Stránka 3 z 5

Napsal: sob úno 10, 2007 21:37
od palikx
:D ok zkontroluj hlavu a pokud ti to nezralo olej dej to zas hezky ocistene zpet dohromady a bude to zase slouzit.

Napsal: sob úno 10, 2007 21:48
od eier
a ak by nahodou bolo treba brusit hlavu, tak kde by sa to dalo robit? nejaky kovopodnik by to zvladol, alebo radsej servis?

Napsal: sob úno 10, 2007 22:00
od palikx
no jaka koliv strojni dilna kde maji rovinnou brusku nebo neco takoveho.v servisu na auta to bezne nemaji.takovych dilen dneska urcite par je i u vas.

Napsal: sob úno 10, 2007 22:02
od eier
no uvidime, modlim sa len, aby to nebolo treba robit.
nervy mam z toho v r..i uz:-( pofotil som to, ak cches vidiet fotky ako to vyzera, posli nejaky mail, mozno tam uvidis nieco, co som si ja nevsimol, alebo nepoznal.

Napsal: sob úno 10, 2007 22:16
od palikx
mailovou adresu mas u kazdeho prispevku dole u delici cary palikx@seznam.cz
a klidne posli mrknu na to

Napsal: sob úno 10, 2007 22:26
od eier
tak som ti to poslal, mozes mrknut na to, ale je to fotene len mobilom, takze kvalita dost onicom

Napsal: sob úno 10, 2007 23:03
od palikx
tak videt tam nic zvlastniho neni pist je pekne umytej a tesneni na prach.
napadlo me koukni jestli na tom prvnim valci nejsou velke mapy a pri horni uvrati se podivej na to jestli jsou vsecky pisty stejne vysoko.tim jak tam vlitla voda muze byt ohnuta ojnice.jinak to vypada vcelku normalne.

Napsal: ned úno 11, 2007 06:32
od eier
Diki za radu, kuknem tu ojnicu. A este sa chcem spytat ci nevies, kde sa kontroluje a doplna prevodovy olej. Hned by som aj to skontroloval ked uz je to rozobrane.

Napsal: ned úno 11, 2007 07:42
od jegi
Tak včera večer som mal hotové auto/tiež prerazené tesn./Len tak pre porovnanie uvediem sumy na opravu:material:tesn hlavy 1240,tesn.výka 480,tesn.výfuku 265,oil 5w40 1380,filtre oil+vzduch 160+360,arva 100
práca:výmeny tesn.2000,2xvýmena oil+filtrov 400,umytie motora a výmena sviečok 120,dof.pneu a umytie auta grátis. spolu:6505 Sk
Prosím o hodnotenie:sú tie ceny bežné alebo vysoké alebo nízké :?: Thanks

Napsal: ned úno 11, 2007 08:16
od eier
Diki za info. a kde si to kupoval? priamo v daewoo servise, alebo u ineho dodavatela? Inak je smutne ze v Cechach stoji tesnenie pod hlavu 370 Kč a na Slovensku 1200, zaujimalo by ma, ci k nemu dostanem aj mechanika zadarmo ked je tu take drahe??? :-(

Napsal: ned úno 11, 2007 08:20
od eier
a mozte mi nieko este poradit v akom poradi sa zatahuju skrutky na hlave? som z toho trochu pako a nerad by som nove tesnenie pokazil. Moment zatahovania uz viem, ale neviem poradie zatahovania:-(

Napsal: ned úno 11, 2007 10:15
od jegi
Tak bohužial ja som elektrotechnik v tomto Ti neviem poradiť,ale možno ten velký rozdiel v cene robí to,že mne tam dali origoš GM tesnenie a nie nejaký no name,ale to je iba moja domnienka.

Napsal: ned úno 11, 2007 10:17
od eier
oki, aj tak ti dakujem za info:-)

inak aj ja robim do elektrotechniky, takze mi sem tam mozes poradit:-)

skusal si niekedy vrtat aj do esperovej elektriky?

Napsal: ned úno 11, 2007 10:56
od jegi
No vrtačku síce mám,ale radšej do espera nevrtam!V podstate ani nebolo zatial do čoho,akurát mi nešlo zadné sťahovanie okna čo som musel riešiť.A zkolaboval mi ešte immobilizer nie továrenský ale dodatočne montovaný /META/ale to mi odtial vymontoval servisman-kamarát.Moja mienka:odborné veci nech riešia odborníci na to vyučený!V zamestnaní manipulujem s napetím 220 000 Voltov,s tým si poradím ale opravy aut...

Napsal: ned úno 11, 2007 10:58
od eier
ahaa, takze elektrikar silnoprudar? no ja skor zasa do slaboprudu strkam prsty:-)