Stránka 3 z 6
Napsal: pon bře 12, 2007 16:14
od Janoo
Lacík alebo Aveo bude to správna voľba aj ked octavka no...
Napsal: pon bře 12, 2007 22:29
od Krtek
Zrovna kufr u sedana..... chlapci na vaše slova chvály si vzpomenu odteď pokaždý až budu zase vyndavat rozšmelcovanej nákup z toho SKURVENÝHO kufru. Jestli preferuješ kufr, vol koktáfku, jestli pohodlí pro lidi, ber Lacíka. Aveo bych vyřadil rovnou pokud uvažuješ o autě v ceně koktáfky. Koukni na to ekonomicky. Já když bral Soptíka tak by mně stejně vybavenej pavián sedan (1.4 16V) vyšel o 50 tis dráž a koktáfka ve stejný výbavě asi o 150 tis. dráž. Určítě při prodeji netratíš víc nebo míň ! To je kec a je to o dobře podanejch procentech. Pokaždý je to po 3 letech 250 tis u auta týhle velikosti. A jestli stálo 450 a teď 200 nebo 550 a teď 300 mi je srdečně jedno.
Nevěřim v drahej servis škodofky ! Něco mi vyprávějte po servisce Soptíka v 60 tis km za skoro 17 litrů (běžná údržba a cena).
Napsal: čtv bře 15, 2007 08:12
od Muco
To mylíš vážne,že pri tolkých kilometroch ťa stála údržba také peniaze???
To snáď nie?! môžeš to prosím ťa trochu popísať,čo s tým robili?(trochu som vybočil od tématu-sorry,no možno aj iných by to zaujímalo-PREČO?).
Napsal: čtv bře 15, 2007 08:42
od Ivoš
Krtek píše:Zrovna kufr u sedana..... chlapci na vaše slova chvály si vzpomenu odteď pokaždý až budu zase vyndavat rozšmelcovanej nákup z toho SKURVENÝHO kufru.
No ale to je spíš o uložení,ne? My vozíme nákup v těch skládacích přepravkách a nikdy nebylo rozbitý ani vajíčko.
A co se týká toho servisu. Obecně se tady přišlo na to, že tohle závisí, jakej chytneš "kus". Když dobrej, investice do oprav minomální, nebo žádná, když blbej, tak......
Napsal: čtv bře 15, 2007 20:46
od Krtek
Ivošu, já mluvim o běžnym servisu, žádný poruchy a opravy. Prostě v 60 tis km se mění rozvody i s vodní pumpou, 4x destičky, brzdovka, chladící kapalina, olej, filtry a nějaká ta běžná prohlídka. Suma sumárum kolem 16 tis kč. Pokud bude zájem, můžu to sem vypsat komplet, po dílech to vypadá míň děsně.
Nákup sice do přepravek dáš ale PET flašky ti ty háky celkem fajn slisujou
Napsal: ned dub 01, 2007 22:41
od djpsx
No a proto kupujem pet lahve jen v tom celém balení
Jinak s cenou servisu s tebou souhlasím.....zažil jsem to, ale pořád mi to přijde jako celkem slušná částka oproti jiným značkám.....docela by mě zajímalo ,kolik by to stálo třeba zrovna u Škodovky, nebo vůbec aut koncernu VW Group....
výmena rozvodov
Napsal: pon dub 02, 2007 07:58
od mzprx
Väčšina áut to absolvuje v treťom roku záruky a teda v autorizovanom sevise. Ak by s tým išli do normálneho servisu, stálo by to tak 5-6 tisíc. Škodovky s dvojročnou zárukou rozvody menia až po uplynutí záruky, a tak sa môže prejaviť konkurencia. Aj tak vychádza súčet cena + garančný servis u chevroletu lacnejšie ako u škodovky. A aj poruchovosť je v priemere nižšia.
Napsal: pon dub 02, 2007 08:06
od mipo
Podľa rozhodnutia EU o blokovej výnimke 1400/2002 (viac napr. na adrese
http://www.autotip.jiste.net/index.php? ... vzhled=new) nemusíte chodiť na garančné prehliadky iba do autorizovaného servisu, ale kamkoľvek.
Napsal: úte dub 03, 2007 17:46
od Krtek
to je sice pravda ale většina jinejch servisů s tim nechce mít nic společnýho páč korejce nezná. max. by to šlo u Opela. Kolega kupoval stejně jako já Astru a taky už má rozvody měněný v 60 tis km.... stálo ho to ale jenom 13 tisíc páč nemusí měnit vodní čerpadlo.
Když tu někdo zmiňuje koktáfky, je mi jedno ják to je se zárukou ale co vim, měnívaj se rozvoďáky po 90 tis km nebo 5 letech. Pomíjim HaŤaPu, kde je řetěz po celou dobu životnosti tohodle "motoru"
Napsal: úte dub 03, 2007 18:05
od V.Brousek
Pro Krtka:
co to je koktávka a HaŤaPa ? Taková auta neznám
Napsal: úte dub 03, 2007 21:14
od mipo
Kokráfka je Octavia a HaŤaPa je Fábia s motorom HTP (hovno to pojede:-)
Krtek píše:to je sice pravda ale většina jinejch servisů s tim nechce mít nic společnýho páč korejce nezná...
To už je na tebe a či máš možnosť chodiť do iného kvalitného servisu. Napríklad, ty by si podľa tohoto mohol chodiť ku chalanom do GOLC Caru, ak to teda chápem správne:-)
Napsal: čtv dub 05, 2007 17:17
od Krtek
U chalanou v GOLC caru jsem už byl
Konečně mi byl někdo schopnej udělat tu geometrii a srovnat volant do roviny. To to letí... jenže smůla je, že namaj tolik dílů skladem (předpokládam), nedělali toho tolik na novějších typech Daewrooletů a navíc nejsem schopnej ten servis sám najít
Minule mně PetrM musel vyzvednout někde na pumpě a doteď nevim, kudy jsem trefil zase domu
Prima taky je ženěkterý věci neví ani ten origo servis. Třeba nějaký hodnoty na tu geometrii chtěl petr zjistit v autorizovanym servise a prej taky nevědí a dělaj to jako u starý Nubiry i když už tam jsou nějaký změny na nápravách
Napsal: ned dub 15, 2007 08:10
od Janoo
Napsal: pon pro 15, 2008 19:17
od eso0071
než škodovku octávku,tak radši nic,zlatý aveo,dávám přednost komfortní jízdě v aveu,před kostitřasem octávií,kdy mě při jízdě z prahy do brna už v humpolci boleli záda.
Napsal: pon pro 15, 2008 19:52
od Krtek
No dneska když kokta (podotýkam faceliftovaná kokta II) s rozumnym motorem a výbavou stojí 349 litrů tak bych o jakymkoliv korejcovi už ani nepřemejšlel.