Stránka 3 z 4

Napsal: úte led 09, 2007 22:02
od Topol
Tony M píše:Teším sa, že Matízky už fungujú, kto by to povedal, že jeden mrcha kábel narobí toľko problémov.
,
Dobrý večer :D
Jestli dovolíte tak jeden příběh ze šerého dávnověku který se mi stal na Škodě STW/ Stejšn/ někdy 1972.Bylo to na podzim a potřebovali jsme odjet a jinak spolehivé auto ani boha nenaskočilo!Hrabali jsme se s tím snad tři hodiny.Už se setmělo a při otevřené kapotě to švára zkusil natočit.
Kabely ke svíčkám svítily jak neony!!! Vzal jsem suchý hadr utřel a motor šel zas jak hodinky! Toto platí i pro auta s počítačem :lol:
Ať nám jezdí a nezlobí :P

zapalování

Napsal: stř led 10, 2007 15:34
od Serpico
....to Topol a to byly měděný jinak bezproblémový proti dnešním uhlíkovým ( neustálé výměny ) jinak od fy. Champion jsem viděl opět klasiku měděné s odporama na konci...

...to Doktor - GOLC CAR s petrmem a palikxem to je "servis ", teď se jenom modleme, aby je " pantáta " neznechutil...bez těch dvou to můžou zabalit a spadnout na úroveň Srby, hodně peněz - málo práce aspoň odborné - plný dvůr nespokojenej a oškubanej zákazníků....

mějte se fajn

Nepravidelný chod

Napsal: stř led 10, 2007 21:00
od Martin Berka
Dnes bylo přes den 15 C. Chtěl jsem o polednici ukázat kolegům v práci problém s nepravidelným chodem za studena,ale Matýsek šlapal jak hodinky. (ráno zlobil ale výrazně méně než obvykle). Tak budu muset počkat až přituhne a apak problém zkusit vyřešit. Snad to budou kabely,nebo svíčky,nebo snad špinavej rozdělovač,ale ten raději svěřím automechanikovi.
Jinak jsem objevil a opravil první závadu v mým životě na autě. Při dvojce na malých otáčkách divně plechově rachotil výfuk. Po dlouhém hledání odhalena záhada. Plechový deflektor mezi výfukem a nádrží. Drží jen na jednom šroubu a je dost dlouhý,takže od díry na šroub se rozeběhla prasklina. Tak třeba se to někomu bude hodit.
Zdraví Martin.
P.S. Je normální, že má auto plastovou nádrž??? To jsem tedy nevěděl.

Napsal: stř led 10, 2007 22:50
od palikx
jasne ten plech tam opravdu dela bordel casto.muj nazor utrhnout a zahodit.a nadrze se dnes uz delaj snad jen plastove.dokonce i na nakladaku.

Napsal: pát led 12, 2007 16:39
od keszi
To iste sa mi stalo teraz. Nastartuje, este sa aj pohne ale potom uz nereaguje na plyn. Skusil som podla fora a to najprv nove sviecky - nic, nove káble taktiez nic. Nejde a nejde , inak ide ale trhane takze clovek dostane najskor morsku nemoc. Takze ostava len servis, aspon sa bude dat reklamovat keby sa to opakovalo. Zatial bol velmi spolahlivy takze dufam ze to opravia , len som zvedavy za kolko.Ale co sa da robit , jazdit treba , ked to nejde velmi to chýba.

Napsal: sob led 13, 2007 11:21
od palikx
co treba voda v rozdelovaci?jestli je cisty pak mozna nekde problem v benzinu.

Napsal: sob led 13, 2007 12:50
od Martin Berka
Tak jsem zkoušel očistit rozdělovač (ten jen z venku), kabely,kontakty na kabelech(jeden je evidentně opravován izolepou) i na rozdelovači a svíčkách. Když jsem na rozdělovač sáhnul při nastart. motoru, byl jsem překvapen. Jiskry létaly všude možně po přiblížení ruky. Nejsem automechanik, ale myslím že to zcela v pořádku není, že... Po vyčištění a zkontorolování kontaktů to už nedělá. Motor je však zahřátý, tak nevím, zda jsem odstranil závadu "nepravidelného chodu za studena". Odpoledne to zkusím a podám zprávu.
Martin.

Napsal: ned led 14, 2007 16:34
od keszi
Voda v rozdelovaci asi nie. Dneska som rano nastartoval, na 3 krát, dvakrát zdochlo ale potom to chytilo. Po 10 metroch zacalo cukat a nie a nie reagovat na plyn. Asi po 200 metroch som sa rozhodol ze predsa bude treba tahat do servisu ale este som otvoril kapotu a pohral s plynom v motorovej časti ručne. Nejak to naskocilo a isiel 30 km do servisu bez problemov. Len dufam, ze rano ked mechanik sa na to pozre bude blbnut, lebo ked to bude slapat ako ma tak neviem co mi povie.

Napsal: ned led 14, 2007 21:46
od Robert
Je nějaký divný, že se to tentí tolika lidem se stejně se projevující závadou..

Nepravidelný chod

Napsal: pon led 15, 2007 21:26
od Martin Berka
Tak vyčištění kabelů a rozdělovače pomohlo jen trochu. Tak je mMatýsek v servisu. To jsem zvědav...MArtin, Brno.

Napsal: úte led 16, 2007 08:44
od Slavek
a nestava se to jen u matisu, espero taky cuka jako krava az se zahreje tak good byla vypadla hadicka nejakyho cidla co je hned na horni hrane u stiracu nad servem, po zpetnem zasunuti auto cukat za studena skoro prestalo dela to jen obcas

Napsal: úte led 16, 2007 16:29
od keszi
Takze drobec je v servise uz druhy den ( v Kosiciach) a mechanikom sa to nedari opravit. Stále to cuka. Som uz ale zvedavy co mu je a drobec velmi chyba. V robote som nebol autobusom asi 5 rokov , takze som musel vytiahnut favorita. Ale je to rozdiel.

Napsal: pát led 19, 2007 19:51
od Martin Berka
Tak se Matýsek vrátil od pana doktora, má vyměněné víčko rozdělovače a něco co bylo vevnitř. Motor už za studena necuká. Je ovšem fakt, že je 14 nad nulou. Tak uvidíme až přituhne. Oprava stála 1000.-Kč.
Ovšem aby toho nebylo dost, tak jsem si teprve teď všiml, že se z prostoru hlav motoru ozývá klepání. Při volnoběhu asi tak do 10 úderů za sekundu, po přidání zrychluje a při určitých otáčkách to zmizí. Je to přesně z prostoru těch hlav. Když na ně (nebo na ten kryt,nevím zda jsou to přímo hlavy)v rukavici položím ruku ,není to klepání naštestí cítit, takže snad nic vážnýho. Nebo jo?? Nevíte? V autě to je slyšet jen když stojím.
Martin

Napsal: pát led 19, 2007 20:02
od palikx
ventily a normalni.teda jestli to neni nejaky extrem.ale kazdy matiz je slyset na volnobehu i v aute drobne klepani nebo cvakani.chce to slyset aby to nebylo neco jineho ale myslim na 90 procent ventily

Napsal: sob led 20, 2007 00:57
od Rado
moze to robit ten maly ventil na gumennej hadicke co reguluje volnobeh....aspon u mna ho pocut najviac.....ale problme to neni ziadny