Stránka 3 z 3

Napsal: čtv led 24, 2008 07:13
od kitt2002
Jeste jedna vec, porad to topeni neni nic moc, ale kdyz se motor ohreje na pracovni teplotu a ujedu jeste nakejch 5 km, tak topeni topi i pri volnobehu...:) Alespon neco

P.S.: Hledam nekoho, kdo je z Plzne nebo okoli k probrani zkusenosti s Nubi. Jestli se tu nekdo najde, tak at mi posle SZ

Napsal: pát led 25, 2008 21:52
od palikx
to me dela taky.proste to je pricpany.
do plzne nekdy urcite pojedu na vylet tak se treba na jare sejdem.

Napsal: pon úno 25, 2008 20:43
od Kazalin
Má nová Núba topí stejně tak blbě, jak se tady píše. V servise na to nepřišli, prý nový radiátor, ale nechci, aby mě hned skásli o nějakou 5ku jen tak na zkoušku. Další mechanik říkal to stejné, s těsněním pod hlavou... to by se mi nelíbilo.
Až dnes... zkoušel jsem dle Palixe chytit na chladič, byl studený, jinak všechny hadice horké, i ta k radiátoru...prohmatávám jí, a najednou vystříklo několik vlásečnicových pramínků chladící kapaliny... a byl jsem doma. Po tvevření vyrovnávací nádobky to jen syklo, zabublalo, tak jsem ji nedotahoval. Topilo to jako šlak, vařící vzduch, takže se mi potvrdilo, že radiátor to nebude, ale zavdušněný systém, je jen otázka, jestli to bude těma zpuchřelýma hadičkama, nebo ještě něco víc.

Napsal: pon úno 25, 2008 20:46
od Ivoš
Hergot chlapi to jsem tady jedinej komu topí obě auta tak, že je tam za nějakou dobu pomalu na trenky??? No to je mazec....u Sedana je tam vedro k zalknutí tak za 20 minut nejdéle a u Kombika tak za 25 minut....s topením jsme nikdy nehýbali,nenastavovali,neproplachovali......asi štěstí....

Napsal: stř úno 27, 2008 12:21
od Kazalin
Koncem týdne by mi měly přijít ty hadice k topení, raději je vyměním obě a uvidíme, jak se to bude chovat. podám zprávu potom.

Napsal: stř úno 27, 2008 14:03
od Ivoš
Snad ti to pošlape, držím palce.

Napsal: stř úno 27, 2008 15:31
od Jujing
Mně to taky topí v pohodě na 1,6 žádnej problem ujedu cca 3km a už s ena mně valí teplo :lol: :lol:

Napsal: stř úno 27, 2008 20:15
od lubinob
ja mam teraz karton cez cely chladic, ale vcera mi prisiel termostat tak ho zajtra vymenim a uvidim ako to bude kurit...

Napsal: čtv bře 13, 2008 13:10
od Kazalin
Takže hadičky k radiátoru vyměněné, čekal jsem skoro 14 dní, než je z Daewoo poslali. Cena 2ks hadičky i s prací a novou chladící kapalinou 950,- Kč. Zatím to topí, sice ne trenýrkovým stylem, ale dá se. Hlavně, že to už nestříká z hadiček, protože když jsem někam jel a auto se zahřálo, bylo při vystupování cítit , že se vypařovala chladící směs. Takový ten kanálový puch.
Akorát se mi ještě nezdá, že je třeba ujet 5 km, než se ukazatel teploty vůbec probudí, pak vystřelí nahoru a ukazuje cca 3mm od poloviny.
Hlavně, že to jezdí, mě je jedno, čím si vezu zadek. Ale ženě Nůba vyloženě sedla do ruky. Kam běžně chodila pěšky, jede autem.

Napsal: čtv bře 13, 2008 15:22
od lubinob
Mne ten termostat fungoval, ale aj tak som ho vymenil. A zistil som, že mám vlhú pravú stranu chladiča, tak som tam nasypal trochu prášku na utesnenie a zatiaľ sa zdá žr je to OK, vlhkosť zmizla a kúri to v pohode... :lol: