Stránka 3 z 4
Napsal: pon dub 02, 2007 08:30
od srneček
Mirou píše:...Na dotaz že na rádio není přes den vidět mi řekli ať si na chvíli zhasnu a bude to krásně vidět
Teda ať jdou do p......
Jsem pro, ale ať nám dají love na pokuty a body ať berou servisům a ne nám, sami máme málo,ne?
(teda já spíš budu mít, dneska mě změřili v Brně vedle EuroCaru, takže už asi nebudu mít čistý konto
)
Jinak na cenu tý zátky jsi se asi neptal, že?
Nesmíš si upravit vůbec nic, to je pravda. Ale platí co řekl jeden přijímací technik mě, upravte si co chcete, spravte si to sám, ale tak ať to nikdo nepozná, co nepoznáme, tak jako že není. Proto se chci snažit všeupravit tak, aby to bylo jen na origo konektory s odnímáním během pár minut.
Já osobně začnu řešit tyto nedostatky hlavně až mi skončí semestr, pak tady přibude pár návodů. (momentálně pracuji na plný úvazek = denně 8,5h v práci a studuji denní studium na Mendlovce v Brně = průměrně 4h/den, takže žádný volný čas a víkendy patří synovy a partnerce).
To automatické rozsvěcení světel nebude problém, jediný problém pro mě bude najít dráty, který vedou od zadních světel až k nějakýmu konektoru pod palubkou nebo idálně u motoru.
Jak se dostat k tý kritce ze spodu taky vyřeším, navíc se mi líbí, že je blízko rádia a hodin, možná půjde nechat to zapojený na stálo a před servisem jen oddělat fotorezistor nebo co se tam dá - pokud by tam ze spodu nebylo vidět.
Napsal: pon dub 02, 2007 09:00
od Richard
Jenom malou poznámku k baterce v zimě, výpočet kapacity baterky je OK, ale v případě, že se startuje např. po noci, kdy je auto v klidu doporučuje se na 5-10 sec. např. rozsvítit světla. Odběr proudu z baterky, ji jakoby probere z letargie
a připraví na šok v podobě odběru např. 200 - 300A které startér požaduje. Takže asi ty světla moc nevadí, např. u Feldy se hlavní světla při startování vypnou.
Napsal: pon dub 02, 2007 09:31
od srneček
Richard píše:....u Feldy se hlavní světla při startování vypnou.
U Avea sedan se taky vypnou. To co píšeš je pravda, ale to platí pro starší auta, u stříkaček stačí zapnout klíček a nechat vstřikovací čerpadlo nechat natlakovat vstřikovací soustavu, už to probere baterku dostatečně, samo o sobě už má dostatečný odběr.
Napsal: pon dub 02, 2007 16:39
od dedo.miki
Richard píše:Jenom malou poznámku k baterce v zimě, výpočet kapacity baterky je OK, ale v případě, že se startuje např. po noci, kdy je auto v klidu doporučuje se na 5-10 sec. např. rozsvítit světla. Odběr proudu z baterky, ji jakoby probere z letargie
a připraví na šok v podobě odběru např. 200 - 300A které startér požaduje. Takže asi ty světla moc nevadí, např. u Feldy se hlavní světla při startování vypnou.
U Felície sa svetlá vypínajú pri štartovaní tak,že relé ktoré spína svetlá berie kostru zo štartra .Relé je pripojené (kostra) na kábel vedúci od spínacej skrinky na štarter svorka 50 .Ked štartuješ tak tam kostra není a relé rozpojí svetlá.Ked štartovať prestaneš tak relé berie mínus zo spínača štartra. To len na vysvetlenie ,že to je najjednoduchšie riešenie.
Napsal: pon dub 09, 2007 08:51
od srneček
Mirou píše:S tou zátkou je to dobrý tip.Ani jsem nevěděl že tam je ...
Tak mám tu zátku nafocenou - vymontovanou a během týdne to sem hodím i s postupem na demontáž bez poškození.
Napsal: pon dub 09, 2007 11:04
od peter NR
ked to uz rozoberas - nevies nahodou akym postupom sa vybera radio...?
Napsal: pon dub 09, 2007 11:54
od srneček
Já to rozebírám vždy až dostanu návod na rozebrání. Kamoš je na praxi u CHEVROLETU /OPELU/... a vždy když natrefí na nějaký AVEO tak hodí tip co a jak - teď totiž majiteli něco padlo do topení u okna a oni to celý demontovali a onu věc vytáhli ven - vydávalo to nepříjemný zvuky při pušteným topení na skla.
Napsal: čtv dub 12, 2007 21:21
od Mirou
To srneček: uvítám každou radu jak se do té palubky dostat.Už mi to docela bere nervy.K té zátce jsem se samozřejmě taky nedostal. Tak že netrpělivě čekám na tvůj návod.
Jinak mne docela šokoval pohled na vnitřek pravého blatníku tou boční dírou od spolujezdce.To snad vůbec není nabarvené je tam vidět jen holý plech obou částí blatníku.Tak asi místo elektriky začnu "dostříkávat" auto
Jo a pohled z kufru na reproduktory je taky prima holý plech.Dovedu si představit jak to vypadá s prahy a podobnými skrytými částmi.
Napsal: sob dub 14, 2007 10:38
od srneček
Já čekám na kamoša až mi pošle video jak to rezebrat, zatím mám jen fotky jak to vypadá vymontovaný. Jinak jediný nářadí je šikovný šroubovák na správném místě.
Jinak budou to fotky a video natočený mobilem, takže se omlouvám za horší kvalitu nahrávky.
Napsal: pon dub 16, 2007 08:16
od srneček
Napsal: stř dub 18, 2007 22:55
od bandolik
to Peter NR: jak vyndám zadní světla, nebo se prostě dostanu k žárovkám v zadních světlech chtěl jsem se mrknout na to jak zapojit světla jak je máš ty ,ale nejak se jim nechce ven
Napsal: pát dub 20, 2007 16:03
od peter NR
zadne svetlo drzi na dvoch skrutkach pod vikom kufra a potom ho treba uvolnit na vonkajsej strane - su tam take dva hroty nacvaknute v plastovych uchytkach v blatniku... napoprve to ide dost tazko - treba svetlo pevne zachytit a potiahnut smerom dozadu... urcite nie nejako sikmo alebo pacenim - mohlo by sa stat, ze sa ti odstiepi roh...!
Napsal: pát dub 20, 2007 17:59
od dedo.miki
Musíš len tahať po odšrubovaní tých skrutiek.Smer tahania ako ked cúvaš.A ked nevládzeš tak to rob ako v rozprávke ked tahali repu.
Napsal: pát dub 20, 2007 18:19
od bandolik
díky kluci pokusím se ho hned nerozbít
Napsal: úte dub 24, 2007 12:09
od Mirou
To:srneček
prosím tě pošli mi to video na
milos@kabel1.cz
plastový šroubovák mám,ale je dost dlouhý a u skla se tam nevejdu. Dost by mi to pomohlo,tak že čekám.A předem děkuji.
Dále mám problém se dostat pod rádio a na jeho svorkovnici,vadí mi to osvětlení - ve dne na něj blbě vidím. Prodejce mi nakonec slíbil že mi to "nějak softwarově" upraví ale zatím se neozvali.
Nemáte nějaký tip jak to rádio vyjmout?