ji prodal za 10tisíc Kč a hrozně rychle během týdne...a s takovou finanční bilancí autu lecos odpustíš...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico